Wat is dat met die zweverige BN-ers... Het lijkt wel een cult.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:55 schreef roos94 het volgende:
Niemand hoeft straf? Nou, sloop alle gevangenissen en laat die mensen allemaal vrij, Ellen. Dat zal de maatschappij goeddoen.
Ellen ten DammeVisionair!
Ze had dan ook geen aangifte gedaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Opmerkelijke uitspraak van Ellen van Damme:
Ellen ten Damme vindt dat Ali B niet de gevangenis in hoeft voor poging verkrachting: 'Straf hoeft niemand'
Ali B hoeft als het aan Ellen ten Damme ligt niet de gevangenis in voor wat hij haar heeft aangedaan. De zangeres stelde dinsdag in de NPO 1-talkshow Bar Laat dat ze niet in straf gelooft.
,,Ik geloof in een soort bewustwording, een soort opvoeding wellicht. Maar straf hoeft van mij niemand, daar geloof ik niet in", verklaart Ten Damme, die aan tafel zat om haar nieuwe voorstelling Barock te promoten. ,,Wat dat betreft geloof ik wel in Jezus, de woorden die hij zei vond ik heel mooi: 'oordeel nooit, dat laat ik aan de rechter over'."
Ten Damme vertelde ook dat de zaak tegen Ali B haar niet 'achtervolgt'. ,,Gelukkig niet echt, maar het was even heftig ten tijde van die rechtszaak natuurlijk. Toen was ik opeens bang om over straat te gaan. Maar ik dacht: ik moet moedig zijn, ik moet eroverheen. Als niemand ooit iets zegt, dan kunnen bepaalde gedragingen gewoon maar doorgaan en doorgaan en doorgaan. En dat vind ik jammer."
Impact
De zaak heeft wel impact. ,,Helaas, want ik wilde helemaal niets, ik heb zelfs geen aangifte gedaan", zei ze. Het is voor haar al tien jaar geleden en ze heeft het destijds wel aan vrienden en familie verteld maar wilde geen stappen ondernemen. ,,Want wat haal je op je nek? Het heeft met een bekende persoon te maken, dat wordt een circus, vreselijk. Ik wil in de media alleen maar praten over mijn optredens of mijn nieuwe plaat. Maar de media willen alleen maar graven in privé en ranzige details."
https://www.ad.nl/show/el(...)ft-niemand~a4dfc1d1/
Nou nee, want straffen laat ze aan de rechter overquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:55 schreef roos94 het volgende:
Niemand hoeft straf? Nou, sloop alle gevangenissen en laat die mensen allemaal vrij, Ellen. Dat zal de maatschappij goeddoen.
Ellen ten DammeVisionair!
Volgens mij heb jij geen idee wie Ellen ten Damme is...?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali is weer in Nederland en volgende media pop wordt ingezet![]()
Die gaat net zo eindigen als Harlequin![]()
Wordt nooit meer serieus genomen en op naar de volgende puppet om Ali vrij te krijgen
Zie de usernamequote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee wie Ellen ten Damme is...?
Hmmm... Martijn... dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
En hij heeft gezelschap in de bak![]()
Modeondernemer Martijn N. is veroordeeld tot achttien maanden celstraf, waarvan acht maanden voorwaardelijk, voor ontucht met twee jongens en voor een aanranding. Hij was ook aangeklaagd voor het drogeren en verkrachten van jongens en mannen, maar werd daarvan vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Het Openbaar Ministerie had vorige maand in de rechtbank van Amsterdam 8 jaar gevangenisstraf geëist.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)deman-martijn-n-moam
Bart Swier, de advocaat van Ali B, liet eerder weten dat de rapper ‘overtuigd is van zijn onschuld’. Swier zei dat de rapper ‘ongeloof’ en een ‘diepe teleurstelling’ voelde na het vonnis.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:…
Volgens zijn advocaat is hij nog steeds overtuigd van zijn onschuld.
Heeft niks met zijn afkomst te makenquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die Ali heeft van het begin af aan al een bijzondere kijk op zijn zaak en de uitkomst daarvan.
De eerste keer was hij al overtuigd dat hij vrijgesproken zou worden.
Ik wil twee opties aanklikken eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft niks met zijn afkomst te makenwant zijn landgenoten hebben daar geen last van
[poll=8072]
Dan moet Ali even vragen of de zitting wat vervroegd kan worden naar 1 aprilquote:Op dinsdag 19 november 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Datum hoger beroep is bekend:
Volgens zijn advocaat is hij nog steeds overtuigd van zijn onschuld.
Lidmaatschap NSC ook al aangevraagdquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef quirina het volgende:
Hij is al een nieuwe rap aan het schrijven.
“Ik ben een Marokkaan, Ik heb niks gedaa..
quote:Ali B. (43) is niet aanwezig bij de start van het hoger beroep in de zedenzaak die tegen hem was aangespannen. De rapper, die veroordeeld is voor verkrachting en poging tot verkrachting, ziet de noodzaak van zijn aanwezigheid niet, laat zijn advocaat Bart Swier aan RTL Boulevard weten.
"Omdat het een regiezitting is en nog geen inhoudelijke behandeling, zien wij de noodzaak van zijn aanwezigheid niet", vertelt Swier. Verdachten zijn meestal niet verplicht om aanwezig te zijn bij deze zittingen.
De regiezitting dient op 17 april bij het Gerechtshof Amsterdam. Tijdens de zitting kunnen onderzoekswensen ingediend worden. Het hof bepaalt dan of extra onderzoek noodzakelijk is. Wanneer de zaak inhoudelijk behandeld wordt, is nog niet bekend.
Ali B werd in juli veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar voor verkrachting en een poging tot verkrachting. De rechtbank sprak de rapper vrij van twee aanrandingen. De rapper en het OM lieten allebei weten in hoger beroep te gaan.
https://www.rtl.nl/boulev(...)anwezig-hoger-beroep
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
" Ali B melden bij Bali A !"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |