quote:Sinds zondag 14 juli wordt een 34-jarige man uit Lochem vermist vanaf het festivalterrein Wildeburg in Kraggenburg (gemeente Noordoostpolder). De man verliet ergens in de nacht van zaterdag op zondag het festivalterrein in mogelijk verwarde toestand.
De politie is op zoek naar de man. Agenten doorzoeken het festivalterrein en de omgeving grondig. De politiehelikopter heeft urenlang gezocht en ook de brandweer heeft met een drone de omgeving afgezocht. Er zijn daarnaast speurhonden ingezet.
Signalement:
Man
34 jaar
Ongeveer 1,80 meter lang
Normaal postuur
Kort donker haar
Lichte huid
Blauwe spijkerbroek
Zwart shirt
Mogelijk blootsvoets
Heeft u de man gezien of heeft u meer informatie over zijn verblijfplaats? Neem dan alstublieft contact op met de politie via telefoonnummer 0900 8844.
https://www.politie.nl/ni(...)ing-kraggenburg.html
quote:De man die afgelopen weekend spoorloos verdween van festival Wildeburg in Kraggenburg, is de 34-jarige Frank Veldman uit Lochem. Zijn familie en de politie hebben foto's van hem gedeeld.
De zoekactie gaat vandaag verder. Het landelijk bekende Veteranen Search Team gaat de omgeving verder uitkammen.
Dat team is vanochtend vroeg met zeventig leden uitgerukt naar Kraggenburg. Waar en hoe zij precies gaan zoeken, wil een woordvoerder van de organisatie niet vertellen. In algemene zin valt te zeggen dat het team zowel in linie bossen doorzoekt en verschillende drones kan inzetten.
Sonarboot en heli
Maandag heeft de politie al een uitgebreide zoektocht gehouden vanuit de lucht en op het water. Met een sonarboot werden de waterpartijen naast de Mammouthweg gecontroleerd.
Een politieheli en een drone van de brandweer bekeken de omgeving van bovenaf. Het is niet duidelijk wat de rol van de politie vandaag is.
https://www.omroepflevola(...)vrij-help-ons-zoeken
Speculatie heeft niemand wat aanquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:
Dat zal mogelijk ook de verwardheid verklaren?
Ik stel de vraag, Een pilletje is met een paar uur wel uitgewerkt, er is psychedelische drugs op de markt waar je zo een paar dagen van het padje af bent.quote:
Op blote voeten?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef valentijn101 het volgende:
De omschrijving had wel wat duidelijker mogen zijn. Waarom geen foto en naam erbij?
Ik heb vandaag volgens mij wel 20 mannen met een normaal postuur van die leeftijd met een jeans aan zien lopen.
Ook, maar dat was de buurman die in zijn tuin liep. En het is niet zeker dat de vermiste man op blote voeten loopt.quote:
Kan allemaal echt prima allemaal in zo’n weekendquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:
Niet echt het type festival waar gigantisch gezopen wordt, of XTC en coke gebruikt wordt. Wel een festival waar veel experimentele drugs rond gaan, vooral psychedelisch.
Ik vind het zeer merkwaardig dat je buurman op blote voeten buiten loopt. Was dat in de voor- of achtertuin? En als het in de achtertuin was, dan was je hem dus aan het begluren vanuit je zolderraam?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:52 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ook, maar dat was de buurman die in zijn tuin liep. En het is niet zeker dat de vermiste man op blote voeten loopt.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een huid die niet veel weegt.
Ja inderdaad, hij is inmiddels al bijna 48 uur vermist.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef valentijn101 het volgende:
De omschrijving had wel wat duidelijker mogen zijn. Waarom geen foto en naam erbij?
Ik heb vandaag volgens mij wel 20 mannen met een normaal postuur van die leeftijd met een jeans aan zien lopen.
[..]
[..]
In de categorie jongeren, incident...quote:Op maandag 15 juli 2024 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
‘verwarde’ toestand.
Iedereen is maar verward tegenwoordig.
https://wildeburg.nl/quote:Op maandag 15 juli 2024 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
‘verwarde’ toestand.
Iedereen is maar verward tegenwoordig.
Tot wanneer duurt hetquote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:
Festival staat ook bekend om rare seksfeestjes op de camping / het bos
Ik krijg epilepsie aan m’n ogen van die site.quote:Op maandag 15 juli 2024 23:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
https://wildeburg.nl/
Van die site alleen al zou ik verward worden.
Vooral horse van gewordenquote:Op maandag 15 juli 2024 23:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik ken wel Chris de Burghquote:Op maandag 15 juli 2024 23:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Voortuin. Hij zette de pmd zakken te vroeg buiten. Gezien vanaf de bank in mijn “achteruitkijkspiegeltje”quote:Op maandag 15 juli 2024 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind het zeer merkwaardig dat je buurman op blote voeten buiten loopt. Was dat in de voor- of achtertuin? En als het in de achtertuin was, dan was je hem dus aan het begluren vanuit je zolderraam?
Wat is dit nu weer??quote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:
[..]
Het is geen vrouw, dus weinig aandacht voor, maar toch wel zorgelijk.
Dat is geen ''meninkje'', maar is gewoon een bewezen feit. Er is zelfs een naam voor https://nl.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndromequote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer??
Eigenlijk maak jij je ook geen zorgen maar wilde je vooral even je meninkje kwijt want man dus daar wil je even aandacht voor.
Definieer raar eens in dit geval?quote:Festival staat ook bekend om rare seksfeestjes op de camping / het bos.
Wanneer is de volgende editie?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:
Festival staat ook bekend om rare seksfeestjes op de camping / het bos.
In elkaars bek schijten of zo.quote:
Raar is natuurlijk relatief.quote:
Stentorquote:De politie liet weten dat Frank mogelijk blootvoets is verdwenen, waarbij zijn schoenen in de buurt van zijn auto zouden zijn gevonden.
Ook tussen de parkeerplaats en het festivalterrein - al gauw een kilometer uit elkaar - wordt deze dinsdagmorgen en -middag nog driftig gezocht. De kaarsrechte en brede Enservaart die vanaf Marknesse langs de noordkant van Wildeburg loopt, wordt daarbij ook meegenomen. Zo laten de in oranje gehulde veteranen eveneens hun licht schijnen onder de brug op de hoek van de Mammouthweg en Leemringweg. Maar ook daar vinden ze niks.
Je bedoelt een huid zonder zonden?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
quote:De politie heeft woensdagmiddag een overleden persoon gevonden in het gras ter hoogte van de Zwartemeerweg bij Ens.
De vindplaats van het lichaam ligt tussen de zeven en tien kilometer van de locatie waar festival Wildeburg werd gehouden. Afgelopen weekend verdween daar de 34-jarige Frank Veldman uit Lochem.
Hij is voor het laatst gezien op dit festival. Het is nog niet bekend of het om de vermiste Veldman gaat, maar de politie zegt hier wel rekening mee te houden.
Er wordt nu onderzoek gedaan naar de identiteit van de overleden persoon en naar de doodsoorzaak.
https://www.omroepflevola(...)miste-festivalganger
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:33 schreef FvanS het volgende:
Overleden persoon gevonden bij Ens, binnen zoekgebied vermiste festivalganger
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog een best stukje lopen op blote voeten. Hoe kom je daar in godsnaam terecht/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je wel letterlijk en figuurlijk de weg kwijt. In de nacht ontkom je moeilijk aan het geluid, gaat tot 6 uur door, en in dorpen verderop klagen overlast, en na 6:00 is het volledig licht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je een paar uur loopt te dwalen kan het best..
Pegging vind jij niet raar?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In elkaars bek schijten of zo.
Of iets met kinderen en/of dieren.
Voor de rest vind ik niet snel iets raar.
Nee.quote:
quote:De overleden persoon die woensdagmiddag is aangetroffen in het buitengebied van Ens is de vermiste Frank Veldman uit het Gelderse Lochem. Dat bevestigt de politie. Na onderzoek sluit de politie een misdrijf uit.
De 34-jarige Veldman werd rond 14.00 uur gevonden op een akker aan de Zwartemeerweg. Dat was op tien kilometer afstand van het festivalterrein van Wildeburg in Kraggenburg waar de Lochemer zaterdag voor het laatst was gezien.
De Forensische Opsporing kwam naar de Zwartemeerweg. Rond 20.00 uur liet de politie weten dat de overleden persoon Frank Veldman is. Een woordvoerder doet geen verdere uitspraken over wat er met Veldman gebeurd kan zijn en hoe hij aan de Zwartemeerweg terecht is gekomen.
Veldman verliet Wildeburg in verwarde toestand
De Lochemer verliet in de nacht van zaterdag op zondag het festivalterrein van Wildeburg. Hij zou een verwarde indruk hebben gemaakt. Veldman lijkt nog bij zijn auto te zijn geweest. Bij het voertuig werden zijn schoenen gevonden.
In de directe omgeving van het feestterrein is de afgelopen dagen uitgebreid naar de vermiste festivalganger gezocht. Veldman werd woensdagmiddag niet door de politie gevonden. Een politiewoordvoerder wil niet zeggen wie hem dan wel heeft aangetroffen.
Wildeburg: 'Verdrietig en diep geraakt'
De organisatie van festival Wildeburg laat weten "diep geraakt en intens verdrietig" te zijn door de dood van Veldman. "Onze gedachten en medeleven gaan uit naar de familie en vrienden", valt te lezen op de Facebookpagina van het evenement.
https://www.omroepflevola(...)-in-buitengebied-ens
Denk het wel, maar dat zullen wij niet horen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan ze nog onderzoeken of er drugs in zijn lichaam zat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |