Als je het vervelend vindt dat er tegengas gegeven wordt op je racisme, vertrek dan gewoon.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:06 schreef Loverboii het volgende:
als het je niet boeit, vertrek dan gewoon
gedraag je dan normaal oelewapperquote:Op zondag 5 januari 2025 16:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als je het vervelend vindt dat er tegengas gegeven wordt op je racisme, vertrek dan gewoon.
Ik spiegel mij aan jou.quote:
ok, plaat voor je kop, duidelijk, gesprek afgelopenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik spiegel mij aan jou.
Als jij je normaal gedraagt, dan doe ik dat ook. Mij vertellen dat ik “terug naar mijn eigen land” moet gaan is niet normaal.
Bedankt, eindelijk rust.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:13 schreef Loverboii het volgende:
[..]
ok, plaat voor je kop, duidelijk, gesprek afgelopen
Ja, sinds wanneer ben jij zo onaardig?quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Loverboii het volgende:
[..]
@:yvonne, check dit eens als je wil
verwijdert berichten van me die hem niet aanstaan en doet verder alsof het niets is
Oké doeiquote:Op zondag 5 januari 2025 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Als iedereen een ban krijgt vind ik er ook geen zak meer aan
Doei
Naar boktquote:
Ik vind het VIVA forum iets meer voor jou.quote:
Wil jij mij daar even introduceren?!quote:Op zondag 5 januari 2025 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het VIVA forum iets meer voor jou.
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij mij daar even introduceren?!
Mallerdquote:Op zondag 5 januari 2025 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij mij daar even introduceren?!
@Solotovski en ik gaan voor een banloos 2025quote:Op zondag 5 januari 2025 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Mallerd
En nu wegwezen voor we weggejaagd worden
Ik sluit me hierbij aan als metgezel in de verkiezingen.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:solotovski en ik gaan voor een banloos 2025
Waarom nou weer.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Durf je ook in de stad te lopen met die joden vlag?
Test geslaagdquote:
Ik zal dit voor je checken.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Je laten neuken als vrouw in 2025’
Toch wel erg triest vrouwonvriendelijk topic.
Waarom blijft deze open? Als dit soort dingen over immigranten worden gezegd wordt er steevast gegumd.
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zal dit voor je checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |