Ib4 het is Tong of @tong80quote:Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Curlingtoffe sport, heel lang geleden dat ik het nog eens op tv heb gezien. Maar probeer dit soort reacties niet meer in feedback te zetten. Altijd welkom in de KLB SC tong.
Je bent laatmet je RTLSTS Ik vergeef je. FOK! is bijna doot een jij bent één van de weinige modss die er nog iets van proberen te maken. Net zoals ik Mohammeeddan ben tussen de laatste indianen.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ib4 het is Tong of @:tong80
Ja srry terug naar fbquote:
Had ik maar vier russenquote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een ban komen op @:Viesdik ?
Een topic van hem bevat zelfs een virus.
Wat lul je?quote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het interesseert je zelfs geen zak dat je anderen schade toebrengt. Je bent echt waardeloos.
quote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het interesseert je zelfs geen zak dat je anderen schade toebrengt. Je bent echt waardeloos.
Die gast heeft een virus in z'n bovenkamer volgens mijquote:
De link is verwijderd en desbetreffende topic is op slotquote:Op zondag 1 december 2024 19:13 schreef Vincent_student het volgende:
Kan er een ban komen op @:Viesdik ?
Een topic van hem bevat zelfs een virus.
Linkdumps en onsliners zijn al een tijdje het niveau. In de topics waar wel moeite voor wordt gedaan wordt dan ook nauwelijks meer gereageerdquote:Op maandag 2 december 2024 13:51 schreef Vincent_student het volgende:
Beste mods en admins. Kunnen jullie alsjeblieft iets doen aan het niveau in dit subforum. Zijn jullie nou echt trots om hiervoor te werken? Het is toch om je kapot over te schamen? Is dit nou eer van je werk? Lees ze voor de gein eens door, en kijk is naar al die rotzooi en doe er eens keer wat aan. Is dit nou leuk vrijwilligerswerk?
[ afbeelding ]
We hebben VER voor die troep. Maar de troep blijft maar terugkeren in KLB. Waarom, geen flauw idee, ze hebben hun eigen uithoek, maar daar gaan ze niet naar toe. Flikker op met die aandachtshoeren.quote:Op maandag 2 december 2024 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Linkdumps en onsliners zijn al een tijdje het niveau. In de topics waar wel moeite voor wordt gedaan wordt dan ook nauwelijks meer gereageerd
Dat doet ie overal. Al diverse keren aangekaart. Het interesseert niemand ook maar ene ruk.quote:Op maandag 2 december 2024 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Is de schuld van @:plompzakker
Enige dat ie doet is in elk topic zo'n dodelijk vermoeiende oneliner neerplempen
Waardeloze mod > waardeloos subforum
Bedankt
Niet gelezenquote:Op maandag 2 december 2024 14:20 schreef Solotovski het volgende:
Is de schuld van @:plompzakker
Enige dat ie doet is in elk topic zo'n dodelijk vermoeiende oneliner neerplempen
Waardeloze mod > waardeloos subforum
Bedankt
Dit dus. Ik zeg maar niks meer. Straks weer een ban.quote:
Alweer en nog meer nieuwe regelsquote:Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.
De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.
Maar ik ga in de toekomst strenger toezien of een topic geschikt is voor KLB.
Topic niet tegen de regels maar niet KLB waardig -> VER
Topics tegen de regels -> slotje (of diarree aan topics)
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje
zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
Ik vertel toch niet echt iets nieuws. topics tegen de forumregels gaan dicht. is altijd zo geweest.quote:Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Alweer en nog meer nieuwe regels
Blablabla, nou nou wat doet die plompzakker z'n best zeg poe poe poequote:Op maandag 2 december 2024 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden. Iedere crewlid doet hard zijn best. Ook @:plompzakker.
De laatste tijd was ik zelf niet meer zo actief in KLB. Komt omdat het erg druk is in de fabriek.
Maar ik ga in de toekomst strenger toezien of een topic geschikt is voor KLB.
Topic niet tegen de regels maar niet KLB waardig -> VER
Topics tegen de regels -> slotje (of diarree aan topics)
Eerste lemming -> Ver
3+ lemmingen -> slotje
zo werk ik ongeveer. Ik kan het soms helaas niet altijd toepassen. Omdat ik zoals hierboven vermeld het soms druk heb.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Blablabla, nou nou wat doet die plompzakker z'n best zeg poe poe poe
Jajaja je zal je collega's vast niet mogen afvallen vandaar dat je zegt dat ie z'n best doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |