SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ligt er een beetje aan wat je definieert als vakantiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik red 5 x op vakantie dit jaar niet meer, dus ik doe iets verkeerds.
Heb je dat weleens gezien hoe ze bepaalde kazen maken? Dan lopen ze in die stremsel met ooit witte sokken.quote:
Ja, wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel gewoon netjes zoals gevraagd
Ja, dit wordt er niet echt beter opquote:
quote:
Dat je weg gaat van huis en dan vermoeider terug komtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je definieert als vakantie
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je definieert als vakantie
quote:Betekenis 'VAKANTIE'
va·kan·tie (de; v; meervoud: vakanties)
1
periode waarin geen lessen worden gegeven: de grote vakantie; zomervakantie, herfstvakantie, kerstvakantie, krokusvakantie, carnavalsvakantie, paasvakantie, tulpvakantie, pinkstervakantie
2
jaarlijks toegekende vrije tijd voor werkenden: vakantie nemen
3
reis naar en verblijf elders voor zijn plezier: op vakantie gaan
Gebeurt tegenwoordig ook niet echt meer, alleen nog op de toeristenplekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gezien hoe ze bepaalde kazen maken? Dan lopen ze in die stremsel met ooit witte sokken.
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gewoon lekker blijven eten
[ afbeelding ]
Wow, bruut dezequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm goed punt
Is er een mod aanwezig?
@:dud0r @:Nizno?
Dan zou een weekendje weg dus al als een vakantie tellenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3
reis naar en verblijf elders voor zijn plezier: op vakantie gaan
Ik ook, tenzij Rottumeroog ook vakantie is, dan 5quote:
Ja, ik doe mijn bestquote:
Dan zijn een rondje lopen en boodschappen doen ook vakantirquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat je weg gaat van huis en dan vermoeider terug komt
Goed gelezenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou een weekendje weg dus al als een vakantie tellen
Nee, want ik zit dit jaar dan dus nog maar op 0 vakantiesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gelezen
Wil je een sticker ?
Je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want ik zit dit jaar dan dus nog maar op 0 vakanties
Ik wil wel een stickerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gelezen
Wil je een sticker ?
Heb je die aflevering gezien waarbij die man (wie was het) die op zoek gaat naar bijzondere gerechten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig ook niet echt meer, alleen nog op de toeristenplekken
Vind dat zelf ook een mini vakantie hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou een weekendje weg dus al als een vakantie tellen
zeker, minivakantiesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zijn een rondje lopen en boodschappen doen ook vakantir
* kwiwi zet toastje brie weer weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien er die man (wie was het) die op zoek gaat naar bijzondere gerechten.
En dan die verrotte kaas opspoort in Frankrijk waar maden in leven?
Wat voor sticker wil je hebben? En wil je er ook een krul bij?quote:
Joeeequote:
Casu marzu of zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien waarbij die man (wie was het) die op zoek gaat naar bijzondere gerechten.
En dan die verrotte kaas opspoort in Frankrijk waar maden in leven?
Uhmmquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor sticker wil je hebben? En wil je er ook een krul bij?
HDPquote:
Made in Sardiniaquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze sc wordt ook met de seconde viezer
quote:
quote:
Anthony Bourdainquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met wie was die uitzending ook weer?
Zum kotsen wat goor
Ja, dat slaat niet echt ergens op, zwageresquote:
Je bent zelf een paardquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden
Dus dan ben jij het werkpaard
Dat slaat als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat slaat niet echt ergens op, zwageres
*Briest.quote:
Ik ben een luipaard.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden
Dus dan ben jij het werkpaard
Spareribs, speklapjes en babi pangangquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken
*gooit van een veilige afstand een doos met suikerklontjesquote:
No Reservations was een fantastische seriequote:
Oh da's aardig, nomnomquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*gooit van een veilige afstand een doos met suikerklontjes
Mijn moeder zei altijd: dat slaat als een lul op een trommel. Is dat überhaupt een gezegde?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken
quote:
Wel jammer dat hij er niet meer isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
No Reservations was een fantastische serie
Op een drumstel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: dat slaat als een lul op een trommel. Is dat überhaupt een gezegde?![]()
Komt gewoon allemaal van een varkiequote:
Ik gooi het wel gewoon op een bordquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh da's aardig, nomnom
Als je mij wil voeren, moet dat met de platte hand, anders dan bijt ik in je vingers
Geen idee. Mijn vader zegt regelmatig die met tang op een varken. Of tiet op een drumstelquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: dat slaat als een lul op een trommel. Is dat überhaupt een gezegde?![]()
Lul op een drumstel is het toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:. Casu marzu (Sardijns voor rotte kaas), ook bekend als casu modde, casu cundídu, casu fràzigu of in het Italiaans: formaggio marcio (verrotte kaas), is een Sardijnse ongepasteuriseerde schapenkaas. Het is een kaas die men lang laat rijpen, tot er larven van de kaasvlieg (Piophila casei) in nestelen. Dit doet men door de kaas buiten te leggen met een deel van de korst verwijderd.[1] Via een in de kaas gemaakt gat wordt er een vlieg in de kaas gestopt.[2]
De kaassoort verkrijgt men door de Sardijnse variant op de pecorino zeer lang te laten rijpen, tot een niveau dat feitelijk over de grens van verrotting ligt.[bron?] De larven die zich erin vestigen breken veel van de vetten af door de zuren in hun spijsverteringskanaal en maken de kaas zeer zacht, soms stroperig, terwijl er vaak vocht (lagrima genoemd) uitsijpelt. De maden zijn kleurloos en meten ongeveer acht millimeter. Ze kunnen echter zeer hoog (tot 15 centimeter)[1] springen, zodat aangeraden wordt dat degene die de kaas eet zijn ogen bedekt,[3] want de kaas wordt verkocht en opgediend met de maden er nog in.[4][5]
Bestekje erbijquote:
1 vark, 2 varkies?quote:
Gelukkig, dacht even dat mijn moeder zelf met zo'n vunzig gezegde op de proppen was gekomenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een drumstel.
Dat is wel een gezegde
Alsof we dat hier heel erg vindenquote:
Ben jij zo'n hautain paard die met bestek kan eten dan?quote:
Ook die kaas?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof we dat hier heel erg vinden
Gewoon alles naar binnen inhaleren
De kwiwi valt niet ver van de boomquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht even dat mijn moeder zelf met zo'n vunzig gezegde op de proppen was gekomen
Ik wist niet dat houten paarden konden etenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n hautain paard die met bestek kan eten dan?
Gewoon de haverzak onder je kinquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh da's aardig, nomnom
Als je mij wil voeren, moet dat met de platte hand, anders dan bijt ik in je vingers
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n hautain paard die met bestek kan eten dan?
Noem je zus nu een hobbelpaardquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat houten paarden konden eten
Nee, die laten we staan, tenzij jij dat heel graag wel wilquote:
Nouja, ik bedoel..quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Volbloed Falabella
*dribbelt op de plaats
Non-stop etenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de haverzak onder je kin
Nee dankjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die laten we staan, tenzij jij dat heel graag wel wil
Ja het is een speciale merriequote:
Doet me ineens weer denken aan het hobbelpaard dat we vroeger thuis haddenquote:
Verrassendquote:
Gewoon zwembad vol chocomousse en lekker in duikenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel zo'n haverzak met chocolademousse ofzo willen.
Wattesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Lego heeft ook geen scherm!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan het hobbelpaard dat we vroeger thuis haddenIs dat nog speelgoed tegenwoordig? Of is dat te saai, zo'n ding zonder lcd scherm
Met rondje lopen kom ik regelmatig 2 meisjes tegen die met zo'n stokpaardje door de straat rennenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan het hobbelpaard dat we vroeger thuis haddenIs dat nog speelgoed tegenwoordig? Of is dat te saai, zo'n ding zonder lcd scherm
Is een hele sport tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met rondje lopen kom ik regelmatig 2 meisjes tegen die met zo'n stokpaardje door de straat rennen
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met rondje lopen kom ik regelmatig 2 meisjes tegen die met zo'n stokpaardje door de straat rennen
Vol met marsmoussequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger, helemaal vroeger speelden we met opgedroogde ontlasting van dinosauriërs, dat waren pas tijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, chocolademoussequote:
Mijn buurvrouw had laatst tobleronemousse gemaaktquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vol met marsmousse
Kats misselijk daarna, maar goed
Een sport?quote:
Haverzak met een rijsttafelquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Oeh een haverzak met babi pangang en nasi en saté.
Hoeist vadertje tijd?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger, helemaal vroeger speelden we met opgedroogde ontlasting van dinosauriërs, dat waren pas tijden.
Kun je beter een hoer hebben, of wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:34 schreef Karzai het volgende:
valt me wel op dat los tot laat in de avond op het net is, je hebt toch een vrouw en kinderen, zijn die niet interessant genoeg?
Gewoon multitasken toch? Ik lig ook tv te kijken nuquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:34 schreef Karzai het volgende:
valt me wel op dat los tot laat in de avond op het net is, je hebt toch een vrouw en kinderen, zijn die niet interessant genoeg?
Ja, laten we elkaar gaan aanvallen, dat we op fok zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:34 schreef Karzai het volgende:
Tegenwoordig maken we ons druk over de effecten van ingedikte en bewerkte dino's door de microplasticsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger, helemaal vroeger speelden we met opgedroogde ontlasting van dinosauriërs, dat waren pas tijden.
jij bent er ook vaak jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter een hoer hebben, of wat?
Ik ben in de war met hobbelpaarden en stokpaardjesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een sport?
Nouja ze zijn iig in beweging
Waarom zit jij op Fok dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, laten we elkaar gaan aanvallen, dat we op fok zitten
Echt gezellig
Oehquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw had laatst tobleronemousse gemaakt
Wat had jij voor rare zandbak als kind?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hobby horsingquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in de war met hobbelpaarden en stokpaardjes
Zeg ik nietquote:
die los en uitstraling doen ook niet anders hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, laten we elkaar gaan aanvallen, dat we op fok zitten
Echt gezellig
Het was de oude kattenbakquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had jij voor rare zandbak als kind?
Ja, maar die weten niet beterquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
die los en uitstraling doen ook niet anders hoor
maar okay
quote:
quote:
Ja en ik hoef ook niet meer te tanken, schatquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik zit op FOK! omdat ik verder niet met enorm veel mensen gesprekken kan voeren
DAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik hoef ook niet meer te tanken, schat
Ik zou het in die zin wel kunnen opzich, ergens, maar dit is wat laagdrempeliger en hier heb je meteen meer mensen, anders is het toch vaker 1-op-1 en hier doen we aan slowchat en bij dat andere niet (echt).quote:
Ja mooi he, in principe zijn echte dinosauriërs ook echt dinosauriërs, vrolijke dino ---> dode dino ---> vergaat in een moeras samen met planten tot olie ---> mensjes pompen aardolie op ---> raffineren er plastics uit ---> maakt een plastic poppetje van vrolijke dode dino.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig maken we ons druk over de effecten van ingedikte en bewerkte dino's door de microplastics
Ik ga hem weer even kijkenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dino nuggiesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooi he, in principe zijn echte dinosauriërs ook echt dinosauriërs, vrolijke dino ---> dode dino ---> vergaat in een moeras samen met planten tot olie ---> mensjes pompen aardolie op ---> raffineren er plastics uit ---> maakt een plastic poppetje van vrolijke dode dino.
Ja, dan is de dag weer goedquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarna ook even blikje in de water om weer wat op te vrolijken?
En is er nog verschil tussen vleeseters en plantenetende dino's qua producten?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooi he, in principe zijn echte dinosauriërs ook echt dinosauriërs, vrolijke dino ---> dode dino ---> vergaat in een moeras samen met planten tot olie ---> mensjes pompen aardolie op ---> raffineren er plastics uit ---> maakt een plastic poppetje van vrolijke dode dino.
en ditquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ja dat is inderdaad wel fijn, je kunt gewoon lukraak binnen komen vallen en weer vertrekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Het scheelt ook dat je niet persé elke dag een x hoeveel heid hoef te posten om mee te kunnen praten en niet genegeerd te worden zeg maar. Bij sommige (vrienden)groepen heb je meer de sociale druk.
Hé, kheb geen inspiratie meerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben klaar met eten, het mag weer over gore dingen gaan.
Nee toen was vega nog niet zo hip. Van dinovleesolie kun je prima grasdeugdinopoppetjes maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En is er nog verschil tussen vleeseters en plantenetende dino's qua producten?
Nee, want dat olie gemaakt is van dode dino's is een urban myth, het is plantenmassa.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En is er nog verschil tussen vleeseters en plantenetende dino's qua producten?
Nee nu is het niet meer leukquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
echt hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want dat olie gemaakt is van dode dino's is een urban myth, het is plantenmassa.
Verdorie.quote:
We gingen wel onnatuurlijk hard een paar topics lang. Daar zou ik ook zo m'n vragen bij hebben.quote:
#cringecringecringequote:
quote:
precies, denk dat hier in de sc wel een aantal bloedtransfusies hebben plaatsgevondenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gingen wel onnatuurlijk hard een paar topics lang. Daar zou ik ook zo m'n vragen bij hebben.
Watquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, want dat olie gemaakt is van dode dino's is een urban myth, het is plantenmassa.
We zijn een warm badquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Het scheelt ook dat je niet persé elke dag een x hoeveel heid hoef te posten om mee te kunnen praten en niet genegeerd te worden zeg maar. Bij sommige (vrienden)groepen heb je meer de sociale druk.
Het waren weer goede uren voor de Foqueville flitspaal. Morgen kunnen we het dorpsplein mooi opnieuw laten bestraten met dure tegeltjesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gingen wel onnatuurlijk hard een paar topics lang. Daar zou ik ook zo m'n vragen bij hebben.
Kunnen er niet gewoon wat meer woningen gebouwd worden?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het waren weer goede uren voor de Foqueville flitspaal. Morgen kunnen we het dorpsplein mooi opnieuw laten bestraten met dure tegeltjesBedankt jongens!
Ja is toch alleen leuk als jij er over gaat miepenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kunnen er niet gewoon wat meer woningen gebouwd worden?
Dat gaat dit topic altijd als ik eigenlijk andere dingen wil gaan doenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of dr Phil.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe alles om bij oprah in de show te komen
quote:
Ze zaten hier weer goor te doen, met z'n allen, maar nu ben ik klaar met eten en nu doen ze ineens normaalquote:
Wat moet je nou anders doen dan Fok?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaat dit topic altijd als ik eigenlijk andere dingen wil gaan doen
seems to be right..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ze zaten hier weer goor te doen, met z'n allen, maar nu ben ik klaar met eten en nu doen ze ineens normaal
* bedenkt verhaal dat over cc’s gaatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ze zaten hier weer goor te doen, met z'n allen, maar nu ben ik klaar met eten en nu doen ze ineens normaal
Ach ja, ik kan wel tegen een stootje als het nodig is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn een warm bad
Soms met een scheutje zoutzuur
Ik moet nog een huurauto voor de verkaansiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet je nou anders doen dan Fok?
Alle Bilals terug naar Ethiopiëquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks als dimmy aan de macht is is het maar de vraag of je nog wel de brug over mag
Is dit de nieuwe koffer van 2024?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog een huurauto voor de verkaansie
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* bedenkt verhaal dat over cc’s gaat
Nee hier zal ik ballie niet mee tot waanzin gaan drijvenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe koffer van 2024?
Carnavalskraker???quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh ja, succes daarmee.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog een huurauto voor de verkaansie
Ik dacht dat je vooral in filmhuis Zwathé leefdequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom woon ik in het uitgeholde karkas van een robot.
Waarover?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WE GAAN HET DAAR DUS NIET OVER HEBBEN
Nergens overquote:
Heb toch een postadres nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vooral in filmhuis Zwathé leefde
10 cc aan lauwe melk voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* bedenkt verhaal dat over cc’s gaat
Lobbige melk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 cc aan lauwe melk voor het slapen gaan.
Ik blijf wel forenzenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat nog wat te huur naast dud0r. Ik haal de 50 pagina's aan formulieren even, moment.
Maar als we het nergens over hebben dan hebben we het over iets dat definieert als nergens, waardoor het dus niet nergens meer over gaatquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sorry, maar wat zei je?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als we het nergens over hebben dan hebben we het over iets dat definieert als nergens, waardoor het dus niet nergens meer over gaat
Misschien is het de froyo, maar ik heb hoofdpijn nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als we het nergens over hebben dan hebben we het over iets dat definieert als nergens, waardoor het dus niet nergens meer over gaat
Nee, is LTVDK z'n schuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is het de froyo, maar ik heb hoofdpijn nu.
Nergens is ergens iets dat niets is en dus alles isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar wat zei je?
Ergens ging ik even dissociëren
Hey, mooie lucht buitenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nergens is ergens iets dat niets is en dus alles is
Koffertjes zoekenquote:
Doedoeeeeiquote:
mensen die doedoei zeggen zijn niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doedoeeeei
Hebben jullie dat ook weleens dat mensen zo raar een gesprek afsluiten?
Alleen doei is voldoende, waarom doedoeeeei zeggen?
Die is volgens mij allang in slaap gesukkeldquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar @:essnhills onder zit??
Ik zal het ze de volgende keer zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
mensen die doedoei zeggen zijn niet te vertrouwen
goed gewerkt van youtubequote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het ze de volgende keer zeggen.![]()
Na "Ik hoef niet meer te tanken schat," speelde gelijk 'blikje in de water' afjoejoe
Ja, ik denk dat Youtube meeleest hier.quote:
hopelijk niet teveel, straks is mijn algoritme naar de klotenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Youtube meeleest hier.
Nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doedoeeeei
Hebben jullie dat ook weleens dat mensen zo raar een gesprek afsluiten?
Alleen doei is voldoende, waarom doedoeeeei zeggen?
quote:
quote:
/omaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is volgens mij allang in slaap gesukkeld
Krijg je ineens allemaal gore dingen te zienquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
hopelijk niet teveel, straks is mijn algoritme naar de kloten
Dr Pimple popper komt al te vaak langs bij de shortsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je ineens allemaal gore dingen te zien
Blijf je dan kijken?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dr Pimple popper komt al te vaak langs bij de shorts
Ja, maar dan kunnen we niet meelezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kan het via DM uitgevochten worden? Alvast bedankt
Ja, ik heb net popcorn gemaaktquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we niet meelezen.
Ja, voor mij hoef ik dat getrek aan elkaar niet te lezen, leid alleen maar van de leuke chats af.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals keer op keer hier tegen mij gezegd wordt als ik iets niet leuk vind: dan negeer je het toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, voor mij hoef ik dat getrek aan elkaar niet te lezen, leid alleen maar van de leuke chats af.
Ja, sommige dingen zijn wel echt too muchquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
soms is het wel satisfying eigenlijk, maar soms is het me ook echt teveel
Ik kan hier niet zo goed tegenquote:
Ik was heel erg geïntrigeerd toen dit voorbij kwam, maar was wel wat heftiger dan ik dacht jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zo goed tegen
Ben benieuwd of er nu wel actie komt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu heeft een wolf een kind aangevallen, dat wordt weer smullen in de media.
Aantal kinderen in Nederland; 3 miljoenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nu wel actie komt.
Waar zie jij kamertjes voor Eur 500?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
500 euries voor een klein kamertje neerleggen kan ook teveel van het goede zijn natuurlijk.
Nu in wintersportoord Geiloquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah leuk. Waar zit je in Noorwegen?
Kan dat ook met volwassenen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aantal kinderen in Nederland; 3 miljoen
Aantal wolven in Nederland; 50
Kunnen we die wolven geen ongewenste kinderen voeren?
Nice!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen met hoofdbedekking.
roodkapje? JAAAJAAAHAAAA
Wervelwindje mag eerst, dan hebben ze genoeg te vreten tot aan de kerst.quote:
Nee daar is het te laag voor (en ik heb niks met skiën) Dan moet je echt naar gletsjers etcquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te doen? Skiën?
Ies haram.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft Greet ook al iets tegen rode kapjes?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm goed punt
Is er een mod aanwezig?
@:dud0r @:Nizno?
Noorden he, nog even wat noord-westelijker en je hebt de hele nacht lichtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Zon gaat nu pas onder hier (als het niet bewolkt was geweest)
Sowiesootjequote:
Yup, 3 nachtjes hier dan trekken we weer verderquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Noorden he, nog even wat noord-westelijker en je hebt de hele nacht licht![]()
maar je gaat vooral toeren?
26 september?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowiesootje
Ga je ook mee naar de meet in Kijkduin op de 26e ?
Oktoberquote:
Ja zeer vermoedelijk welquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowiesootje
Ga je ook mee naar de meet in Kijkduin op de 26e ?
Springt zo’n beest zo naar je strot als je die lampenkap weer omhoog doet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Droom van alle vrouwen in de Sjat.
https://www.instagram.com/reel/C9VJtyqp-QZ/?igsh=N2xyZnJhMG1nMTc2
Oke, gezelligquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zeer vermoedelijk wel
Is er enig idee over de belangstelling?
Jij bent 2 meter, geen wolf komt in je buurt hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
“De politie adviseert om landgoed Den Treek te mijden.”
Daar heb ik recent gelopen
Leukquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb dan niets dus ja ik geloof van wel
Ik kijk een beetje schaapachtigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent 2 meter, geen wolf komt in je buurt hoor.
Ja, daarom ben ik daar niet de bossen in gegaan vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Beren zou je wel voor moeten uitkijken. In Roemenië dit jaar al 20 doden en gewonden door beren las ik.
Ja, leg dat die beer eens uit als hij tegenover je staatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik vermoed dat er meer beren dood zijn door mensen dan andersom
Gewoon terugbrullenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, leg dat die beer eens uit als hij tegenover je staat
Zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Hebben er in NL ooit beren rondgelopen? Want dan moeten die ook weer terug uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |