1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Bij Berg en Dal dusquote:
Het is vooral gras, een piepklein kerkje en iets dat een verdedigingswal kan zijn of een wierde of een donk.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was een weekendje weg, maar had niet verwacht dat deze nog open stond ...
Dat is geen dijk op de voorgrond. Wat je ziet is de naamgever van het dorp wat je daarachter ziet
Tijd voor een hint?quote:
Komt ie nou mee, na 5 dagenquote:
Jij ook al? Ik ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:09 schreef alpeko het volgende:
In mijn zoektocht langs de nodige witte kerkjes kwam ik hier ook langs
[ afbeelding ]
Heb heel Papendrecht afgezocht maar helaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Deze opgave is te linken aan de vorige
Ik zie 'm niet, die hintquote:Op maandag 12 augustus 2024 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, er zit trouwens in het plaatje nog een hint verstopt
De bootjes?quote:Op maandag 12 augustus 2024 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, er zit trouwens in het plaatje nog een hint verstopt
Ik zie de "link met de vorige opgave" niet, ik zie de hint (bootjesquote:
Link met de vorige opgave zie ik wel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wartena#Geboren_in_Wartenaquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zie de "link met de vorige opgave" niet, ik zie de hint (bootjes) niet. Nog steeds niet.
En dan doel je op Marit Bouwmeester?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Link met de vorige opgave zie ik wel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wartena#Geboren_in_Wartena
Iets met dat Papendal de thuisbasis is van NOC*NSF / TeamNL, bovendien heeft het bord toch wel een link met Marit:quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:11 schreef r_one het volgende:
[..]
En dan doel je op Marit Bouwmeester?
Wat heeft zij / zeilen dan weer met Papendal van doen?
![]()
Tja, i.d.d. "iets" (maar ook zeker niet meer dan dat).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 12-08-2024 17:53:39 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wel de meest recente, maar je zat nog niet op exact dezelfde plekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:36 schreef alpeko het volgende:
Raadhuis Boskoop (niet de meest recente maar die van juni 2022)
Aha. Ik zat vanaf de straat idd. Zijn ze de parkeerplaats vergeten mee te nemen met het laatste rondje daar.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wel de meest recente, maar je zat nog niet op exact dezelfde plekMijn screenshot was niet vanaf de weg, maar vanaf de parkeerplaats. Ik vond je opmerking al raar, want ik had niet bewust een andere periode geselecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |