Gelukkig geil jij niet op aandacht. Mooi en bewonderenswaardig dat jij zelfs in het EK-forum bereid was de zware taak van wedstrijd-topicopener op je schouders te nemen. Waarschijnlijk had je weinig tijd, omdat de OP uit één regeltje bestond. Des te mooier dat je de verantwoordelijkheid nam.quote:Op woensdag 17 juli 2024 06:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke taak? Elk jaar weer hetzelfde verhaal vertellen, het liefst met een foto van zichzelf waarin ze treurig kijkt. Klinkt beetje als geilen op aandacht.
dit iddquote:Op woensdag 17 juli 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig geil jij niet op aandacht. Mooi en bewonderenswaardig dat jij zelfs in het EK-forum bereid was de zware taak van wedstrijd-topicopener op je schouders te nemen. Waarschijnlijk had je weinig tijd, omdat de OP uit één regeltje bestond. Des te mooier dat je de verantwoordelijkheid nam.
vast ja, lekker voorbeeld ben je voor je kind.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb genoeg ellende en trauma's om artikelen en boeken mee vol te schrijven. Maar heb geen behoefte aan dat. Heet geen Silene.
In Zeeland wonen schijnt heel zwaar te zijn inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb genoeg ellende en trauma's om artikelen en boeken mee vol te schrijven. Maar heb geen behoefte aan dat. Heet geen Silene.
Je krijgt bij inschrijving in de provincie 10 gratis psycholoogsessies cadeau.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
In Zeeland wonen schijnt heel zwaar te zijn inderdaad.
Altijd nog beter dan een eeuwige zoldermaagd zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vast ja, lekker voorbeeld ben je voor je kind.
Mooi gebaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je krijgt bij inschrijving in de provincie 10 gratis psycholoogsessies cadeau.
Nou zitten wij er mee opgescheept.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb genoeg ellende en trauma's om artikelen en boeken mee vol te schrijven.
Ze wil vooral heel graag zelf in beeld.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:43 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je wil nu een vrouw die haar verdriet een plek wil geven en dat op deze manier doet door het slijk halen omdat...ja, waarom eigenlijk?
Ahhh, je wil nu jezelf gaan vergelijken wie het zieligste is, en dat wil je doen met iemand waarvan het kind is overleden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe mijn leven is en welke verliezen ik heb doorstaan?
Oh, je bent er een van de school ‘mijn moeder is ook dood gegaan en dat staat niet in de krant, waarom zoveel aandacht voor x, y of z!’quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van de andere kant, je hebt ook 5 miljoen gewonnen. Dat compenseert een hoop.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij begint er iemand anders over levens ruilen of heb ik het misquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ahhh, je wil nu jezelf gaan vergelijken wie het zieligste is, en dat wil je doen met iemand waarvan het kind is overleden.
Echt.
Ik reageer op Momo haar bericht, doe jij dat dan ook?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:51 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, je bent er een van de school ‘mijn moeder is ook dood gegaan en dat staat niet in de krant, waarom zoveel aandacht voor x, y of z!’
Hoeren nueken en niet meer werken. En haten op Sirene.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Van de andere kant, je hebt ook 5 miljoen gewonnen. Dat compenseert een hoop.
Maar als je zo begaan bent met deze vrouw, vraag haar anders voor een interview op de fok frontpage, dan maak je vast haar dag en ze zal nooit nee zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:43 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je wil nu een vrouw die haar verdriet een plek wil geven en dat op deze manier doet door het slijk halen omdat...ja, waarom eigenlijk?
Nee, jij bent degene die hier iets vindt van hoe een ander met haar verdriet omgaat. Daar vindt Momo iets van en ik ben het met haar eens.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik reageer op Momo haar bericht, doe jij dat dan ook?
Je kan er niet echt omheen als je op (vul random nieuwssite) in zit. Er zit ook geen anti Sirene filter op mijn nieuwssites. En als iedereen volgens jouw beredenatie zou handelen, wegdraaien en schouders ophalen, zou klb niet bestaan of welquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:04 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die hier iets vindt van hoe een ander met haar verdriet omgaat. Daar vindt Momo iets van en ik ben het met haar eens.
Draai gewoon weg of haal je schouders op, of zie gewoon wat het is: deze vrouw heeft geen idee waar ze met haar verdriet heen moet.
Tsja, dan zit er idd niks anders op dan een klb topic te openen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kan er niet echt omheen als je op (vul random nieuwssite) in zit. Er zit ook geen anti Sirene filter op mijn nieuwssites.
Zoek hulp.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar als je zo begaan bent met deze vrouw, vraag haar anders voor een interview op de fok frontpage, dan maak je vast haar dag en ze zal nooit nee zeggen.
Spreek voor jezelf zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een eeuwige zoldermaagd zijn.
Corona begon 4 jaar geleden. De tijd gaat inderdaad hard. Ik zit al 24 jaar op FOK!. Over nog eens 24 jaar ben ik 85.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:03 schreef junkiesietze het volgende:
10 jaar?? voor mn gevoel pas 5 jaar geleden ofzoOHNEE, 5 jaar geleden begon corona
Tering wat gaat de tijd snel
dit zegt allesquote:
alhoewel dat dan weer wel een ontzettend treffende toevoeging is op wat je zelf bent.quote:Op woensdag 17 juli 2024 06:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klinkt beetje als geilen op aandacht.
Je zoomt zelf nogal erg op haar in. Ik zie en lees nu de afgelopen dagen veel interviews met verschillende nabestaanden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 06:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke taak? Elk jaar weer hetzelfde verhaal vertellen, het liefst met een foto van zichzelf waarin ze treurig kijkt. Klinkt beetje als geilen op aandacht.
Paul een oud collega van mij is een van de andere gezichten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:07 schreef Leandra het volgende:
Er zijn een aantal nabestaanden die het gezicht zijn van de nabestaanden als geheel, en daar is zij één van.
Dit dus.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:07 schreef Leandra het volgende:
Er zijn een aantal nabestaanden die het gezicht zijn van de nabestaanden als geheel, en daar is zij één van.
Dus logisch dat ze ieder jaar weer in beeld is, zeker zolang de schuldigen niet gestraft zijn kun je verwachten dat dit jaarlijks weer groots wordt opgepakt.
En wat maakt het uit, ik denk dat er andere nabestaanden zijn die dankbaar zijn dat zij met rust gelaten worden omdat er interviews met deze mevrouw kunnen worden afgenomen.
Nou sorry maar als ik nu.nl open prijkt haar interview op de voorpaginaquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zoomt zelf nogal erg op haar in. Ik zie en lees nu de afgelopen dagen veel interviews met verschillende nabestaanden.
Dit dusquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:27 schreef blessed19 het volgende:
Mooi om de frustratie van ts te lezen. Ze is gefrustreerd dat Silene een aandachtshoer is die landelijk bekend is, terwijl roos94 niveau niet verder komt dan zolderkamer autisten.
jij kent echt geen schaamte he?quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit dus
Ik bezit niet de skills van Sirene
Misschien wat meer lezen dan alleen nu.nl.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou sorry maar als ik nu.nl open prijkt haar interview op de voorpagina
Jaloezie druipt ervan af. Heerlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou sorry maar als ik nu.nl open prijkt haar interview op de voorpagina
Ze staat ook op andere nieuwssites hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien wat meer lezen dan alleen nu.nl.
Je man heeft inkomsten dus die bijstand kun je vergeten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geef me bijstand dan, lijkt me super relaxed.
Gewoon zeggen dat je stemmen hoortquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je man heeft inkomsten dus die bijstand kun je vergeten.
Klinkt meer als het onderwerp zo lang mogelijk in de gedachten van andere aardbewoners houden. Mischien wel in de hoop dat het nooit meer voorkomt en wellicht de daders ook gestraft gaan worden. Bij mijn weten is dat namelijk nooit gebeurd.quote:
Jij gelooft niet dat er mensen zijn die zware gebeurtenissen gebruiken om aandacht op zichzelf te genereren?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Klinkt meer als het onderwerp zo lang mogelijk in de gedachten van andere aardbewoners houden. Mischien wel in de hoop dat het nooit meer voorkomt en wellicht de daders ook gestraft gaan worden. Bij mijn weten is dat namelijk nooit gebeurd.
Ik zou niet zo precies weten waarom die mevrouw zou moeten kicken op die periodieke media aandacht. En waarschijnlijk heeft de media zelf haar contactgegevens in de database staan als 'er weer een jaartje voorbij is en we er weer een nieuws itempje over kunnen/moeten maken'. Til er niet zo zwaar aan joh.
Oh die zijn er vast, maar dan met zo'n gruwelijke regelmaat aandachtsgeil zijn? Dat vind ik wel raar dan. Ik neem aan dat die mevrouw alleen in die ene week per jaar een beetje geinterviewd wordt en niet willeurig het hele jaar door. Dus nee, ik ben nog steeds niet overtuigd dat het die mevrouw om haar eigen kick gaat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:44 schreef roos94 het volgende:
Jij gelooft niet dat er mensen zijn die zware gebeurtenissen gebruiken om aandacht op zichzelf te genereren?
Heb jij je pilletjes niet genomen de afgelopen tijd dat je zulke bizarre gedachtekronkels hier toont?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat er mensen zijn die zware gebeurtenissen gebruiken om aandacht op zichzelf te genereren?
Ik vind het schattig dat jij denkt dat zulke mensen niet bestaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb jij je pilletjes niet genomen de afgelopen tijd dat je zulke bizarre gedachtekronkels hier toont?
Wil jij je halve famile graag verliezen om dan vervolgens hier lezen dat een anonieme nitwit roos94 je een ongelofelijke aandachtshoer vindt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat jij denkt dat zulke mensen niet bestaan.
Niet om het 1 of ander te bagatalliseren, maar als 2 mensen je halve familie betreft is je familie wel extreem kleinquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wil jij je halve famile graag verliezen om dan vervolgens hier lezen dat een anonieme nitwit roos94 je een ongelofelijke aandachtshoer vindt.![]()
Jij toont hier duidelijk dat je nog niet eens het empatisch vermogen van een amoebe hebt.
Je demonstreert je amoebe empatisch gedrag goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander te bagatalliseren, maar als 2 mensen je halve familie betreft is je familie wel extreem klein
@ggzquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je demonstreert je amoebe empatisch gedrag goed.
I stand corrected. Mijn excuses. Blijkbaar zijn er dus willekeurig in het jaar interviews met die mevrouw over deze kwestie.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
November, niet juli
Incident in zaak-MH17: botsing op damestoilet tussen nabestaande en advocate
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-advocate~ad2c3991/
https://www.gelderlander.(...)rt-bloeden~a7110b58/
September, niet juli
https://www.destentor.nl/(...)t-doorgaat~aaa50def/
Maart, niet juli
https://www.google.com/am(...)ns-leven-is-verwoest
September, niet juli
https://www.tubantia.nl/r(...)-onze-pijn~aa2c712d/
Maart, niet juli
https://www.hartvannederl(...)oekraine-je-leeft-zo
Februari, niet juli. Dit artikeltje is echt wel een pareltje. De invasie die in 2022 begon betrekken ze op hun eigen gebeurtenis uit 2014. Waarom?
https://m.facebook.com/watch/?v=10155439862832507
Maart, niet juli
https://www.linda.nl/nieu(...)eeuwen-nachtmerries/
September, niet juli
https://www.omroepwest.nl(...)-russische-ambassade
Begin juni, niet juli
Er is nog meer maar ik heb geen zin meer![]()
Maar ben je buitenstaander als je je nieuwsapp opent en dat gezicht weer in je beeld verschijnt? Zij zoekt zelf het publiek op.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Ieder mens moet zijn trauma's op zijn eigen manier verwerken. Daar hoef je als buitenstaander geen uitgesproken mening over te hebben. Niet gepast, zeker niet wat betreft MH17.
Misschien zoekt ze het publiek op omdat dat voor haar werkt in het verwerkingsproces. Daar kun je niet over oordelen, je kent het hele mens niet. Dus ja, je bent een buitenstaander.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar ben je buitenstaander als je je nieuwsapp opent en dat gezicht weer in je beeld verschijnt? Zij zoekt zelf het publiek op.
Welke backfire precies? Ik lees hier alleen maar 'zij is zielig en jij bent dom' maar ik zie geen treurige vrouw maar iemand die graag op tv komt.quote:
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke backfire precies? Ik lees hier alleen maar 'zij is zielig en jij bent dom' maar ik zie geen treurige vrouw maar iemand die graag op tv komt.
Okay Dr Phill.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke backfire precies? Ik lees hier alleen maar 'zij is zielig en jij bent dom' maar ik zie geen treurige vrouw maar iemand die graag op tv komt.
Tuurlijk heeft ze dat door. Ze kickt er juist op.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vooral omdat jij echt compleet op je bek gaat en je dat zelf niet eens door hebt.
Ga je er goed op?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vooral omdat jij echt compleet op je bek gaat en je dat zelf niet eens door hebt.
Was ik maar dr phill.quote:
Ze lijkt me wel iemand die zichzelf googled dan staat ze straks aan de deur met die foto van haar kind en schoondochter en kan ze nog 6 nieuwsbladen benaderen dat ze online wordt lastiggevallen .quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jammer van de OP, wel je rug rechten hoor @:roos94 want ik hou wel van de edgy huisvrouwtjes
Vertel. En liever niet over dat verhaal dat je 5 miljoen hebt gewonnen. Dat verhaal kennen we zo langzamerhand wel. Maar nu, welke verliezen heb je dan doorstaan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk zou je je moeten schamen.
Ah, dus je bent helemaal geen vrouw. Iets wat ik allang vermoedde. Je pas in hetzelfde rijtje als al die KLB-mafketels.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeren nueken en niet meer werken. En haten op Sirene.
Een man heeft geen schaamlippen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Aldus Roos die met 1000 kloons liep te huilen over haar hangende schaamlippen
Heb je er nog iets aan laten doen Roos?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Aldus Roos die met 1000 kloons liep te huilen over haar hangende schaamlippen
Ik betwijfel of het een gezonde manier is. Verschrikkelijk wat er gebeurd is natuurlijk, maar als je zo vaak in de media komt begint het meer op een obsessie te lijken dan op een vorm van rouwverwerking.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Ieder mens moet zijn trauma's op zijn eigen manier verwerken. Daar hoef je als buitenstaander geen uitgesproken mening over te hebben. Niet gepast, zeker niet wat betreft MH17.
Tegenwoordig gebruik ik ze als springtouw voor mijn circusact.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je er nog iets aan laten doen Roos?
Waarom reageer je niet op mijn posts?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik ze als springtouw voor mijn circusact.
Nee klopt ik ben Boris (43) uit Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ah, dus je bent helemaal geen vrouw. Iets wat ik allang vermoedde. Je pas in hetzelfde rijtje als al die KLB-mafketels.
Ik denk dat ik eerder de waarheid spreek: dat je een zolderkamerlul bent die een act opvoert met alleen maar bullshittopics.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee klopt ik ben Boris (43) uit Schiermonnikoog.
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:01 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder de waarheid spreek: dat je een zolderkamerlul bent die een act opvoert met alleen maar bullshittopics.
Misschien wel.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het een gezonde manier is. Verschrikkelijk wat er gebeurd is natuurlijk, maar als je zo vaak in de media komt begint het meer op een obsessie te lijken dan op een vorm van rouwverwerking.
Houd je smoel dichtquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:01 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder de waarheid spreek: dat je een zolderkamerlul bent die een act opvoert met alleen maar bullshittopics.
Je hebt al die tijd lopen rukken op een ventquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je hebt al die tijd lopen rukken op een vent![]()
Fixed that for youquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Angela een lelijk dik wijf wilt zijn hoor.
Kan niet.quote:
1.76m/68 kgquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan niet.
Jij moet zo’n wijf zijn met zo’n dikke plofkut in der broek waarbij het lijkt of je twee bigmacs onder je buik hebt hangen.
Je beschrijft @Starhopper.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan niet.
Jij moet zo’n wijf zijn met zo’n dikke plofkut in der broek waarbij het lijkt of je twee bigmacs onder je buik hebt hangen.
Wist niet dat d'n nikon zonne grôte kut hadquote:
Jawel, maar dat zie je niet, omdat het hele Amazone regenwoud ervoor zit. Het zal me niet verbazen als er ook rupsen inzitten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wist niet dat d'n nikon zonne grôte kut had
Nee maar wat ik al eerder zei. Deze vrouw lijkt me het type dat zichzelf googled. Straks heb ik dr aan mijn deur.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
En Roos, heb je je posts maar aangepast? Ergens dus toch beseft dat je klacht niet terecht en ongepast was?
Lafaard!quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar wat ik al eerder zei. Deze vrouw lijkt me het type dat zichzelf googled. Straks heb ik dr aan mijn deur.
Dit dus. Ik ben er trost op dat ze me heeft geblokt. Een empathieloze, huigelachtige Karin zonder gebit en andere vrienden.quote:
Ha ha haquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
En Roos, heb je je posts maar aangepast? Ergens dus toch beseft dat je klacht niet terecht en ongepast was?
Gelukkig ben jij bescheiden en vervuil je FOK! niet met walgelijke infantiele shit topics.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar wat ik al eerder zei. Deze vrouw lijkt me het type dat zichzelf googled. Straks heb ik dr aan mijn deur.
och meid toch. Open een topic over je zielige en zware leventje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leven in Ziedendzee moet niet onderschat worden 😱quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
och meid toch. Open een topic over je zielige en zware leventje.
Je hebt gelijk. Misschien moeten we @roos94 slachtofferhulp aanbieden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leven in Ziedendzee moet niet onderschat worden 😱
ohquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze is elk jaar in juli overal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |