SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
Ja, daar sta ik om bekend.quote:
Mogguh, waarom ben jij niet welkom?quote:
dat welquote:Op maandag 15 juli 2024 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het een goede maandag was, lag ik nog in bed.
quote:Op maandag 15 juli 2024 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik om bekend.
Vooral in de ochtend.
Op maandag.
Nog last van je kater?quote:
Ik wil zo'n mok hebben met: i'm a ray of fucking sunshinequote:
nee, prima geslapen. was wel even nodig.quote:
Succes BOS, gaat je lukken.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weinig tot geen zin in werk. Morgen en woensdag gelukkig wel vrij
Ewl, balansenquote:Op maandag 15 juli 2024 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, prima geslapen. was wel even nodig.
Nu even een balansweekje houden
quote:Op maandag 15 juli 2024 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik om bekend.
Vooral in de ochtend.
Op maandag.
het mag wel weer eensquote:
Dank jequote:
Kop op, met verheven hoofd door de frisse wind.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je
Ja dat wel. Het is maandag en zomervakantie. Meestal niet heel veel brieven..
Weet ik veel.quote:
Mjammiequote:
Ik gebruik altijd een handdoek om mijn haar te drogen.quote:
ja kan ook maar beter is om te deppen ipv het droog te wrijven met de handdoekquote:Op maandag 15 juli 2024 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik gebruik altijd een handdoek om mijn haar te drogen.
Nou volgende keer eens doen als ik er aan denk.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook maar beter is om te deppen ipv het droog te wrijven met de handdoek
Ik heb een apart haar handdoekjequote:Op maandag 15 juli 2024 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou volgende keer eens doen als ik er aan denk.
Die is wel apart jaquote:Op maandag 15 juli 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een apart haar handdoekje
[ afbeelding ]
Uitstek0ndquote:
Als hij zo uit zichzelf blijft staan moet 'ie misschien wel vaker in de was.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best gezellig. En daar?quote:
Prima, maar vorige week vloog iedereen elkaar naar de strot op maandagochtend, vandaar.quote:
Maar nu schijnt de zon dus is iedereen vrolijkquote:Op maandag 15 juli 2024 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prima, maar vorige week vloog iedereen elkaar naar de strot op maandagochtend, vandaar.
Oh ja? Had dat met de aanwezigheid van "bepaalde iemanden" te maken misschien?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prima, maar vorige week vloog iedereen elkaar naar de strot op maandagochtend, vandaar.
quote:Op maandag 15 juli 2024 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar nu schijnt de zon dus is iedereen vrolijk
Heel apart inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet meegekregen.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Tis nog geen 9 uur en ik heb de keuken al opgeruimd en al gedoucht
is het vandaag een smurfdag?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang werk je nog?quote:
Maar alle andere reacties eindigen toch ook in gedoe? Dat bedoel ik meer. En ik geef jou daar ook niet de schuld van. Van mij mag iedereen posten over wat ze maar willen. Ik deed alleen een gok over waarom er altijd gedoe komt, maar misschien had ik dat niet moeten doen want ik kan niet voor andere mensen spreken en voor mezelf geldt het nietquote:Op maandag 15 juli 2024 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik deelde alleen even de huidige stand van zaken.
Maar ik hoop dat je zelf ook wel begrijpt dat, als je een probleem hebt, en mensen komen alleen maar met open deur oplossingen die vaak ook verdere praktische bezwaren negeren, het op een gegeven moment ook op de zenuwen gaat werken.
En laten we wel wezen, ik vraag niet eens om een oplossing. Want ik besef ook heel goed dat het enige wat ik nu kan doen is om op alles te reageren wat binnen bereik ligt en hopen dat ik eens mazzel heb. Ik en niemand hier kan een betere woningmarkt manifesteren. Soms zijn dingen gewoon kut.
Het enige wat ik soms graag zou willen is wat begrip en een plek om even in de leegte te schreeuwen als het teveel wordt. Vandaag postte ik alleen even over de huidige stand van zaken. Meer niet.
Sooo productiefquote:Op maandag 15 juli 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
En dan september vliegen?quote:Op maandag 15 juli 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is 22 augustus mijn laatste dag
Nice nice. En dan zien we je nooit meer terugquote:
dat gaat vlot.quote:
misschien niet neequote:Op maandag 15 juli 2024 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice nice. En dan zien we je nooit meer terug
ja die hou ik nog voor het geval ik toch terug wil komenquote:Op maandag 15 juli 2024 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gaat vlot.
Maar je woning hier ging je nog een tijdje aanhouden? of wat gebeurt daar nu mee?
man man manquote:Op maandag 15 juli 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
"Veel mensen zeggen dat het de meest iconische foto is die ze ooit hebben gezien. Ze hebben gelijk. En ik heb niet eens dood moeten gaan. Normaal gezien moet je dood gaan voor zo'n iconische foto, het is de meest iconische foto onder de iconische foto's"
Ik heb verkansiegenotquote:Op maandag 15 juli 2024 07:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Iedereen had weer eens slakken gegeten en zat een de verkeerde kant van de rijbaan.
Ook 7 minuten epilepsiegenot.
Genieten.
Je kunt daar toch heen gaan, restaurant Raaikaanahaanpalingchuuphaasaaangpoepkaewkritmiemaiphomkrezant op Ko Pha Ngan?quote:Op maandag 15 juli 2024 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice nice. En dan zien we je nooit meer terug
quote:Op maandag 15 juli 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt daar toch heen gaan, restaurant Raaikaanahaanpalingchuuphaasaaangpoepkaewkritmiemaiphomkrezant op Ko Pha Ngan?
Ben je daar boos/ woedend (PI) om?quote:
Met of zonder koptelefoon?quote:Op maandag 15 juli 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
oke boodschappen doen. oh wat ben ik op dreef vandaag
De juiste term is "Kwaad. Woedend."quote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar boos/ woedende (PI) om?
Ziedend. Furieus.quote:
Alleen in VBL kringen. Dat soort straattaal doen we in deze nette sc niet aan.quote:
"Woedende."quote:
Ga je Rotterdam verhuren in het begin?quote:
Was nog voor tienenquote:
Nee maar komende weken geen koreaan avonturen dusquote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar boos/ woedend (PI) om?
Wel handig als er een feestje is in Rotterdam. Kunnen we daar slapenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee maar komende weken geen koreaan avonturen dus
Jeetje meid, wat avontuurlijkquote:
Alsof fokkers naar feestjes in Rotterdam gaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel handig als er een feestje is in Rotterdam. Kunnen we daar slapen
Het feestje kan ook in het appartement.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel handig als er een feestje is in Rotterdam. Kunnen we daar slapen
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]Waarom niet? Anders gaat er een zwerver in wonen, ben ik bang.
Ik was zaterdag nog op een feestje in Rotterdam #bustedquote:Op maandag 15 juli 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof fokkers naar feestjes in Rotterdam gaan.
Thailandquote:Op maandag 15 juli 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en waar moet die heen als ik terug wil?
Kun je het niet aan jezelf verhuren?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
plus ik mag geen tijdelijke contracten meer geven
Oké, dan gaat het feestje niet doorquote:Op maandag 15 juli 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op maandag 15 juli 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Houdt iemand wel de boel in de gaten? Voordat je halve huis blank staat door een gesprongen leiding, of de batterij van het brandalarm is bijna leeg en dat ding gaat de hele tijd af.
Gewoon een huurcontract ondertekenen en de huur betalen. Kunnen ze je er ook niet zomaar uitzetten.quote:
Het mooie van verhuren aan iemand die je kent is dat keiharde afspraken onderling maken gewoon mogelijk is. Zo heeft m'n zus ook woonruimte gekregen, feitelijk is ze huis oppas nu voor een bepaalde termijn, daarna is het ook weer klaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Zeker wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof fokkers naar feestjes in Rotterdam gaan.
Ook een optiequote:Op maandag 15 juli 2024 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Het feestje kan ook in het appartement.
Heb ik ook twee keer gedaan. Ik stond alleen niet ingeschreven.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het mooie van verhuren aan iemand die je kent is dat keiharde afspraken onderling maken gewoon mogelijk is. Zo heeft m'n zus ook woonruimte gekregen, feitelijk is ze huis oppas nu voor een bepaalde termijn, daarna is het ook weer klaar.
Zij wel, maar ze heeft er waarschijnlijk geen recht meer op over een jaar. Maar ze heeft nu wel een jaar om eigen woonruimte te vinden zonder dat er druk achter zit.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gedaan. Ik stond alleen niet ingeschreven.
Remote werken.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Reistijd naar het werk wordt niet echt korter dan.
quote:Onze drie kinderen hebben 3 cavia’s en willen nu na enige tijd graag gekko’s waardoor we nu voor de cavia’s een nieuwe leuke plek zoeken. De bak met kooi, drinkfles, bakje, brokjes, hooi en stro alles zit er bij. Als jullie een leuk bod doen, dan kunnen ze van dit geld de gekko’s kopen :-)
leuk man, kinderenquote:
Je mag geen tijdelijke contracten meer geven tenzij aan directe familieledenquote:Op maandag 15 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het mooie van verhuren aan iemand die je kent is dat keiharde afspraken onderling maken gewoon mogelijk is. Zo heeft m'n zus ook woonruimte gekregen, feitelijk is ze huis oppas nu voor een bepaalde termijn, daarna is het ook weer klaar.
Warempel, eentje waar ik achter sta.quote:
een jaar als proef maar wel met de intentie om voorgoed te gaan jaquote:Op maandag 15 juli 2024 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik dacht dat je eerst tijdelijk ging (half jaar ofzo). Maar dat is dus van de baan???
Even trouwen.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je mag geen tijdelijke contracten meer geven tenzij aan directe familieleden
Spannend!quote:Op maandag 15 juli 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaar als proef maar wel met de intentie om voorgoed te gaan ja
Zouden ze echt gaan controleren of Zwab (bijv) verre familie is??quote:
Het is meer dat als je wel iemand treft die dan zegt van "hahaatjes, ik blijf zitten" je geen poot hebt om op te staan.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spannend!![]()
[..]
Zouden ze echt gaan controleren of Zwab (bijv) verre familie is??
precies.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer dat als je wel iemand treft die dan zegt van "hahaatjes, ik blijf zitten" je geen poot hebt om op te staan.
Dit soort oudersquote:
Oh dus je moet eerst trouwen met zwabbiequote:Op maandag 15 juli 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je mag geen tijdelijke contracten meer geven tenzij aan directe familieleden
kijk wij denken hetzelfdequote:
True true. Heb je een punt. Ik weet ook niet wat ik zou doen hoor. Dus vanaf de zijlijn is het makkelijk praten.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer dat als je wel iemand treft die dan zegt van "hahaatjes, ik blijf zitten" je geen poot hebt om op te staan.
Aan de ene kant prima als die beestjes anders verwaarloosd worden maar a) alle kinderen verliezen interesse in hun huisdier, neem ze ook voor jezelf en b) ga die kinderen niet belonenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit soort ouders
Je zorgt er maar voor tot die beesten dood zijn of je koopt de gekko's er naast.
Nah, echt 100% de ouders. Dat die kinderen dingen willen is niet meer dan natuurlijk, het is aan de ouders om op de rem te trappen en verantwoordelijkheid bij te brengen.quote:
heb je een steam deck gekochtquote:
Ja dat ookquote:Op maandag 15 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant prima als die beestjes anders verwaarloosd worden maar a) alle kinderen verliezen interesse in hun huisdier, neem ze ook voor jezelf en b) ga die kinderen niet belonen
Oeh, leuk speelgoed. Het is dat ik al teveel speelgoed heb...quote:Op maandag 15 juli 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/steamdeck
ah, toch die steamquote:Op maandag 15 juli 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huehuehue?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, leuk speelgoed. Het is dat ik al teveel speelgoed heb...
jaquote:Op maandag 15 juli 2024 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je een steam deck gekocht
[..]
Ja dat ook
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
That’s my middle name
Bitter Jeetjemeidwatavontuurlijk Bal
Ik ben alweer ziedend.quote:
Oeh, klinkt wel interessant. Even sparen...quote:Op maandag 15 juli 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja reviews zijn echt super goed en je kan hem ook als console zeg maar gebruiken net zoals de switch. Denk wel dat die minder krachtig is dan een echte PS of Xbox ?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, klinkt wel interessant. Even sparen...
Switch is een topding, maar als je niet zo geïnteresseerd bent in de exclusives, zou ik er niet voor gaan nee.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:26 schreef bitterbal het volgende:
had ook naar de switch gekeken maar vind het aanbod van spellen minder en te duur.
Heb nu al een verlanglijstje van spellen die in de sale zijn.
Zoals Zelda ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Switch is een topding, maar als je niet zo geïnteresseerd bent in de exclusives, zou ik er niet voor gaan nee.
Ja, bijvoorbeeld. Of dingen als Mario, Animal Crossing en Pokémon.quote:
Waarschijnlijk zou ik 'm alleen op vakantie gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja reviews zijn echt super goed en je kan hem ook als console zeg maar gebruiken net zoals de switch. Denk wel dat die minder krachtig is dan een echte PS of Xbox ?
Legaliteit is wel een ding daarbij, emuleren mag, maar officieel moet je dan wel de originele game hebben. (Helemaal letterlijk moet je 'm zelf omgezet hebben, maar niemand die daar op let. Lui die het zo verkopen, zijn wel illegaal bezig)quote:Op maandag 15 juli 2024 11:28 schreef bitterbal het volgende:
had gezien dat je met zon emulator ofzo ook mario en zo op de deck kan krijgen?
Nou, ik ben blij dat die van mij los kunnen.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
De ingebouwde controlers in de switch vind ik ook wel een top uitvinding .
ja je kan op afstand worden geblokkeerd ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Legaliteit is wel een ding daarbij, emuleren mag, maar officieel moet je dan wel de originele game hebben. (Helemaal letterlijk moet je 'm zelf omgezet hebben, maar niemand die daar op let. Lui die het zo verkopen, zijn wel illegaal bezig)
ja dat bedoel ik ook. dat je ze er af kan schuiven. Wel mooi gedaan zoquote:Op maandag 15 juli 2024 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat die van mij los kunnen.![]()
Fucking stickdrift.
Verschilt per versie, je hebt ook die Lite, die zou ik met de grote kans op drift niet zo snel kopen.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook. dat je ze er af kan schuiven. Wel mooi gedaan zo
Mijn spelletjes op de DS zijn ook bijna allemaal geëmuleerd.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Legaliteit is wel een ding daarbij, emuleren mag, maar officieel moet je dan wel de originele game hebben. (Helemaal letterlijk moet je 'm zelf omgezet hebben, maar niemand die daar op let. Lui die het zo verkopen, zijn wel illegaal bezig)
Het verschil is dat m'n DS niet met grote regelmaat hoeft te synchroniseren met internet.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn spelletjes op de DS zijn ook bijna allemaal geëmuleerd.
Ik weet niet hoe dat met Steamdeck zit, ik weet wel dat Nintendo het in het verleden heeft gedaan met Switches waarmee is gerommeld.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je kan op afstand worden geblokkeerd ofzo?
nice nice.quote:
oh dear god. gaan we nu de hele dag geklaag over de wisseling van je abonnement aan moeten horen?quote:
ik heb een lite.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per versie, je hebt ook die Lite, die zou ik met de grote kans op drift niet zo snel kopen.
lekker in het vliegtuig spelenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef bitterbal het volgende:
zag in mijn steam bieb dat ik vrijwel alle spellen wel kan spelen maar dat sommige echt al getest zijn op de deck en goedgekeurd zijn. De andere niet. Die zijn dan wel speelbaar zeggen maar met eventuele kleine fouten
Het enige wat jij straks gaat horen is een pieptoon als ik klaar met je ben.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
oh dear god. gaan we nu de hele dag geklaag over de wisseling van je abonnement aan moeten horen?
Nee ze zeggen wel een stuk langer nu met die nieuwe oled variant. En het hangt af van het spel. Dus ga nog kijken voor een lange kabelquote:Op maandag 15 juli 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nice nice.
Is die batterij nog steeds zo meh dat je er maar twee uurtjes ofzo op kan gamen?
[..]
oh dear god. gaan we nu de hele dag geklaag over de wisseling van je abonnement aan moeten horen?
[..]
ik heb een lite.
want die was 170 ofzo en geen 300
[..]
lekker in het vliegtuig spelen
Bijna een jaarquote:Op maandag 15 juli 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Het is officieel. vanaf vandaag krijg je bij aankomst in Thailand een visa voor 60 dagen ipv 30![]()
quote:Op maandag 15 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat jij straks gaat horen is een pieptoon als ik klaar met je ben.
ha die hoor ik al dus je bent te laatquote:Op maandag 15 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat jij straks gaat horen is een pieptoon als ik klaar met je ben.
ja dat nietquote:
en daar snel met een thai trouwen en je kunt blijvenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Het is officieel. vanaf vandaag krijg je bij aankomst in Thailand een visa voor 60 dagen ipv 30![]()
60 dagen crispy pork en sushiquote:Op maandag 15 juli 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik 'm kocht, was er nog geen Lite.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nice nice.
Is die batterij nog steeds zo meh dat je er maar twee uurtjes ofzo op kan gamen?
[..]
[..]
ik heb een lite.
want die was 170 ofzo en geen 300
[..]
lekker in het vliegtuig spelen
Ewl.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar snel met een thai trouwen en je kunt blijven
Ja, dat is wel zo. Mijn DS komt nooit in aanraking met internet.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschil is dat m'n DS niet met grote regelmaat hoeft te synchroniseren met internet.
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De accu van m'n PSP is opgeblazen. Kan wel een keer een nieuwe bestellen, kan ik weer een hoge bloeddruk krijgen van PATA PATA PATA PON PATAPON PATA PON PON PON FEVERRRRR
Ik heb ook nog steeds een DS uit het jaar 0quote:
Heeft nu ook geen nut meer geloof ik, de e-shop is weg.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Mijn DS komt nooit in aanraking met internet.
Ik heb er 2 met een groen vinkje en 19 met een geel uitroepteken.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef bitterbal het volgende:
zag in mijn steam bieb dat ik vrijwel alle spellen wel kan spelen maar dat sommige echt al getest zijn op de deck en goedgekeurd zijn. De andere niet. Die zijn dan wel speelbaar zeggen maar met eventuele kleine fouten
Ik kies er voor om hier niet op te klikkenquote:
kind gebruikt 'm meer dan ik. zelf zit ik meer op de xbox.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht, was er nog geen Lite.Al is 'ie nu meer tafeldecoratie. Te veel spellen, te weinig tijd.
Oh ja, dat spel heb ik voor de psp. Was ik nooit echt goed in.quote:
Mijn accu doet het volgens mij ook niet meer. Ik had iig niet het idee dat ie aan het opladen was.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De accu van m'n PSP is opgeblazen. Kan wel een keer een nieuwe bestellen, kan ik weer een hoge bloeddruk krijgen van PATA PATA PATA PON PATAPON PATA PON PON PON FEVERRRRR
bloomburrow heeft best wel leuke kaarten tot nu toe laten zien.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn accu doet het volgens mij ook niet meer. Ik had iig niet het idee dat ie aan het opladen was.
je weet dat een xbox daar niet voor gebouwd is?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
kind gebruikt 'm meer dan ik. zelf zit ik meer op de xbox.
moet eigenlijk de laptop ook weer eens aan slingeren want ik moet nog verder met project castaway. loop al 4 beta updates achter
pacchonbo-moinoinoi chakaretapatton pankorakettonto-nquote:
hihahootjesquote:Op maandag 15 juli 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat een xbox daar niet voor gebouwd is?
Ik heb nog een Game Boy pocket. Gebruik 'm nooit meer, maar zonde om weg te doen.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een DS uit het jaar 0
RIP portemonnee.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
bloomburrow heeft best wel leuke kaarten tot nu toe laten zien.
Summer sale is net voorbij.quote:Op maandag 15 juli 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Dit spel ziet er tof uit![]()
https://store.steampowered.com/app/1651560/Fabledom/
die had ik ook, heb ook een nintendo gehad. en de nepgameboy. geen idee meer welke naam. en de echte gameboyquote:
dat kan, of diegene heeft niet de behoefte aan jouw verwachting te voldoenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Oh hehe, nummerbehoud is ook doorgevoerd.
Ik verwachtte een telefoontje, maar het zou goed kunnen dat die gewoon nooit is aangekomen
hier ook! al de hele ochtendquote:
Ik durf nu dus ook geen Switch te kopen, maar vind het sowieso allemaal erg duur worden.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Gameboy Advance
DS
DS Lite
DSi
3DS
NES
Sega Master Systeem
Gamecube
Wii
Ik heb wel het eea afgestreept. Ik wacht nu op de Switch 2, duurt lang
een wii is niet hetzelfde!!quote:Op maandag 15 juli 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Gameboy Advance
DS
DS Lite
DSi
3DS
NES
Sega Master Systeem
Gamecube
Wii
Ik heb wel het eea afgestreept. Ik wacht nu op de Switch 2, duurt lang
Ik heb helemaal geen zin in diegene, dus niets is verlorenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan, of diegene heeft niet de behoefte aan jouw verwachting te voldoen
Hier ook een wii.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een wii is niet hetzelfde!!
maar idd die heb ik hier ook nog.
met een harde schijf en de wereld aan spelletjes
thaise biggetjes met noodlesquote:
Ik heb weleens gekeken of ik de Wii kon kraken maar ik heb er te weinig verstand van.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een wii is niet hetzelfde!!
maar idd die heb ik hier ook nog.
met een harde schijf en de wereld aan spelletjes
Ik weet zeker dat dat ding gepland stond voor eind dit jaar, maar uitgesteld is naar voorjaar 2025.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf nu dus ook geen Switch te kopen, maar vind het sowieso allemaal erg duur worden.
Ja, dit. Misschien werkt ie niet eens meer bij mij.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
ik heb mijn wii al een jaar zeker, misschien zelfs 2, niet gebruikt
quote:
Beerquote:
Ik sta nog weleens op de Wii Fit en dan krijgt dat ding een halve beroerte omdat m'n gewicht te veel afwijktquote:Op maandag 15 juli 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
ik heb mijn wii al een jaar zeker, misschien zelfs 2, niet gebruikt
collega had toen een sdkaartje gereed gemaakt dat de in mijn wii kon en de harde schijf moest geformateerd worden met een bepaalde loader...quote:Op maandag 15 juli 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens gekeken of ik de Wii kon kraken maar ik heb er te weinig verstand van.
Wii fitquote:Op maandag 15 juli 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta nog weleens op de Wii Fit en dan krijgt dat ding een halve beroerte omdat m'n gewicht te veel afwijkt
atari met pongquote:Op maandag 15 juli 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen spelcomputerdingesgeval.
Enige wat we vroeger hadden was een tv-boy
Supquote:
Bijna je nek breken met die yoga-oefeningenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wii fitHeb ik ook nog. Die balance board spellen zijn het tofste
ik deed altijd golf, maar had een erg grote handicap, zo erg dat ik gedacht heb om mezelf in te schrijven voor het speciaal onderwijsquote:Op maandag 15 juli 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta nog weleens op de Wii Fit en dan krijgt dat ding een halve beroerte omdat m'n gewicht te veel afwijkt
jeroen poep aan je schoenquote:
mario kart is sowieso leuk.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Die keer mario karten met de KSC was wel leuk trouwens![]()
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna je nek breken met die yoga-oefeningen
misschien Ralph even vragen of die hem mee kan nemen de kast uitquote:Op maandag 15 juli 2024 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik deed die spellen veel waarbij je al balancerend door de levels moest. En skiën en snowboarden natuurlijk. Moet 'm nog eens uit de kast halen
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik deed altijd golf, maar had een erg grote handicap, zo erg dat ik gedacht heb om mezelf in te schrijven voor het speciaal onderwijs
en met snowboarden kon je vals spelen, daar moest je gewoon recht op het board staan... ging je een halve slag gedraaid was veel makkelijker
Wat zitten hier voor valsspelersquote:Op maandag 15 juli 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoelahoepen was ook leuk, maar daar kon je ook valsspelen.
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien Ralph even vragen of die hem mee kan nemen de kast uit
ik vertik het er ruimte voor te maken mijn TV kast is nu net zo mooi ingerichtquote:Op maandag 15 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik de Wii nog kan aansluiten.
omdat je bang was dat je huisraad gejat werdquote:Op maandag 15 juli 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
Snap niet waarom ik niet eerder een kruimeldief had gekocht.
uhuh en toen ik samen ging wonen moest ik lara croft tombrader enzo voor haar downloaden.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook Zelda maar daar was ik te dom voor.
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat je bang was dat je huisraad gejat werd
Dat dacht ik ook 2 jaar geleden. Weet niet hoe ik ooit zonder geleefd heb. Nu ligt er op elke verdieping 1quote:Op maandag 15 juli 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
Snap niet waarom ik niet eerder een kruimeldief had gekocht.
Heb je ook al een robob stofzuiger?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook 2 jaar geleden. Weet niet hoe ik ooit zonder geleefd heb. Nu ligt er op elke verdieping 1
Hehe.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Oh hehe, nummerbehoud is ook doorgevoerd.
Ik verwachtte een telefoontje, maar het zou goed kunnen dat die gewoon nooit is aangekomen
hier fungeert de dyson ook als kruimeldief.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook 2 jaar geleden. Weet niet hoe ik ooit zonder geleefd heb. Nu ligt er op elke verdieping 1
Ik had laatst een Dyson stofzuiger gebruikt bij de buren toen ik op de katten paste. Wat een ondingquote:Op maandag 15 juli 2024 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier fungeert de dyson ook als kruimeldief.
Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar een stofzuiger die ik achter me aan moet slepen
Zou ik eigenlijk weer eens op moeten pakken.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wii fitHeb ik ook nog. Die balance board spellen zijn het tofste
Oh ik wel, blijf het prima stofzuigers vinden.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:19 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga in ieder geval nooit meer terug naar een stofzuiger die ik achter me aan moet slepen
Heb er 2 en die worden allebei niet gebruikt.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook al een robob stofzuiger?
Heb altijd idee dat zo'n ding toch net niet alles pakt en dan kan je alsnog zelf stofzuigen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er 2 en die worden allebei niet gebruikt.
Ik vind dat eigenlijk nog altijd een goede stofzuiger, die wat ik heb met draad (een dyson). Al heb ik die draadloze van dyson nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier fungeert de dyson ook als kruimeldief.
doen ze het niet goed?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hier net zo... in het begin deed ik ze aan als ik de deur uit ging en dan was het dikste weg als ik thuis kwam.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en hoeken komt ie toch ook niet goed bij?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb altijd idee dat zo'n ding toch net niet alles pakt en dan kan je alsnog zelf stofzuigen.
En hij zal hier de drempels in mijn huis ook haten.
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een Dyson stofzuiger gebruikt bij de buren toen ik op de katten paste. Wat een onding
ik hou van gemakquote:Op maandag 15 juli 2024 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk nog altijd een goede stofzuiger, die wat ik heb met draad (een dyson). Al heb ik die draadloze van dyson nog niet geprobeerd.
Ja dan liever in 1x goed inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier net zo... in het begin deed ik ze aan als ik de deur uit ging en dan was het dikste weg als ik thuis kwam.
daarna was het elke keer dat me de kleine dingetjes gingen opvallen die er dan nog lagen en stond dus na elke sessie alsnog met de stofzuiger alle plintjes en bij de stoelpoten enzo te doen.
ow en sowieso met die schuine ramen van mij had hij moeite was ding te hoog en er was nog vloer. dus daar moest ik langs.
Ik heb wel een robotquote:Op maandag 15 juli 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook al een robob stofzuiger?
ja, huur tzt wel een schoonmaakster in voor eens in de maandquote:
mijn heet truus, de vaatwasser ookquote:Op maandag 15 juli 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een robot
Maar hij raakt een beetje op
Gekocht in 2017
Hij heet Wim
En snoeren onder de bank enz vinden ze vaak ook niet chill.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en hoeken komt ie toch ook niet goed bij?En ik schuif dingen aan de kant om eronder te stofzuigen. Plus trappen.. nee doe mij ook maar een gewone stofzuiger.
Heb ik ook ooit gehad maar ze zijn nooit precies genoeg vind ikquote:Op maandag 15 juli 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, huur tzt wel een schoonmaakster in voor eens in de maand
die van mij past niet eens onder mijn bankquote:Op maandag 15 juli 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
En snoeren onder de bank enz vinden ze vaak ook niet chill.
ook weer risico iddquote:Op maandag 15 juli 2024 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehad maar ze zijn nooit precies genoeg vind ikDan doe ik het wel zelf.
Buitenplanten ja?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hebben alleen wat buitenplanten en katten namen
ja die buitenplanten houden inderdaad ook erg van namenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hebben alleen wat buitenplanten en katten namen
waarom kan een stofzuiger en vaatwasser wel een naam hebben en buitenplanten niet?quote:
hopelijk herkent die het nummer nu je bij een nieuwe provider zitquote:Op maandag 15 juli 2024 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ben vergeten m'n robot aan te zetten net, bedankt voor de herinnering
Gewoon alles een naam gevenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom kan een stofzuiger en vaatwasser wel een naam hebben en buitenplanten niet?
Ja ook alleen maar omdat Gergi en z'n beste vriendin een jointje gerookt haddenquote:
noem ik jou klaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |