Wat moet jij nou weerquote:
De fas zijn nog druk om enig antwoord te formuleren al dan niet met hulp van AIquote:
Wees welkom in deze mooie scquote:
Echt he, wat een trutjesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:13 schreef Pharkus het volgende:
Konden jullie niet even een paar dagen buitenspelen, genieten van het mooie weer in plaats van op de zwetende zolderkamers zand in elkaars virtuele bikinibroekje te strooien?
Dat krijg je ervan als je de rede zelve voor zo'n lange tijd op vakantie stuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:13 schreef Pharkus het volgende:
Konden jullie niet even een paar dagen buitenspelen, genieten van het mooie weer in plaats van op de zwetende zolderkamers zand in elkaars virtuele bikinibroekje te strooien?
Ik was echt maar twee dagen weg hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de rede zelve voor zo'n lange tijd op vakantie stuurt!
Misschien heeft de KLB mod hem ook op ignore staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:54 schreef Vincent_student het volgende:
KLB / Hoe krijg ik toegang tot corrupt geld
Waarom hebben we in godsnaam dit soort topics? Wat is het doel van dit soort ongelooflijke onzin? Kan er niet op toegezien worden dat dit soort kleuters wegblijven?
Er is ingegrepenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:54 schreef Vincent_student het volgende:
KLB / Hoe krijg ik toegang tot corrupt geld
Waarom hebben we in godsnaam dit soort topics? Wat is het doel van dit soort ongelooflijke onzin? Kan er niet op toegezien worden dat dit soort kleuters wegblijven?
Dank je wel!quote:
KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef Plompzakker het volgende:
Hou die kinderspelletjes lekker in onz
Ik heb zojuist een PM aan hem gestuurd om het te vragenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Netsplitter in de OP moet blijven staan als actieve mod terwijl iedereen weet dat hij met de noorderzon is vertrokken.Niet zo handig als je hem dan een PM gaat sturen en hij is er nooit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een PM aan hem gestuurd om het te vragen
Tjah, heb t al meerdere keren gezegd maar er wordt niks mee gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Mag er iets gedaan worden aan de topicdiaree van mikeytt?
Iedereen maakt wel eens fouten in het leven. We kunnen niet boos blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:12 schreef FvanS het volgende:
Mods zijn prima bezig, die sluiten de diarree al de hele tijd, nu nog even van hogere hand die leugenaar aanpakken
Ik heb het over de andere modsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 23:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens fouten in het leven. We kunnen niet boos blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |