Wie is de leugenaar dan? Beetje grof om iemand een leugenaar te noemenquote:
Vampierquote:
Gisteren zat jij nog te liegen in de scquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie is de leugenaar dan? Beetje grof om iemand een leugenaar te noemen
Tjongequote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren zat jij nog te liegen in de sc
Dat is heel ergquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren zat jij nog te liegen in de sc
Ik vind het zeer curieus, dat je er last van hebt, daar ik je zelden in een FB topic zie posten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Kan er echt niks gedaan worden aan alle stront die Mikey (en Pieter) steeds opent? Ja alles op slot steeds maar dan komen er gewoon weer nieuwe topics.
Moet ik constant in FB zijn geweest als ik wel een keer wat wil vragen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:29 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik vind het zeer curieus, dat je er last van hebt, daar ik je zelden in een FB topic zie posten.
Sorry, ik dacht KLB ik schreef FB, vergeef me. Maar ik zie je eigenlijk zelden in KLB-topics posten als je de SC niet meetelt. Dus ik vind het dan wel curieus dat je valt over topics van Mikeytt. Ik kan me hooguit voorstellen dat het vervelend voor je is, omdat de SC nu minder vaak bovenaan staat en je even moet zoeken of zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik constant in FB zijn geweest als ik wel een keer wat wil vragen?
Mikey heeft zijn dagboek topic voor alle kleine dingen die hij op een dag meemaakt. Hij moet het alleen nog wel even leren gebruikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
Kan er echt niks gedaan worden aan alle stront die Mikey (en Pieter) steeds opent? Ja alles op slot steeds maar dan komen er gewoon weer nieuwe topics.
Waar bemoei jij je nou weer mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht KLB ik schreef FB, vergeef me. Maar ik zie je eigenlijk zelden in KLB-topics posten als je de SC niet meetelt. Dus ik vind het dan wel curieus dat je valt over topics van Mikeytt. Ik kan me hooguit voorstellen dat het vervelend voor je is, omdat de SC nu minder vaak bovenaan staat en je even moet zoeken of zo.
Maar goed, waarom moeten topics dicht van een bepaald soort TS zonder dat er wordt gekeken naar de inhoud van het topic, dat lijkt mij geen goed beleid. Lijkt me een nog minder beleid om iemand te shadowbannen puur en alleen omdat de rest daar om roept.
Kan ik hieruit concluderen dat FOK! van beleid is veranderd? Want alle topics van iemand dichtgooien omdat andere erover klagen, komt redelijk in de buurt van treiteren/bannen.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:49 schreef Danny het volgende:
Meer kan ik niet doen.
En nee, ik ga nog steeds niet een user bannen alleen maar omdat anderen zich aan hem storen. Nogmaals, FOK! is er voor iedereen. We kennen de users niet en als iemand 'raar' reageert (maar binnen de policy) kan het ook zijn dat die persoon iets mankeert bijvoorbeeld. Ik vind het totaal ongepast om mensen dan persoonlijk aan te vallen en ronduit laf om met een hele groep elk topic wat die persoon plaatst om zeep te helpen met allerlei beledigingen en gezeik. En ik blijf erbij; wil je de topics niet lezen, zoek ze dan niet doelbewust op.
neequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden alle topics van Mikey eigenlijk gesloten en wordt er niet per inhoud naar de topics gekeken?
Danny zelf heeft ooit gezegd:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat FOK! van beleid is veranderd?
Er wordt per topic naar de inhoud gekeken. En op basis daarvan wordt 95% beschouwd als dagboekverhaal wat geen eigen topic nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden alle topics van Mikey eigenlijk gesloten en wordt er niet per inhoud naar de topics gekeken?
Danny zelf heeft ooit gezegd:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat FOK! van beleid is veranderd? Want alle topics van iemand dichtgooien omdat andere erover klagen, komt redelijk in de buurt van treiteren/bannen.
Duidelijk, dan heb ik er vertrouwen in, dat wanneer hij goodwill toont en de nieuwe topic knop wat meer rust laat, en iets doet aan de inhoud, dat het dan wel goed komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
nee
Welke user een topic opent is geen reden om het te sluiten. Dat wordt beoordeeld op de inhoud en context (iemand die 100 topics achter elkaar opent kan natuurlijk rekenen dat er een boel gesloten gaan worden e.d.), maar louter een topic sluiten omdat user X 'm heeft geopend is nadrukkelijk niet de bedoeling.
Okay, mijn excuses dan. Het leek er nu heel erg op dat vooral naar de persoon werd gekeken en niet naar de inhoud. Ik vond het ice tea topics persoonlijk wel ergens over gaan, een product komt opeens in een kleinere verpakking met een duurdere prijs. In principe is dat gewoon iets waar veel mensen over vallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er wordt per topic naar de inhoud gekeken. En op basis daarvan wordt 95% beschouwd als dagboekverhaal wat geen eigen topic nodig heeft.
De overige 5% blijft gewoon open
Het ging mij ook om de hoeveelheid ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:42 schreef Danny het volgende:
[..]
nee
Welke user een topic opent is geen reden om het te sluiten. Dat wordt beoordeeld op de inhoud en context (iemand die 100 topics achter elkaar opent kan natuurlijk rekenen dat er een boel gesloten gaan worden e.d.), maar louter een topic sluiten omdat user X 'm heeft geopend is nadrukkelijk niet de bedoeling.
dit is een openbaar forumpjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee eigenlijk.
Nee dit is een besloten forum afgeschermd met een authenticatielaag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dit is een openbaar forumpje
KLB is een openbaar forum. De authenticatielaag werkt louter om te kunnen posten, maar de toegang an sich is openbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dit is een besloten forum afgeschermd met een authenticatielaag.
Tot je een ban hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
KLB is een openbaar forum. De authenticatielaag werkt louter om te kunnen posten, maar de toegang an sich is openbaar
Eigenlijk is het dan nog steeds een openbaar forum alleen kan die persoon even niet reageren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot je een ban hebt
Al wil ik daar nog niet op aansturen
dan kun je uitloggen en alsnog in klb lezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot je een ban hebt
Al wil ik daar nog niet op aansturen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dan nog steeds een openbaar forum alleen kan die persoon even niet reageren.
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kun je uitloggen en alsnog in klb lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |