En waarom moet hij alles in een dagboektopic posten maar mogen andere users wel onzintopics blijven aanmaken?quote:Op maandag 23 september 2024 17:15 schreef Solotovski het volgende:
Dat was gewoon een prima topic van die walgelijke mikey
Wtf
Ik doe een klein gokje.. de hoeveelheid topics die hij opent.quote:Op maandag 23 september 2024 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En waarom moet hij alles in een dagboektopic posten maar mogen andere users wel onzintopics blijven aanmaken?
#FreeMikey
Er is ingegrepenquote:Op woensdag 25 september 2024 11:47 schreef Solotovski het volgende:
Kan iemand wat aan topic- mikey doen?
µdat was inderdaad niet zo'n mooi woord. Zijn post en de opvolgende reacties worden aangepastquote:Op woensdag 25 september 2024 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Laat jij de kanker van @:Solotovski nou gewoon staan @:Capuchon_jongen?
[ afbeelding ]
Microdatquote:Op woensdag 25 september 2024 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
µdat was inderdaad niet zo'n mooi woord. Zijn post en de opvolgende reacties worden aangepast
microwat?quote:
Nee, microdatquote:
Nee jij bent dat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klb
Wel beter dan een linkdump naar een paar filmpjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee jij bent dat wil je zeggen?
Hij deugt zeker.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:35 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen ik zie je minder op de fokkes maar ik wil dat jij weet dat jij de beste mod bent en dat ik je altijd als mijn beste vriend zal beschouwen hier.
Ga zo door jij doet echt goed werk, ik hoop dat alles goed gaat met jou en je familie, maak me wel zorgen daar je minder post.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:35 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen ik zie je minder op de fokkes maar ik wil dat jij weet dat jij de beste mod bent en dat ik je altijd als mijn beste vriend zal beschouwen hier.
Ga zo door jij doet echt goed werk, ik hoop dat alles goed gaat met jou en je familie, maak me wel zorgen daar je minder post.
Bedankt voor de mooie woordenquote:
Geen paniek. Ik heb besloten om wat minder te FOK!kenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:35 schreef Abid-Meher het volgende:
Beter zo maat, kunnen veel een voorbeeld aannemen, ook geen paniek. Wilde je enkel steunen met wat het ook is dat je nu doet. Goed dat je wat minder hier bent en meer investeert in andere zaken rondom je leven.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen paniek. Ik heb besloten om wat minder te FOK!ken
Sinds wanneer is het hebben van criminele elementen in je land geen klacht?quote:
Probeer het de volgende keer dan maar te verwoorden in een fatsoenlijke OPquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hebben van criminele elementen in je land geen klacht?![]()
Is toch vanzelfsprekend dat je dat liever niet hebt?
were taking the hobbits to isengardquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Probeer het de volgende keer dan maar te verwoorden in een fatsoenlijke OP
Je keel was al een aanwijzing dat je teveel hooi op je vork nam.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen paniek. Ik heb besloten om wat minder te FOK!ken
Oh dat is wel heel triest inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom is mijn aanmoediging voor de ajaxjoden superjoden verwijderd in de KLB SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |