quote:Op zondag 14 juli 2024 14:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Waar zijn de mogelijkheden om een zekere mod te vervangen?
mimimimimimimimiquote:Op zondag 14 juli 2024 14:42 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Gaat weer echt helemaal nergens over met jou he?
Jij slaat nergens op met je kinderachtig gedrag. Je hebt je vorige keer al belachelijk gemaakt en nu ga je dat dunnetjes over doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
mimimimimimimimi
Je topic slaat helemaal nergens op.
Ik heb gewoon een topic van je geantwoord met je eigen woorden.
Topic is dicht en stop met janken.
Steek meer tijd in je topics en minder in feedbaak. En nu opgetoeterd uit mijn topicquote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij slaat nergens op met je kinderachtig gedrag. Je hebt je vorige keer al belachelijk gemaakt en nu ga je dat dunnetjes over doen.![]()
Dus gedraag je voor de verandering eens als een fatsoenlijke mod en beargumenteer maar waarom je de laatste topic van mij weer hebt gesloten. Een random quote van mij gebruiken van een andere topic, wat overigens sloeg op de hoeveelheid geopende topics die iemand anders maakte valt daar mijn inziens niet onder.
Graag hoor ik op welke wijze mijn topic niet voldoet aan de KLB regels....
quote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij slaat nergens op met je kinderachtig gedrag. Je hebt je vorige keer al belachelijk gemaakt en nu ga je dat dunnetjes over doen.![]()
Dus gedraag je voor de verandering eens als een fatsoenlijke mod en beargumenteer maar waarom je de laatste topic van mij weer hebt gesloten. Een random quote van mij gebruiken van een andere topic, wat overigens sloeg op de hoeveelheid geopende topics die iemand anders maakte valt daar mijn inziens niet onder.
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
voor klachten over moderators verzoek ik je om te mailen naar forum@fok.nl
Natuurlijk.quote:
Lul niet zo dom jonguhh, met je zwarte strontquote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit is een serieuze aandoening hoor. Maak er maar grapjes over. Doe ik niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:06 schreef Canopus het volgende:
[..]
Lul niet zo dom jonguhh, met je zwarte stront
Ik las het ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dit is een serieuze aandoening hoor. Maak er maar grapjes over. Doe ik niet.
https://mens-en-gezondhei(...)an-donkere-poep.html
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een luie mensen zijn dat toch.
Moest zo'n gozer in de USA geboren zijn. Hij lag nu onder een brug te slapen.
Ik schep nog liever stront achter de trein of dat ik een uitkering moet krijgen
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had het over een andere user genaamd @:uitkeringsgenieter
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er staat niets in de op over je. Huil baby
Jij moet je niet zo aanstellen is mijn mening.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat mods zoals @:capuchon_jongen de volledige vrijheid op fok! krijgen om flame wars te starten en bepaalde groepen in de maatschappij te stigmatiseren. En dan nota bene ook nog openlijk toegeven in dezelfde topic dat ze bepaalde users op fok! hiermee bedoelen (en dus feitelijk echt op de man gaan spelen).
@:yvonne , hoe kijk jij hiertegen? Is dit in lijn met de richtlijnen hier en vinden we het akkoord om haat te zaaien tegen kwetsbare bevolkingsgroepen op fok! en is dit nou werkelijk ook het gedrag wat je graag ziet van de mods hier?
Voorbeelden van hatelijke flamewar berichten en het bewijs dat dit gericht is op de man:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht met dit soort recente opmerkingenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij moet je niet zo aanstellen is mijn mening.
quote:Op zondag 21 juli 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
We hebben te veel rotte appels in dit land. Loop op een doordeweekse dag door een sociale wijk in rotterdam en de halve buurt is niet voor 11 uur zijn bed uit.
6 likes op die postquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht met dit soort recente opmerkingen![]()
Maar goed, het gaat nu ook niet om jouw gedrag.
[..]
Wees er trots op. Nu we weten waar jij voor staat, hoeven we je omtrent deze specifieke zaak dus verder ook niet meer serieus te nemen.quote:
Moet ik een aantaltopics tonen waarbij jij ook op de man speelt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat mods zoals @:capuchon_jongen de volledige vrijheid op fok! krijgen om flame wars te starten en bepaalde groepen in de maatschappij te stigmatiseren. En dan nota bene ook nog openlijk toegeven in dezelfde topic dat ze bepaalde users op fok! hiermee bedoelen (en dus feitelijk echt op de man gaan spelen).
@:yvonne , hoe kijk jij hiertegen? Is dit in lijn met de richtlijnen hier en vinden we het akkoord om haat te zaaien tegen kwetsbare bevolkingsgroepen op fok! en is dit nou werkelijk ook het gedrag wat je graag ziet van de mods hier?
Voorbeelden van hatelijke flamewar berichten en het bewijs dat dit gericht is op de man:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Drogredenatiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik een aantaltopics tonen waarbij jij ook op de man speelt?
Stop met janken
Nou dat zijn weer steekhoudende argumenten zoals ik van je ben gewend inmiddels. De ander doet wat, dus dan dan mag ik dat ook lekker doen. Als ik de regels overtreed, dan mag desbetreffende mod gewoon tegen mij optreden, bannen/note geven, whatever, so be it. Ik had in eerste instantie helemaal geen problemen met het topic, want klaagbaak (had er in eerste instantie ook sportief op gereageerd vond ik zelf), maar jij vond het weer nodig mij te mentionen en erbij te roepen dat het allemaal over mij ging. Dus dan ga ik weer reageren en voordat je het weet zit je in een vicieuze cirkel van alleen maar gezuig en negatieve opmerkingen. Ik ben daar klaar mee eerlijk gezegd. Dus zou fijn zijn als je nu stopt met mij stigmatiseren en persoonlijke aanvallen naar mij en gedraag je objectief als mod.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik een aantaltopics tonen waarbij jij ook op de man speelt?
Stop met janken
En wat moet er nu gebeuren volgens jou?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nou dat zijn weer steekhoudende argumenten zoals ik van je ben gewend inmiddels. De ander doet wat, dus dan dan mag ik dat ook lekker doen. Als ik de regels overtreed, dan mag desbetreffende mod gewoon tegen mij optreden, bannen/note geven, whatever, so be it. Ik had in eerste instantie helemaal geen problemen met het topic, want klaagbaak (had er in eerste instantie ook sportief op gereageerd vond ik zelf), maar jij vond het weer nodig mij te mentionen en erbij te roepen dat het allemaal over mij ging. Dus dan ga ik weer reageren en voordat je het weet zit je in een vicieuze cirkel van alleen maar gezuig en negatieve opmerkingen. Ik ben daar klaar mee eerlijk gezegd. Dus zou fijn zijn als je nu stopt met mij stigmatiseren en persoonlijke aanvallen naar mij en gedraag je objectief als mod.
Tsss wat heb je nou weer gedaanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En wat moet er nu gebeuren volgens jou?
Dat ik op zwart word gezet?
Dat ik op de vingers wordt getikt
Tijdelijk streepje door me naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |