Reken er maar op.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:49 schreef Zwansen het volgende:
Fuck, ik had vrijdag de slechtste dag ooit op de beurs, maar misschien wordt dat nog wel erger vandaag.
Lange termijn is wat telt!quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:49 schreef Zwansen het volgende:
Fuck, ik had vrijdag de slechtste dag ooit op de beurs, maar misschien wordt dat nog wel erger vandaag.
Zeker. Maar ik heb zo’n 90% van al m’n geld in aandelen/fondsen. Dan is het altijd even zweten.quote:
Besi ook... dan weet je wel weer hoe laat het isquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ASML alweer halted, nog voor ik uberhaupt de grafiek kan zien bewegen
Ik heb nog wel wat cashquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb zo’n 90% van al m’n geld in aandelen/fondsen. Dan is het altijd even zweten.
Kan niet eens inloggen....quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Zeg, doet bij jullie DeGiro ook raar? Ik zie geen portefeuille overzicht (portefeuille is leeg zegt ie, soms doet ie t dan weer wel, maar zonder bedragen), geen koersen etc..
Intussen vragen ze bij Den Haag om hulpquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:18 schreef Tjoent het volgende:
En PostNL gaat als enige omhoog![]()
Die heeft #TeamFOK! natuurlijk volop in de portefeuille
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Zeg, doet bij jullie DeGiro ook raar? Ik zie geen portefeuille overzicht (portefeuille is leeg zegt ie, soms doet ie t dan weer wel, maar zonder bedragen), geen koersen etc..
Nog maar -2.8% nuquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ASML alweer halted, nog voor ik uberhaupt de grafiek kan zien bewegen
Dat is vrij logisch, omdat het bedrijf al jaren verlieslatend is op de normale postbezorging. Met de pakketjes er bij zit er nog een klein beetje winst in maar met al maar dalende postvolumes is dagelijkse bezorging niet vol te houden. Dat ze vandaag iets hoger staan zegt niet, het aandeel is enorm in waarde gedaald.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Intussen vragen ze bij Den Haag om hulpHoe dan.
https://www.nu.nl/economi(...)en-haag-om-hulp.html
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan niet eens inloggen....
Er was afgelopen geplanned onderhoud. Misschien nog naweeën daarvan.quote:
-2%quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nog maar -2.8% nu![]()
Straks weer groen![]()
Als Amerika de boel niet weer omlaag trekt
Jammer dat het niet door daalt naar 600. Dan had ik ondanks mijn ETF en beleggingsfonds policy overwogen nog wat bij te kopen.quote:
Tja ik begrijp ze wel, je laat het aan de markt over of niet. Dit is weer zo'n typisch Nederlandse oplossing geweest: ja, we privatiseren jullie wel, maar je moet a), b), c) en tegen tarief d). De markt had allang gewoon drie keer per week bezorgd, eventueel met priopost als rouwbrieven enzovoorts. Alhoewel zelfs dat laatste toch uit de tijd begint te raken, maar bon. Expressdingen kunnen gewoon door FedEx gedaan worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Intussen vragen ze bij Den Haag om hulpHoe dan.
https://www.nu.nl/economi(...)en-haag-om-hulp.html
Ik weet het niet, de SP500 kan nog makkelijk een stuk verder onderuit gaan. Wat hard omhoog gaat en zo verder.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooie dag om bij te kopen als je nog wat geld hebt rondslingeren.
Dan koop je nog een keer bijquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, de SP500 kan nog makkelijk een stuk verder onderuit gaan. Wat hard omhoog gaat en zo verder.
M'n voorstel was ook niet om alles er in te storten maar de geschiedenis leert dat je nu eenmaal af en toe een crash hebt.quote:Nu kun je de beurs niet times daarom DCA ik maar of dit al het moment is om wat extra te doen ga ik nog even over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |