Op zich herken ik de problematiek van TS wel. Ik had er ook altijd moeite mee om een vrouw aan te spreken en om een gesprek met een vrouw te voeren. Maar als ik de tijd wilde weten, dan had ik er nooit moeite mee om een vrouw te vragen hoe laat het is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:11 schreef Cockwhale het volgende:
Dat snap ik ook wel. Het is puur dat ie een vrouw durft aan te spreken, niet om haar te versieren. Daar is ie nog minstens jaren van verwijderd.
TS: “Ik ben kneitertjestuk maar als ik nou tenminste eens geneukt heb, dan is alles weer goed”.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
Seks gaat daar echt niks aan veranderen.
Weet je zeker dat je het goed doet? Ik heb medelijden met jou en/of partner, afhankelijk van wie er zo intens slecht wasquote:Nadat ik voor het eerst seks had gehad dacht ik bij mezelf "was dit het nou?" en de dag daarvoor was precies hetzelfde als de dag daarna. Seks is overrated en echt niet iets groots in je leven.
Ja natuurlijk. Het was zeker niet slecht, maar zo bijzonder is seks ook weer niet. Er zijn heel veel dingen heel erg lekker, maar ultiem genot heb ik nog niet echt ontdekt. MDMA is wel een kandidaat.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:14 schreef De_Pel het volgende:
Weet je zeker dat je het goed doet? Ik heb medelijden met jou en/of partner, afhankelijk van wie er zo intens slecht was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |