SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ligt er een beetje aan wat je definieert als vakantiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik red 5 x op vakantie dit jaar niet meer, dus ik doe iets verkeerds.
Heb je dat weleens gezien hoe ze bepaalde kazen maken? Dan lopen ze in die stremsel met ooit witte sokken.quote:
Ja, wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel gewoon netjes zoals gevraagd
Ja, dit wordt er niet echt beter opquote:
quote:
Dat je weg gaat van huis en dan vermoeider terug komtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je definieert als vakantie
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je definieert als vakantie
quote:Betekenis 'VAKANTIE'
va·kan·tie (de; v; meervoud: vakanties)
1
periode waarin geen lessen worden gegeven: de grote vakantie; zomervakantie, herfstvakantie, kerstvakantie, krokusvakantie, carnavalsvakantie, paasvakantie, tulpvakantie, pinkstervakantie
2
jaarlijks toegekende vrije tijd voor werkenden: vakantie nemen
3
reis naar en verblijf elders voor zijn plezier: op vakantie gaan
Gebeurt tegenwoordig ook niet echt meer, alleen nog op de toeristenplekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gezien hoe ze bepaalde kazen maken? Dan lopen ze in die stremsel met ooit witte sokken.
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan, gewoon lekker blijven eten
[ afbeelding ]
Wow, bruut dezequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm goed punt
Is er een mod aanwezig?
@:dud0r @:Nizno?
Dan zou een weekendje weg dus al als een vakantie tellenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3
reis naar en verblijf elders voor zijn plezier: op vakantie gaan
Ik ook, tenzij Rottumeroog ook vakantie is, dan 5quote:
Ja, ik doe mijn bestquote:
Dan zijn een rondje lopen en boodschappen doen ook vakantirquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat je weg gaat van huis en dan vermoeider terug komt
Goed gelezenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou een weekendje weg dus al als een vakantie tellen
Nee, want ik zit dit jaar dan dus nog maar op 0 vakantiesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gelezen
Wil je een sticker ?
Je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want ik zit dit jaar dan dus nog maar op 0 vakanties
Ik wil wel een stickerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed gelezen
Wil je een sticker ?
Heb je die aflevering gezien waarbij die man (wie was het) die op zoek gaat naar bijzondere gerechten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig ook niet echt meer, alleen nog op de toeristenplekken
Vind dat zelf ook een mini vakantie hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou een weekendje weg dus al als een vakantie tellen
zeker, minivakantiesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zijn een rondje lopen en boodschappen doen ook vakantir
* kwiwi zet toastje brie weer weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien er die man (wie was het) die op zoek gaat naar bijzondere gerechten.
En dan die verrotte kaas opspoort in Frankrijk waar maden in leven?
Wat voor sticker wil je hebben? En wil je er ook een krul bij?quote:
Joeeequote:
Casu marzu of zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die aflevering gezien waarbij die man (wie was het) die op zoek gaat naar bijzondere gerechten.
En dan die verrotte kaas opspoort in Frankrijk waar maden in leven?
Uhmmquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor sticker wil je hebben? En wil je er ook een krul bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |