SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
+ foto van de fam in wit t-shirt, springend in de lucht, bij het strandquote:
in comic sans geschrevenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ foto van de fam in wit t-shirt, springend in de lucht, bij het strand
Minimaalquote:
Ik heb eens geprobeerd zo'n springfoto te maken en ik ben een nijlpaard dus het zag er niet uit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ foto van de fam in wit t-shirt, springend in de lucht, bij het strand
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eens geprobeerd zo'n springfoto te maken en ik ben een nijlpaard dus het zag er niet uit.
Hij staat hier wel ingelijst omdat ie zo debiel is
OEH JAA!!!quote:
zo hebben ex en ik een foto dat we met ons gezicht naar de zonsondergang kijken en dan vanaf de rug op de foto...quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eens geprobeerd zo'n springfoto te maken en ik ben een nijlpaard dus het zag er niet uit.
Hij staat hier wel ingelijst omdat ie zo debiel is
Kinda weird, maar toch intrigerendquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
OEH JAA!!!
als een powerpointpresentatie
De wegwijzer van de foto 🤣quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo hebben ex en ik een foto dat we met ons gezicht naar de zonsondergang kijken en dan vanaf de rug op de foto...
lijkt geweldig bij een slank stel... maar die reet van mij steekt alle kanten uit
Lekker toch zo lui dagje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef Karzai het volgende:
lui dagje gehad, zo ff mijn fiets ophalen bij de fietsenmakert
Beter kon je het niet treffenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk het is ook mooi weer vandaag
Draadjes vlees met aardappelen en bloemkool. Enkomkommer in het zoetzuurquote:
hier stralende zon en 25 gradenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Buinedraar: Ja het blijft de hele dag droog!
kijk naar buiten.....
oh lekker zegquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Draadjes vlees met aardappelen en komkommer in het zoetzuur
kant en klare iglo zalm met pasta en spinaziequote:
Dat is ook lekker. Eet smakelijk voor straks.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh lekker zeg, ik heb nog een bakkie kip met rijst, doe er ook wat komkommer bij
Even in de oing en smullen maarquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
kant en klare iglo zalm met pasta en spinazie
nee. koekepanquote:
Die is best wel lekker,alleen de laatste tijd steeds minder zalm.quote:
het begon al met de boursin die vervangen werd door een minder smaakvolle variantquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is best wel lekker,alleen de laatste tijd steeds minder zalm.
Gezien hoe al m'n gewrichten kraken, verwacht ik nog wel een bui.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Buinedraar: Ja het blijft de hele dag droog!
kijk naar buiten.....
Ja, zondag weer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe al m'n gewrichten kraken, verwacht ik nog wel een bui.
En de prijs ging juist omhoog.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
het begon al met de boursin die vervangen werd door een minder smaakvolle variant
*Vandaag.quote:
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Vandaag.
Ik ben geen Piet Paulusma
vind maar eens iets dat niet omhoog is gegaan in prijsquote:
Cd`s.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind maar eens iets dat niet omhoog is gegaan in prijs
Mijn salaris.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind maar eens iets dat niet omhoog is gegaan in prijs
mijne welquote:
Dan ook.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, hier zondag de hele dag.
Geen idee of het werkt, maar afgelopen zaterdag moest de tent waar we uit waren ineens sluiten door problemen met waterleidingen en om iedereen nog een beetje op te vrolijken draaiden ze jouw favoriete nummer van het moment. Werkte wel erg goed ook!quote:
Die Ierse kids?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen idee of het werkt, maar afgelopen zaterdag moest de tent waar we uit waren ineens sluiten door problemen met waterleidingen en om iedereen nog een beetje op te vrolijken draaiden ze jouw favoriete nummer van het moment. Werkte wel erg goed ook!
Geen idee hoe dat moet,ben hier net weer.quote:
quote:
Dat blijft zooo moooiquote:
quote:
Dit zingt toch enorm kut man. Dat gesqueeze is echt slecht voor je ademhaling.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Woke is boos op Joost omdat hij Chinese klanken aan het einde van een nummer heeft zitten
is woke nu ook ineens één groepering?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Woke is boos op Joost omdat hij Chinese klanken aan het einde van een nummer heeft zitten
woke is vooral vergifquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
is woke nu ook ineens één groepering?
Are you assuming my gender identity???quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga lekker op vlinder kauwen, gekke oude man
als je zo graag pronouns belachelijk wil maken moet je misschien eerst je profiel aanpassenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Are you assuming my gender identity???
Walgelijk ageīsme ook.
Tijd dat je op cursus gaat
Mag ik een lift?quote:
Geslacht en gender zijn verschillende dingen...quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je zo graag pronouns belachelijk wil maken moet je misschien eerst je profiel aanpassen
[ link | afbeelding ]
www potos com
Samequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, dat was wel weer genoeg Fok voor vandaag.
Ja kennelijk weet je het zelf niet helemaal, want als je je geen man zou voelen zou je dat ook niet bij geslacht neerzetten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geslacht en gender zijn verschillende dingen...
Je moet echt op cursus.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja kennelijk weet je het zelf niet helemaal, want als je je geen man zou voelen zou je dat ook niet bij geslacht neerzetten.
hoe ging het ov vandaag?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, dat was wel weer genoeg Fok voor vandaag.
ssssssssssquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is Joost Klein als artiest uberhaupt nog relevant
Ja hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
https://studiegids.univer(...)84/woke-in-de-polderquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geslacht en gender zijn verschillende dingen...
Je moet echt op cursus.
Laat die gozer lekker z'n muziek maken en leg je smaak niet op aan anderen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het lijkt er wel op met dat giftige ruzie uitlokken hier de hele tijd, echt niet meer gezelligquote:
Moet hij ook lekker doen; mijn smaak heeft er verder geen hol mee te maken. Gaat mij om het drama na het ESF.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat die gozer lekker z'n muziek maken en leg je smaak niet op aan anderen.
Even @dud0r aan het werk zetten. Werken voor z'n geld.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op met dat giftige ruzie uitlokken hier de hele tijd, echt niet meer gezellig
Je post zelf iets over woke om een reactie uit te lokken, als je niet de reactie krijgt die je wil is het niet per se ruzie uitlokken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op met dat giftige ruzie uitlokken hier de hele tijd, echt niet meer gezellig
Er worden hier continu aannames gemaakt over mensen en posts en daarom kom ik hier minder want het is ernstig vermoeiendquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je post zelf iets over woke om een reactie uit te lokken, als je niet de reactie krijgt die je wil is het niet per se ruzie uitlokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |