Politie controleert wel of het consensueel is overigens.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:43 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zolang het consensueel is hebben ze niet zoveel te controleren behalve een ontmoedigingsbeleid voeren. Seks in het openbaar is niet strafbaar an sich, pas als er iemand aanstoot aanneemt is het dat wel. Zolang je dus niet gezien wordt is het ok-ish.
Langs de snel weg in de bosjes o.i.d. is geen haar beter. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee langs de snelweg op een of andere parkeerplaats is niet ranzig idd.
Ik heb het platform wel eens gezien, toen werd er weinig verhandeld. Het was gewoon een galerij van (voornamelijk) dickpics, waar je de "mooiste" uit kon kiezen om mee te chatten. Volgens mij werkt het prima.
Daarnaast, als vrouwen net zo geil waren geweest als mannen waren die platforms er ook voor hetero's denk ik.
Soms denk ik wel eens, was ik maar homo, dan had ik veel meer seks gehad.
Ik ben al 12 jaar samen met mijn vrouw en dan is 1 á 2x per maand genoeg ofzo. Ik snap ze ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Langs de snel weg in de bosjes o.i.d. is geen haar beter. Je hebt helemaal gelijk.
En true, met dat idee speel ik ook wel eens. Het blijft bij mij een armzalig fapje hier
Hier in regio midden limburg diverse plekken.. Persoonlijk geen ervaring mee... Wel met sommige chat sites waar ze vragen naar zulke plekken te komenquote:
In de jaren 90 noemden we deze zogenaamde biseksuelen nog gewoon kasthomo en werd er wat minder hard over geoordeeld maar verdomme, je hebt een punt.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Die homo ontmoetingsplaatsen worden ook veel bezocht door bisexuele mannen. Die zijn ondertussen gewoon getrouwd met een vrouw en beschouwen hun bisexualiteit als een vrijbrief om vreemd te gaan met mannen. Terwijl de vrouw thuis van niets weet, bezoeken ze zo'n homo ontmoetingsplaats, doen het zonder condoom en neuken zich de gonorrhoea, en gaan dan 's avonds thuis hun vrouw besmetten. Het spreekt voor zich dat ik geen goed woord over heb voor dat soort mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |