SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja nu gewoon weer leuk en lief doen en over eten pratenquote:
Maakte verder ook alleen maar beschaafde liedjesquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
Robert Long was toch echt wel een goede zanger
@CherryLips get in herequote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu gewoon weer leuk en lief doen en over eten praten
uhuh een hele beschaafde tangoquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maakte verder ook alleen maar beschaafde liedjes
Etenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daaromquote:
we kunnen het nog wel even hebben over de steam deckquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat KvK nummers altijd alleen door kinderen werden gezongenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
Robert Long was toch echt wel een goede zanger
Switch is beter en leukerquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen het nog wel even hebben over de steam deck
Is die al klaar met downloaden?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen het nog wel even hebben over de steam deck
Ik wist niet dat de Kamer van Koophandel liedjes maaktequote:Op woensdag 17 juli 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat KvK nummers altijd alleen door kinderen werden gezongen
Ok Will Smithquote:
dit was een programmaserie dat ze het beste koor zochten.. en zat er per uitzending ook twee nummers van BN/BV tussenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat KvK nummers altijd alleen door kinderen werden gezongen
Leuk en lief doen wordt een probleem, maar ik ben nu aan het etenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga sporten dan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk en lief doen wordt een probleem, maar ik ben nu aan het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |