Nee, het gaat me er niet om dat Nederland genaaid is Het gaat om het verbeteren van de sport.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
TS is zoals de Mexicaan die jaren bleef huilen over de penalty
Er zou wel een mogelijkheid moeten bestaan om bezwaar in te dienen bij dit soort belachelijke beslissingen. Vooral bij de play-offs zou je in de tijd die er is kunnen overgaan tot bijvoorbeeld alleen de verlenging en penalties. Er was voldoende tijd tussen de halve finale en de finale om nog zoiets ertussenin te krijgen.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:48 schreef koemleit het volgende:
jezus.
Vroeger waren er veel meer scheidsrechterlijke dwalingen die niet werden gecorrigeerd.
Ben het wel eens dat er nog 2 fouten zijn ingeslopen (Handsbal Spanje, penalty Engeland)
Maar dat is voor mij geen reden om niet meer te kijken.
Als jij niet wil kijken moet je dat helemaal zelf weten, mag gewoon, vrij land.
Owjah en noem mij die keer dat er in competitievoetbal een wedstrijd opnieuw werd gespeeld vanwege een scheidrechtersfout.
Ook daar is het zo, gebeurd is gebeurd, voorbij is voorbij, volgende keer beter.
Dit. En zuivere speeltijd + buitenspel afschaffen.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:30 schreef Saekerhett het volgende:
Je moet gewoon per team een ‘VAR-raadpleegmoment’ per helft introduceren. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je de VAR raadplegen. Heb je achteraf gelijk? Dan behoud je je beurt. Heb je geen gelijk? Dan verlies je de beurt en mag je de rest van de helft geen beroep op de VAR meer doen. En voor de rest lekker het spel het spelletje laten. Dat betekent ook dat de VAR zich dan niet meer zelf moet bemoeien met handsballetjes e.d. en de scheidsrechter moet laten komen, dat is dan aan de teams zelf.
En dan mag de aanvoerder maximaal 5 minuten overleggen met de VAR ofzo om hem te overtuigen?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:30 schreef Saekerhett het volgende:
Je moet gewoon per team een ‘VAR-raadpleegmoment’ per helft introduceren. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je de VAR raadplegen. Heb je achteraf gelijk? Dan behoud je je beurt. Heb je geen gelijk? Dan verlies je de beurt en mag je de rest van de helft geen beroep op de VAR meer doen. En voor de rest lekker het spel het spelletje laten. Dat betekent ook dat de VAR zich dan niet meer zelf moet bemoeien met handsballetjes e.d. en de scheidsrechter moet laten komen, dat is dan aan de teams zelf.
Dat ik niet meer ga kijken is geen probleem.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:08 schreef Durmada het volgende:
De UEFA en de FIFA zullen nu vast met de handen in het haar zitten.
Voetbal zal nooit een foutloze sport worden. Het blijft immers mensenwerk en bepaalde beslissingen zijn voor meer interpretaties vatbaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat ik niet meer ga kijken is geen probleem.
Over dat de wereld 'inclusief Engelse media' over de UEFA heen valt met de VAR en de beslissingen zouden ze zich wel enigszins zorgen moeten maken. Dan is er sprake van een defect in de keten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |