SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Ik vind deze gesprekken met de seconde echt normaler wordenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ja, stiekem allemaal takken tussen mijn benen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
from Drenthe witlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Groetjes aan de hunebeddenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Oh would you look at the time... (Zie schema in de OP)
dat komp nait uut drenthequote:
Ook geen idee waar vandaan wel, vind het een twijfelachtige naamquote:
ze hebben er gewoon liefde bij gedaanquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook geen idee waar vandaan wel, vind het een twijfelachtige naam
Maar nog wel van Blauwtong??quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de bips van schapen duwen, dan hebben ze geen last meer van wormen.
USWeetDingessen
Kwartje valt nu pas.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben er gewoon liefde bij gedaan
wit
lof
drom drenthe witlofquote:
Toink (geluidseffect van het kwartje dat valt)quote:
Terwijl kwartjes al vanaf 2002 niet meer in gebruik zijnquote:
Kunt beter kippen houden.quote:
ja is lastig dat ze geen kwartjes meer maken.... duurt t langer voor er 1 kan vallenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toink (geluidseffect van het kwartje dat valt)
Toink op je hoofd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toink (geluidseffect van het kwartje dat valt)
feitquote:
Oke, bedankt voor deze les in de geschiedenis.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl kwartjes al vanaf 2002 niet meer in gebruik zijn
U zit vrij warm, inderdaad door de lactonen in de cichorei, die opvallend blauw bloeit en een variëteit is van de welbekende witlof.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar nog wel van Blauwtong??![]()
![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja is lastig dat ze geen kwartjes meer maken.... duurt t langer voor er 1 kan vallen
HALLO MODIE, HOE GAAT HET MET JOU ?quote:
van die gedraaide die ze oa bij de efteling hebbenquote:
En dan tegen random mensen aan gooien .quote:
die vind ik bij efteling wel ok..quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die gedraaide die ze oa bij de efteling hebben
ook niets mis mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
die vind ik bij efteling wel ok..
deze zijn in lange stukken gesneden
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLO MODIE, HOE GAAT HET MET JOU ?
raspatatquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag twister fries gehad, maar die had de hoogvliet niet meer
Ja om de een of andere reden weet ik ook nog dat 1 euro 2,20371 gulden wasquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor deze les in de geschiedenis.
Wordt zeer gewaardeerd.
Een collega stuurt me net dat filmpje van QOTSA met Grohl en wijlen Lanegan. Hij kent Lanegan niet, dus tijd om daar wat aan te doen...quote:
O JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
jaquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
stagedquote:
Ik weet dat Pi 3,14 is, maar verder is mijn geheugen bagger en gaat het dus niet verderquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om de een of andere reden weet ik ook nog dat 1 euro 2,20371 gulden was
Hoort toch een beetje bij elke muzikale opvoeding.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega stuurt me net dat filmpje van QOTSA met Grohl en wijlen Lanegan. Hij kent Lanegan niet, dus tijd om daar wat aan te doen...![]()
![]()
![]()
3.141527quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet dat Pi 3,14 is, maar verder is mijn geheugen bagger en gaat het dus niet verder
Die stuurde hij inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort toch een beetje bij elke muzikale opvoeding.
Ja bedankt Archimedesquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je nu een gezinnetje met Ballie en Hapje maken?
Gaat ze hapje in het zwembad stoppen en het trappetje weghalen zekerquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koetsjie koetsjie koeeeeequote:
Alleen jij kan zoiets verzinnenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze hapje in het zwembad stoppen en het trappetje weghalen zeker
Kan gewoon tegenwoordig en klimmen ze eruit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze hapje in het zwembad stoppen en het trappetje weghalen zeker
Alsof jij dat nooit hebt gedaan in de Simsquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen jij kan zoiets verzinnen
Hek om het zwembad, dan kunnen ze dat niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan gewoon tegenwoordig en klimmen ze eruit.
Wat flauwquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je hebt nu echt de Extreme Violence mod nodig. Dan kun je ook een serie-moordenaar makenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit hebt gedaan in de Sims
Met wie>?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
JA ALVAST HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE FIJNE DAGEN [ afbeelding ]
*gooit stoeptegel*quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gespeeld![]()
Ik ga nu vast gestenigd worden in deze KSC
*pakt 4EbE op en dropt haar tussen 4 murenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hoe ver komt de stoeptegel?quote:
*in het zwembad zonder trappetjequote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*pakt 4EbE op en dropt haar tussen 4 muren
Verticale meters zijn ook meters.quote:
Nee, in een zwembad zonder trappetje gegooidquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Succes met je rugquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*pakt 4EbE op en dropt haar tussen 4 muren
quote:
Zeg...quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, in een zwembad zonder trappetje gegooid
quote:
quote:
Dissocieert die hamster ? Want dat doe ik ook nog eens regelmatigquote:
Ik weet niet hoe ik hierop moet reagerenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom je nog goed mee weg trouwens, ik zat net nog achter een viertal idioten aan om af te maken.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dissocieert die hamster ? Want dat doe ik ook nog eens regelmatig
Ander spelletje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren
Ik zie dat het hier uitgestorven is. Heb ik nog iets gemitst vandaag?quote:
Ja, dan gaat de onfatsoenlijke broek en de ventilator weer aanquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ja welterusten maar weer. Morgen wel korte broek
Ik ben vandaag in Almere geweestquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie dat het hier uitgestorven is. Heb ik nog iets gemitst vandaag?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie dat het hier uitgestorven is. Heb ik nog iets gemitst vandaag?
Mooie foto maat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Bohhh lekker gewandeld
[ afbeelding ]
Hee dat ken ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Bohhh lekker gewandeld
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Morgen sowieso spierpijngenot
Ik word te goed in veel reps, ga nu echt helemaal naar de pleuris.
Ik was er niet, ik zit nu in Geiloquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in Almere geweest
Het positieve was dat ik daar ook weer weg kon
Nee spierpijn is kutquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo
Spierpijn, beste pijn
Ja, ik had het al begrepen, geen Almere -meetquote:
pijn is gewoon kutquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo
Spierpijn, beste pijn
Dordrecht met uitzicht op de flats van Papendrecht, toch? Of het lijkt er gewoon veel opquote:
Vind Almere lastig, omdat al die wijken er hetzelfde uitzien.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had het al begrepen, geen Almere -meet![]()
Ik vind mensen in Almere echt stom rijden
Dordrecht, mijn geboortestadjequote:Op woensdag 17 juli 2024 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dordrecht met uitzicht op de flats van Papendrecht, toch? Of het lijkt er gewoon veel op
Bijnaquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dordrecht met uitzicht op de flats van Papendrecht, toch? Of het lijkt er gewoon veel op
quote:
Spierpijn = fijnquote:
Kun je dan niet gewoon een stempeltje in een boekje krijgen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Spierpijn = fijn
Heb je tenminste het idee dat je getraind hebt
nee, gewoon neequote:Op woensdag 17 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Spierpijn = fijn
Nou, gelukkig is er GoogleMaps, maar anders had ik het ook niet geweten en het is gewoon hartstikke groot daarquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind Almere lastig, omdat al die wijken er hetzelfde uitzien.
Weet nooit hoe ik nou precies moet rijden.
Ah, dat was mijn andere gokquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BijnaDordrecht met uitzicht op de flats in Zwijndrecht
In wat voor boekje ? M'n balboekje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een stempeltje in een boekje krijgen?
Niet als je van die trekkende kuiten hebt dat wanneer je even hebt gezeten als een oud mannetje moet opstaanquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Spierpijn = fijn
quote:
200k+ inwoners al en de ambitie om snel stad nr 5 te worden qua inwonertalquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is er GoogleMaps, maar anders had ik het ook niet geweten en het is gewoon hartstikke groot daar
Wtf zijn trekkende kuiten?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je van die trekkende kuiten hebt dat wanneer je even hebt gezeten als een oud mannetje moet opstaan
Ja, Zwab is leukquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:23 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk lang niet altijd hetzelfde als @:dezwabber maar dat neemt niet weg dat ik het een toffe gast vind
Steden met ambitie ...quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
200k+ inwoners al en de ambitie om snel stad nr 5 te worden qua inwonertal
Die flats waar je schoonoma woont, zou ik best willen wonen. Erg mooiquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, dat was mijn andere gokLigt ook allemaal dicht bij elkaar daar natuurlijk. Maar mooie plek in ieder geval altijd
![]()
De oma van mijn vriend woont in een van de flats in Papendrecht, dus we zien het regelmatig van de andere kant. En als we aan de Dordrecht kant zijn gaan we naar haar zwaaien, maar ze ziet ons nooit
Pussy Slow Chatquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zijn jullie nou allemaal voor pussy's
Ja duur joh, niet normaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die flats waar je schoonoma woont, zou ik best willen wonen. Erg mooi
Helaas boven mijn budget
Spierpijn = nog niet op het niveau waar ik wil zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo’n soort zegelboekje. En bij een vol boekje krijg je een gratis bifi.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor boekje ? M'n balboekje?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja weet niet hoe je dat moet omschrijven, dat als je dan opstaat dat je ze voelt trekken en dat je eerst even een paar stappen moet zetten voor ze weer 'soepel' zijn.quote:
Bifi ?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n soort zegelboekje. En bij een vol boekje krijg je een gratis bifi.
Ja dat wist je toch al langquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat een eufemisme?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n soort zegelboekje. En bij een vol boekje krijg je een gratis bifi.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu moet hoesten of niezen dan voel ik het wel even in mijn buik ja, maar dat is wel fijn
Uhm, ik ken dat gevoel helemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat moet omschrijven, dat als je dan opstaat dat je ze voelt trekken en dat je eerst even een paar stappen moet zetten voor ze weer 'soepel' zijn.
Maar ik moet jou wel even dankbaar zijn, jij had het laatst over magnesium en dacht laat ik eens gek doen en naar mijn zus luisteren. Had van het weekend na 3 uur lopen zo'n magnesiumpilletje genomen en helemaal geen last van vermoeide kuiten de rest van de dag
Ja, eigenlijk wel.. maar goed.. ik doe even alsof ik verbaast benquote:
Dit wordt ook een beetje een raar gesprekquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik ken dat gevoel helemaal niet![]()
Nou eh.. graag gedaan. Factuur komt binnen 30 werkdagen![]()
Ik kan mij helemaal niet herinneren dat ik het over magnesium heb gehad, maar werkt hier ookOh en voldoende water doet het ook wel goed
quote:Op maandag 8 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat vind jij trouwens van extra magnesium innemen na inspanning?
quote:
Je bent raar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben raar.
Zeg het maar
Ik ben een zeldzaam gevalquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Het enige waar de gemiddelde KSC'er goed in is is vreten en in een zeldzaam geval stapjes zetten.
Die hebben helemaal geen verstand van echt sporten joh.
Jij bent echt zo normaal, helemaal doorsnee, de mediaanquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben raar.
Zeg het maar
Is een bifi XL geen ding?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit wordt ook een beetje een raar gesprek
Oh ja, dat kan ik mij nog wel herinnerenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Water drink ik sowieso al meer dan genoeg, alleen dat trekken in mijn kuiten heb ik eigenlijk al sinds ik flink wandel, maar nu is het dus schijnbaar met 1 zo'n simpel pilletje al op te lossen
Los, je kunt weer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga douchen, dus maak het maar zo raar als jullie zelf willen.
Dank je wel, Nattekat.quote:
Nee, dat valt meer onder voedingsmiddelen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog een leuk caviaverhaal. Ik heb zondag meerdere kinderen gebeten zien worden door cavia's. Dit was het verhaal
Oke, deze gaat in mn FOBOquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent echt zo normaal, helemaal doorsnee, de mediaan
Nee dat vond ik een beetje onaardigquote:
Op landgoed Den Treek toevallig?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog een leuk caviaverhaal. Ik heb zondag meerdere kinderen gebeten zien worden door cavia's. Dit was het verhaal
Nee, zo ben jij niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee dat vond ik een beetje onaardig
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op landgoed Den Treek toevallig?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Hallo. Gelukkig niets gebroken en ben weer thuis. Was veel gedoe hier thuis en ik kan amper lopen.
Schoonmaakploeg is vanavond al geweest en er zal morgen nog een schoonmaak ploeg komen.
Doordat er met poeder geblust is moest ik alles kwa eten buiten de koelkast weggooien en mag ik electronica niet meer gebruiken. Kan dus geen kopje koffie zetten.
Heb giga honger ale cafetarias in de buurt gaan om 8 uur dicht. Dus de achter uuf heeft net een brood gebacht die ik nu zit te eten.
Knie superdik. Staat gewoon spanning op de huid de wondjes op mijn onderbeen schrijnen een klein beetje. Blauwe neus en koppijn.
Al met mal veel geluk gehad. O ja het was geen vlam in de pan. Alles verbrand behalve het vlees. Alleen door de poeder mag het niet meer gegeten worden.
Heb twee luchtverfrissers van het schoonmaak bedrijf aan staan. Die maken een pokke herrie
Dank allemaal voor de lieve berichtjes
Oei dat had ik gemitstquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Hallo. Gelukkig niets gebroken en ben weer thuis. Was veel gedoe hier thuis en ik kan amper lopen.
Schoonmaakploeg is vanavond al geweest en er zal morgen nog een schoonmaak ploeg komen.
Doordat er met poeder geblust is moest ik alles kwa eten buiten de koelkast weggooien en mag ik electronica niet meer gebruiken. Kan dus geen kopje koffie zetten.
Heb giga honger ale cafetarias in de buurt gaan om 8 uur dicht. Dus de achter uuf heeft net een brood gebacht die ik nu zit te eten.
Knie superdik. Staat gewoon spanning op de huid de wondjes op mijn onderbeen schrijnen een klein beetje. Blauwe neus en koppijn.
Al met mal veel geluk gehad. O ja het was geen vlam in de pan. Alles verbrand behalve het vlees. Alleen door de poeder mag het niet meer gegeten worden.
Heb twee luchtverfrissers van het schoonmaak bedrijf aan staan. Die maken een pokke herrie
Escher Déierepark, maar ik mis vast een grapquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op landgoed Den Treek toevallig?
Jeetje, Dot, never a dull moment bij jouquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Nee, al zullen sommige mensen in de SC me waarschijnlijk wel weer een dergelijk hokje in proberen te forcerenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zo ben jij niet natuurlijk
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Pas maar op, straks gaan ze stakenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik ging vrij laat boodschappen doen en toen was veel groente op of verlept. Ik heb hier nu twee woedende briesende cavia's die het met wat witlof en komkommer moeten doen en dat hadden ze vanmorgen ook al en ze krijgen het morgen weer
Op Den Treek loopt een bijterige wolf rondquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Escher Déierepark, maar ik mis vast een grap
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik ging vrij laat boodschappen doen en toen was veel groente op of verlept. Ik heb hier nu twee woedende briesende cavia's die het met wat witlof en komkommer moeten doen en dat hadden ze vanmorgen ook al en ze krijgen het morgen weer
Ohhh, dat verhaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op Den Treek loopt een bijterige wolf rond
In ieder geval niets gebroken en weer thuis.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
Too soon, Budaquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die steken straks het hok in brand.
Maareh, die kinderen wilde de cavia's aaien/ oppakken en de cavia's wilden dat niet?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, al zullen sommige mensen in de SC me waarschijnlijk wel weer een dergelijk hokje in proberen te forceren
Ik ben wel wat teleurgesteld ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, al zullen sommige mensen in de SC me waarschijnlijk wel weer een dergelijk hokje in proberen te forceren
Oeh, veel sterkte Dotteke.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Dotteke het volgende:
ZIEquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En spierpijnZonder verzuring is de progressie maar matig.
raarquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En spierpijnZonder verzuring is de progressie maar matig.
Zijn de beste verhalenquote:
Bij de jonge kinderen ging het voornamelijk mis bij het voeren, je kunt je vast voorstellen hoe zoiets gaat en dat ze niet begrijpen hoe ze dat aan moeten geven. Bij de pubers was het vooral "hihaho vinger door het hek steken AUW HIJ BEET, WAT EEN KRENG" en het vervolgens opnieuw doenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maareh, die kinderen wilde de cavia's aaien/ oppakken en de cavia's wilden dat niet?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij de jonge kinderen ging het voornamelijk mis bij het voeren, je kunt je vast voorstellen hoe zoiets gaat en dat ze niet begrijpen hoe ze dat aan moeten geven. Bij de pubers was het vooral "hihaho vinger door het hek steken AUW HIJ BEET, WAT EEN KRENG" en het vervolgens opnieuw doen
En wij zaten daar gewoon als twee kinderloze aDoLeSceNTeN een uur te kijken naar hoe de cavia's grappig liepen en leuke geluidjes maakten.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij de jonge kinderen ging het voornamelijk mis bij het voeren, je kunt je vast voorstellen hoe zoiets gaat en dat ze niet begrijpen hoe ze dat aan moeten geven. Bij de pubers was het vooral "hihaho vinger door het hek steken AUW HIJ BEET, WAT EEN KRENG" en het vervolgens opnieuw doen
En wij zaten daar gewoon als twee kinderloze aDoLeSceNTeN een uur te kijken naar hoe de cavia's grappig liepen en leuke geluidjes maakten.
Van mij wel.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee waarom? Je mag toch wel zeggen dat iemand jankt?
Nice, hoe lang ga je?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog 2 dagen en dan begint die heerlijke lange vakantie in de bloedhitte in een welnessvilla
Waar?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog 2 dagen en dan begint die heerlijke lange vakantie in de bloedhitte in een welnessvilla
Nee, die zijn netjes opgevoed (en Juna is nog steeds verlegen)quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Een van de meest verstandige keuzes van het afgelopen decennia vermoed ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die fase heb ik achter me gelaten
Klinkt als de hel he?quote:
Nijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de meest verstandige keuzes van het afgelopen decennia vermoed ik
quote:
quote:
Koeneloenquote:
In Noorwegen momenteelquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
![]()
Al vakantie of nog steeds aan de noeste arbeid?
Aawwquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zijn netjes opgevoed (en Juna is nog steeds verlegen)
Juna kan overigens een trucje. Als ik het dagelijkse vitaminepilletje op mijn hand leg, dan gaat ze op mijn hand staan met haar twee voorpootjes. Dat is zo schattig.Maar verder doet niemand dat van de caafs, zelfs de Neus op Pootjes niet, alhoewel de neus wel in mijn armen springt. Dat is ook next level cute
Ik wacht nog even op de filmpjes.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaww![]()
Ik zie nu echt voor me hoe Neus een aanloop neemt en dan zo in je armen springt
Nou, ik vond het wel leuk. Maar een jaar was lang genoeg. Jij misdroeg je altijd zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de meest verstandige keuzes van het afgelopen decennia vermoed ik
Lekker! Geniet ervanquote:
Er is ook een ijsbad.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar wat je leuk vind als vakantie
Ja, dat waarschijnlijk wel de hoofdreden dat je het modden zat wasquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel leuk. Maar een jaar was lang genoeg. Jij misdroeg je altijd zo![]()
Tevens: Rabbit
Geen zin in vakantie? Was dat dan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Geniet ervan![]()
Ik mag nog even bikkelen twee weken en dan 3 weken verplichte vakantie. Al heb ik tegen die tijd weinig zin om nog veel te reizen
Overal vlekken met zo’n uv-lamp.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben ook dubbele douches, 2 tegenover elkaar, zag ik. Ik verdenk dat het ook een sekshuis is. We nemen plastic mee voor op de banken.
Tot nu toe heerlijk.quote:
Ja, burn-out, huilbuien, ditdat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dat waarschijnlijk wel de hoofdreden dat je het modden zat was![]()
Waar zit jij dan? Kreeg het niet mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot nu toe heerlijk.
Kijk het is geen Zuid Europa dus ga je ook niet op reis met het idee dat je 2.5 week 30+ graden hebt
Ben sinds maar denk ik maar 1 volle week achter elkaar in NL geweest. Grootste gedeelte heb ik in het buitenland gezeten voor werk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen zin in vakantie? Was dat dan?
Ja, en dan doet ze altijd zo'n liefdesbeetje (het is niet echt bijten, maar wel irritant)quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaww![]()
Ik zie nu echt voor me hoe Neus een aanloop neemt en dan zo in je armen springt
Thuis zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben sinds maar denk ik maar 1 volle week achter elkaar in NL geweest. Grootste gedeelte heb ik in het buitenland gezeten voor werk.
Ik heb wel zin in vakantie, maar gewoon om lekker thuis te zijn
Ging je nou ook nog een cruise doen daar?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot nu toe heerlijk.
Kijk het is geen Zuid Europa dus ga je ook niet op reis met het idee dat je 2.5 week 30+ graden hebt
Prima prima. Al bijna een jaar een eigen huis dat bijna af verbouwd is en er liggen nog leuke dingen in het vooruitzicht. Dus mag niet klagen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, burn-out, huilbuien, ditdat.![]()
Hoe is het met jou? En met muis?
Kinderen vroeg naar bed sturen dan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben ook dubbele douches, 2 tegenover elkaar, zag ik. Ik verdenk dat het ook een sekshuis is. We nemen plastic mee voor op de banken.
Aanhankelijk hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en dan doet ze altijd zo'n liefdesbeetje (het is niet echt bijten, maar wel irritant)
Noorwegen, dag 2 intussen, hiervoor een nachtje op de cruiseferry Kiel-Oslo en daarvoor een nachtje Hamburg.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Kreeg het niet mee.
Jeetje, jullie zijn het studentenleven ontgroeid.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima prima. Al bijna een jaar een eigen huis dat bijna af verbouwd is en er liggen nog leuke dingen in het vooruitzicht. Dus mag niet klagen.
Hoe gaat het daar?
Aah Ohja. Jij zit normaal toch in zonlanden?quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noorwegen, dag 2 intussen, hiervoor een nachtje op de cruiseferry Kiel-Oslo en daarvoor een nachtje Hamburg.
Nu nog een dikke 2 weken hier div locaties, campings, appartementen en hotels
Ik ga dit ook proberen. Ik wilde Vos leren een rondje te draaien voor z'n erwtenvlok maar dan komt Madevreetboei en die pakt de erwtenvlok.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zijn netjes opgevoed (en Juna is nog steeds verlegen)
Juna kan overigens een trucje. Als ik het dagelijkse vitaminepilletje op mijn hand leg, dan gaat ze op mijn hand staan met haar twee voorpootjes. Dat is zo schattig.Maar verder doet niemand dat van de caafs, zelfs de Neus op Pootjes niet, alhoewel de neus wel in mijn armen springt. Dat is ook next level cute
Ik zit alweer in het laatste jaar van mijn eerste contractquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, jullie zijn het studentenleven ontgroeid.![]()
Z’n gangetje eigenlijk. Geen grote ontwikkelingen.
Wilden eens wat anders, tot op heden inderdaad altijd wel zaken als Middellandse zee, maar ook cruisen, USA, Mexico etcquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aah Ohja. Jij zit normaal toch in zonlanden?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dit ook proberen. Ik wilde Vos leren een rondje te draaien voor z'n erwtenvlok maar dan komt Madevreetboei en die pakt de erwtenvlok.
Ziggo?quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Mijn haperende internet is er nu helemaal klaar mee
Het is de kabel tussen mijn pc en de router denk ik.quote:
Kabeltje lurpquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de kabel tussen mijn pc en de router denk ik.
Even m'n pc naar voor schuiven om bij de kabel te komen was genoeg om het weer tot leven te brengen. Kan toeval zijn, maar dan was het wel heeeeeel toevallig.
En je hebt geen vervangende kabel in huis?quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de kabel tussen mijn pc en de router denk ik.
Even m'n pc naar voor schuiven om bij de kabel te komen was genoeg om het weer tot leven te brengen. Kan toeval zijn, maar dan was het wel heeeeeel toevallig.
Deze kabel is nogal ingewikkeld aangelegd, die vervang je niet even. Zeg maar gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je hebt geen vervangende kabel in huis?
Ah oké.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze kabel is nogal ingewikkeld aangelegd, die vervang je niet even. Zeg maar gewoon helemaal niet.
trekveer, glijolie en andere meuk om de kabel te vervangenquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
In het meest gunstige geval is gewoon de aansluiting niet goed, dat is nog wel te fixen. Anders ben ik echt zwaar de pineut
Mooi glad.quote:Op donderdag 18 juli 2024 00:05 schreef mschol het volgende:
zo, even geschoren , wat een pleurisklus weer
krijg ik daar in iedergeval weer minder commentaar op morgen (en waarschijnlijk slaap ik beter), nu naar bed
Goedemorgen Dame uit de brand,quote:
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi hoi,quote:verrekte zere knie en dat goddelijke lijf
van mij doet overal pijn
![]()
Maar dat gaat wel weer over even een paar dagen die knie rust geven maar wel blijven bewegen ( ging dat maar )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey![]()
Hopelijk een beter dag dan gisteren
Het begon zo lekker. Dochter zou komen eten en die vind draadjes vlees zo lekker. Dus lekker rundvlees laten sudderen op een petroleum stelletje.jeetje dot wat een pechSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoi hoi,verrekte zere knie en dat goddelijke lijf
van mij doet overal pijn
![]()
Maar dat gaat wel weer over even een paar dagen die knie rust geven maar wel blijven bewegen ( ging dat maar )![]()
Gelukkig is je knie niet gebroken. Hoop dat je snel weer beetje mobiel bent.
is de brandweer gekomen om het te blussen?
[..]
Hey![]()
Het begon zo lekker. Dochter zou komen eten en die vind draadjes vlees zo lekker. Dus lekker rundvlees laten sudderen op een petroleum stelletje.Blij dat het goed gaat. Hoe is de schade aan huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
van mij doet overal pijn
![]()
Maar dat gaat wel weer over even een paar dagen die knie rust geven maar wel blijven bewegen ( ging dat maar )Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Hey![]()
Het begon zo lekker. Dochter zou komen eten en die vind draadjes vlees zo lekker. Dus lekker rundvlees laten sudderen op een petroleum stelletje.Wat doej ook met petroleum, das levensgevaarlijk binnen. Je hebt een mooie inductieplaat zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
van mij doet overal pijn
![]()
Maar dat gaat wel weer over even een paar dagen die knie rust geven maar wel blijven bewegen ( ging dat maar )Vakman pur sang
Brandweer is wel geweest Politie. Brand was al geblust door de buurman maar ze hebben wel nagekeken of echt alles uit was en er niet in de afvoer van de afzuigkap wat zat te broeien nog, dat meten ze door of zoquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje dot wat een pech![]()
Gelukkig is je knie niet gebroken. Hoop dat je snel weer beetje mobiel bent.
is de brandweer gekomen om het te blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |