Gelukkig geil jij niet op aandacht. Mooi en bewonderenswaardig dat jij zelfs in het EK-forum bereid was de zware taak van wedstrijd-topicopener op je schouders te nemen. Waarschijnlijk had je weinig tijd, omdat de OP uit één regeltje bestond. Des te mooier dat je de verantwoordelijkheid nam.quote:Op woensdag 17 juli 2024 06:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke taak? Elk jaar weer hetzelfde verhaal vertellen, het liefst met een foto van zichzelf waarin ze treurig kijkt. Klinkt beetje als geilen op aandacht.
dit iddquote:Op woensdag 17 juli 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig geil jij niet op aandacht. Mooi en bewonderenswaardig dat jij zelfs in het EK-forum bereid was de zware taak van wedstrijd-topicopener op je schouders te nemen. Waarschijnlijk had je weinig tijd, omdat de OP uit één regeltje bestond. Des te mooier dat je de verantwoordelijkheid nam.
vast ja, lekker voorbeeld ben je voor je kind.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb genoeg ellende en trauma's om artikelen en boeken mee vol te schrijven. Maar heb geen behoefte aan dat. Heet geen Silene.
In Zeeland wonen schijnt heel zwaar te zijn inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb genoeg ellende en trauma's om artikelen en boeken mee vol te schrijven. Maar heb geen behoefte aan dat. Heet geen Silene.
Je krijgt bij inschrijving in de provincie 10 gratis psycholoogsessies cadeau.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
In Zeeland wonen schijnt heel zwaar te zijn inderdaad.
Altijd nog beter dan een eeuwige zoldermaagd zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vast ja, lekker voorbeeld ben je voor je kind.
Mooi gebaar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je krijgt bij inschrijving in de provincie 10 gratis psycholoogsessies cadeau.
Nou zitten wij er mee opgescheept.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb genoeg ellende en trauma's om artikelen en boeken mee vol te schrijven.
Ze wil vooral heel graag zelf in beeld.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:43 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je wil nu een vrouw die haar verdriet een plek wil geven en dat op deze manier doet door het slijk halen omdat...ja, waarom eigenlijk?
Ahhh, je wil nu jezelf gaan vergelijken wie het zieligste is, en dat wil je doen met iemand waarvan het kind is overleden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weet jij dan hoe mijn leven is en welke verliezen ik heb doorstaan?
Oh, je bent er een van de school ‘mijn moeder is ook dood gegaan en dat staat niet in de krant, waarom zoveel aandacht voor x, y of z!’quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van de andere kant, je hebt ook 5 miljoen gewonnen. Dat compenseert een hoop.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij begint er iemand anders over levens ruilen of heb ik het misquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ahhh, je wil nu jezelf gaan vergelijken wie het zieligste is, en dat wil je doen met iemand waarvan het kind is overleden.
Echt.
Ik reageer op Momo haar bericht, doe jij dat dan ook?quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:51 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, je bent er een van de school ‘mijn moeder is ook dood gegaan en dat staat niet in de krant, waarom zoveel aandacht voor x, y of z!’
Hoeren nueken en niet meer werken. En haten op Sirene.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Van de andere kant, je hebt ook 5 miljoen gewonnen. Dat compenseert een hoop.
Maar als je zo begaan bent met deze vrouw, vraag haar anders voor een interview op de fok frontpage, dan maak je vast haar dag en ze zal nooit nee zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:43 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je wil nu een vrouw die haar verdriet een plek wil geven en dat op deze manier doet door het slijk halen omdat...ja, waarom eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |