abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215646481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Curling _O_ toffe sport, heel lang geleden dat ik het nog eens op tv heb gezien. Maar probeer dit soort reacties niet meer in feedback te zetten. Altijd welkom in de KLB SC tong.
Ib4 het is Tong of @tong80 :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 donderdag 21 november 2024 @ 21:23:46 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_215646721
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ib4 het is Tong of @:tong80 :D
Je bent laatmet je RTLSTS Ik vergeef je. FOK! is bijna doot een jij bent één van de weinige modss die er nog iets van proberen te maken. Net zoals ik Mohammeeddan ben tussen de laatste indianen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  roze donderdag 21 november 2024 @ 21:24:44 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215646728
Oh leuk een nieuwe SC. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_215646892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Oh leuk een nieuwe SC. _O_
Ja srry terug naar fb
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215739965
Kan er een ban komen op @Viesdik ?
Een topic van hem bevat zelfs een virus.
pi_215740257
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een ban komen op @:Viesdik ?
Had ik maar vier russen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_215740701
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:43 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Had ik maar vier russen
Het interesseert je zelfs geen zak dat je anderen schade toebrengt. Je bent echt waardeloos.
pi_215741211
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Het interesseert je zelfs geen zak dat je anderen schade toebrengt. Je bent echt waardeloos.
Wat lul je?
pi_215741546
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
:')
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_215741945
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
:')
Die gast heeft een virus in z'n bovenkamer volgens mij :')
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 22:02:30 #236
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215741951
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een ban komen op @:Viesdik ?
De link is verwijderd en desbetreffende topic is op slot
pi_215747136
Beste mods en admins. Kunnen jullie alsjeblieft iets doen aan het niveau in dit subforum. Zijn jullie nou echt trots om hiervoor te werken? Het is toch om je kapot over te schamen? Is dit nou eer van je werk? Lees ze voor de gein eens door, en kijk is naar al die rotzooi en doe er eens keer wat aan. Is dit nou leuk vrijwilligerswerk?

pi_215747172
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Vincent_student het volgende:
Beste mods en admins. Kunnen jullie alsjeblieft iets doen aan het niveau in dit subforum. Zijn jullie nou echt trots om hiervoor te werken? Het is toch om je kapot over te schamen? Is dit nou eer van je werk? Lees ze voor de gein eens door, en kijk is naar al die rotzooi en doe er eens keer wat aan. Is dit nou leuk vrijwilligerswerk?

[ afbeelding ]
Linkdumps en onsliners zijn al een tijdje het niveau. In de topics waar wel moeite voor wordt gedaan wordt dan ook nauwelijks meer gereageerd
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_215747206
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 13:56 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Linkdumps en onsliners zijn al een tijdje het niveau. In de topics waar wel moeite voor wordt gedaan wordt dan ook nauwelijks meer gereageerd
We hebben VER voor die troep. Maar de troep blijft maar terugkeren in KLB. Waarom, geen flauw idee, ze hebben hun eigen uithoek, maar daar gaan ze niet naar toe. Flikker op met die aandachtshoeren.
  maandag 2 december 2024 @ 14:03:53 #240
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215747233
Mja het alternatief is misschien een volledig dood forum? Of zal er dan meer aandacht komen voor de wel degelijke topics(zoals die van mij).
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215747346
Is de schuld van @Plompzakker

Enige dat ie doet is in elk topic zo'n dodelijk vermoeiende oneliner neerplempen

Waardeloze mod > waardeloos subforum

Bedankt
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Trouwste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 14:34:20 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_215747468
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Is de schuld van @:plompzakker

Enige dat ie doet is in elk topic zo'n dodelijk vermoeiende oneliner neerplempen

Bedankt
Dat doet ie overal. Al diverse keren aangekaart. Het interesseert niemand ook maar ene ruk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 14:55:38 #243
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_215747644
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Is de schuld van @:plompzakker

Bedankt
Niet gelezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_215747668
Tjah, u ziet het
  Trouwste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 14:59:41 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_215747679
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 14:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Niet gelezen
Dit dus. Ik zeg maar niks meer. Straks weer een ban.

Moderator maandag 2 december 2024 @ 17:48:36 #246
Belg
pi_215749307
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @plompzakker.

De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.
Maar ik ga in de toekomst strenger toezien of een topic geschikt is voor KLB.

Topic niet tegen de regels maar niet KLB waardig -> VER
Topics tegen de regels -> slotje (of diarree aan topics)
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje

zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
pi_215749497
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.

De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.

Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje

zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
Alweer en nog meer nieuwe regels O+
  Moderator maandag 2 december 2024 @ 18:59:51 #248
Belg
pi_215750067
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Alweer en nog meer nieuwe regels O+
Ik vertel toch niet echt iets nieuws. topics tegen de forumregels gaan dicht. is altijd zo geweest.
pi_215754911
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.

Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje

Blablabla, nou nou wat doet die plompzakker z'n best zeg poe poe poe

Jajaja je zal je collega's vast niet mogen afvallen vandaar dat je zegt dat ie z'n best doet
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 december 2024 @ 11:20:42 #250
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215754976
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 11:12 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Blablabla, nou nou wat doet die plompzakker z'n best zeg poe poe poe

Jajaja je zal je collega's vast niet mogen afvallen vandaar dat je zegt dat ie z'n best doet
Bekijk deze YouTube-video
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')