SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zal best wel weer een inside job geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 06:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal nu wel stijgen in de peilingen.
Jij ook dottekequote:Op zondag 14 juli 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
De eerste zonnestraaltjes breken door. Het beloofd zowaar droog te blijven vandaag
Fijne zondag allemaal
22 graden vandaagquote:
Dank jequote:
Ja de eerste straaltjes zitten alweer te pesten, ze schijnen op mijn schermquote:
Mooie tempquote:
vrees het ookquote:Op zondag 14 juli 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat in zijn voordeel werken denk ik
ZOveel mensen in Amerika en dan maar twee kandidaten en wat voor tweequote:
dat heeft volgens mij te maken met het 2 partijen systeem..quote:Op zondag 14 juli 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOveel mensen in Amerika en dan maar twee kandidaten en wat voor twee![]()
Het is toch niet te geloven
De kogel kwam weer eens van links.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Sneu dat er iemand in het publiek is omgekomen.
ik dacht dat dat de schutter was? of was ik gewoon nog niet wakker?quote:Op zondag 14 juli 2024 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Alles is een complot. Maar dit natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best wel weer een inside job geweest kunnen zijn.
Nee nog iemand die achter Trump op de tribune zat. En twee gewonden in het publiek.quote:Op zondag 14 juli 2024 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat dat de schutter was? of was ik gewoon nog niet wakker?
Wat een rare beelden trouwens, beveiligers met snipergeweren die wachten tot er schoten gelost zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles is een complot. Maar dit natuurlijk niet.
Ze hebben de vertaling aangepast sinds vanmorgen maar het klopt nog steeds niet.quote:Trump schrijft op zijn socialemediaplatform dat hij direct wist dat het mis was. "Omdat ik een suizend geluid en schoten hoorde en onmiddellijk de kogel door de huid voelde scheuren. Het bloedde veel, dus ik besefte toen wat er aan de hand was."
quote:Ik wist meteen dat er iets mis was, omdat ik een suizend geluid en schoten hoorde en onmiddellijk de kogel door de huid voelde scheuren. Er vonden veel bloedingen plaats, dus ik besefte toen wat er aan de hand was."
Is gewoon weer iets om acties van Israël te overschaduwen.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare beelden trouwens, beveiligers met snipergeweren die wachten tot er schoten gelost zijn.
wat zitten nalezen en wat triest..quote:Op zondag 14 juli 2024 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog iemand die achter Trump op de tribune zat. En twee gewonden in het publiek.
Dit is precies het tegenovergestelde van wat de schutter wilde, een instant herverkiezing van Trump.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is gewoon weer iets om acties van Israël te overschaduwen.
Ja triestquote:Op zondag 14 juli 2024 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Letterlijk en figuurlijk niet.quote:
Het is echt onvoorstelbaar. Je zou toch denken dat de mensen hun land in goede handen willen hebbenquote:Op zondag 14 juli 2024 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft volgens mij te maken met het 2 partijen systeem..
er zijn volgens mij wel onafhankelijke kandidaten maar die worden nooit serieus overwogen
dat lijkt de beste comment die het simpel kan uitleggen.quote:For any red-side voter who has some trouble grasping why this is bad, this is the civilian equivalent of taking all strategic and tactical command away from the military brass and having Congress run votes on every maneuver, training technique, and piece of equipment.
It's equivalent to, were we to try to build a new warship, Congress would have to pass a law declaring what caliber the missile-defense guns were to be. The law would tell us how many gallons of fuel the ship carries. The law would tell us the pitch of the props. All agreed upon by Congress.
And that that would be the one and only legal definition of that type of warship until a new law was passed amending it. New paint vendor? More efficient way to route data cables? Improvements in radar? Pass a law. Every time.
It's a lawyer telling the auto mechanic how to fix his brakes. It's possible the lawyer knows enough to do that safely, but I'd bet on the mechanic.
Except it's not the lawyer's brakes, it's the brakes on your kid's school bus.
je kan het beter in 2 delen weer splitsen, kom je verder mee denk ikquote:Op zondag 14 juli 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt onvoorstelbaar. Je zou toch denken dat de mensen hun land in goede handen willen hebben
quote:Op zondag 14 juli 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
De lafaard ook,
"Trump duikt weg bij schoten tijdens verkiezingsbijeenkomst"
De druiven waren weer uitermate zuur vannacht bij de usual suspects.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
De lafaard ook,
"Trump duikt weg bij schoten tijdens verkiezingsbijeenkomst"
Bizar is dat hè?quote:Op zondag 14 juli 2024 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De druiven waren weer uitermate zuur vannacht bij de usual suspects.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:18 schreef Nizno het volgende:
de reden dat ze de dader hebben neergeschoten is zodat hij niet kan vertellen wie de opdrachtgevers waren?
Kan me voorstellen dat de opdrachtgevers niet willen dat bekend wordt dat ze een te slechte scherpschutter hebben ingehuurdIn de VS schieten ze je ook door je kop als je sinterklaasliedjes gaat lopen zingen op het vliegveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onfatsoenlijke broek aan.quote:
Strandweerquote:
Gewoon een hele korte broekquote:Op zondag 14 juli 2024 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo'n broek(je) met een doorzichtig lapje aan de achterkant?
Tijdens voetbal ga ik weer gewoon lekker op bedje, dat geloof ik wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:21 schreef Haags het volgende:
In ander nieuws, dit is toch wel een topdag voor de sportwereld.
Wimbledon finale
Prachtige tour etappe
Ek finale
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:18 schreef Nizno het volgende:
de reden dat ze de dader hebben neergeschoten is zodat hij niet kan vertellen wie de opdrachtgevers waren?
Kan me voorstellen dat de opdrachtgevers niet willen dat bekend wordt dat ze een te slechte scherpschutter hebben ingehuurdIs wereldwijd standaard bij gewapende gevaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niks waarschijnlijk. De vuigaard.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een hele korte broek
Verder niets té onfatsoenlijks of rare fratsen.![]()
En verder weet ik niet wat @:dud0r draagt en wil ik ook niet weten
Ik twijfel ook nog bij voetbal. Denk eerste helft en daarna geloof ik het wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tijdens voetbal ga ik weer gewoon lekker op bedje, dat geloof ik wel.
tennis.... mwa hoeft niet per se, zou het kunnen kijken
tour staat waarschijnlijk wel aan
Onzichtbare broek.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks waarschijnlijk. De vuigaard.
En ik de hele dag in de auto op bezoek bij de schoonfamilie.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:21 schreef Haags het volgende:
In ander nieuws, dit is toch wel een topdag voor de sportwereld.
Wimbledon finale
Prachtige tour etappe
Ek finale
Ik herinner ineens mijn droom weer.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je 'em wel ziet maar er bengelt niets.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen bedankt voor al die jaren hier, maar ik ga nog gewoon door. Jullie zijn nog niet van me af![]()
![]()
Sterkte maat. Ik heb met je te doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik de hele dag in de auto op bezoek bij de schoonfamilie.
Je droomde over dud0r zijn penis?quote:Op zondag 14 juli 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herinner ineens mijn droom weer.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je droomde over dud0r zijn penis?
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herinner ineens mijn droom weer.
Bedankt.quote:
Mimimimimi?quote:
Good busyquote:Op zondag 14 juli 2024 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooooow daar ben ik weerLeuke wandeling gemaakt. 6,1 km langs de IJssel, door de binnenstad, over het vogeltjeseiland en door het parkjen. 9318 stapjes inmiddels. Nu even ontbijtje
Wat ben je allemaal actief aan het rondtrippelen dan, ik zit net aan de 500quote:Op zondag 14 juli 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busyHier 971 stapjes
Ik ben net wakker.
Ik heb net koffie gepakt ?quote:Op zondag 14 juli 2024 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal actief aan het rondtrippelen dan, ik zit net aan de 500
ik ben blij dat ik ze niet bij houd... ik zou op 50 zitten denk ikquote:Op zondag 14 juli 2024 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal actief aan het rondtrippelen dan, ik zit net aan de 500
Terecht wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de VS schieten ze je ook door je kop als je sinterklaasliedjes gaat lopen zingen op het vliegveld.
Of als je gaat klappen als het vliegtuig geland is.quote:
Moest je die nog in de supermarkt halen?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als je gaat klappen als het vliegtuig geland is.
(Terecht wel).
Klappen in vliegtuigen doen ze alleen in chartervluchten naar de Mediterranee, in lijnvluchten doet niemand datquote:Op zondag 14 juli 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als je gaat klappen als het vliegtuig geland is.
(Terecht wel).
Gelukkig nietquote:Op zondag 14 juli 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je die nog in de supermarkt halen?
Bereid je maar voorquote:
Ik sluit niets uit met Nederlandse reizigersquote:Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klappen in vliegtuigen doen ze alleen in chartervluchten naar de Mediterranee, in lijnvluchten doet niemand dat
In de balkanexpres komt het af en toe voor. Ik kijk die mensen dan even vernietigend aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klappen in vliegtuigen doen ze alleen in chartervluchten naar de Mediterranee, in lijnvluchten doet niemand dat
Hoeveel effect heeft dat?quote:Op zondag 14 juli 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de balkanexpres komt het af en toe voor. Ik kijk die mensen dan even vernietigend aan.
Ik denk dat die mensen ook klappen als ze hun caravan pas gewassen hebben of als Samantha haar eerste tokkietandje doorkomt.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als Engelbewaarder te horen is.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen ook klappen als ze hun caravan pas gewassen hebben of als Samantha haar eerste tokkietandje doorkomt.
quote:
Krijg spontaan zin in groene spergels.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als Engelbewaarder te horen is.
Ik zal je zo even m'n ootd sturenquote:Op zondag 14 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een hele korte broek
Verder niets té onfatsoenlijks of rare fratsen.![]()
En verder weet ik niet wat @:dud0r draagt en wil ik ook niet weten
Ja ok, maar ik heb het tot nu toe in ieder geval nog niet meegemaaktquote:Op zondag 14 juli 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sluit niets uit met Nederlandse reizigers
Je wat en moet je niet eerst even mijn consent vragen?quote:
Je weet niet eens hoeveel ik überhaupt had gekregen. Maar nope.quote:
Dus dan gebeurt het ook nooitquote:Op zondag 14 juli 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb het tot nu toe in ieder geval nog niet meegemaakt
Dudor Bquote:Op zondag 14 juli 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wat en moet je niet eerst even mijn consent vragen?!
Have fun Scholquote:Op zondag 14 juli 2024 09:44 schreef mschol het volgende:
ja, afsluiten, wat dingen regelen en kopen en dan zwemmen
quote:
Ja zo werkt dat toch?quote:Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan gebeurt het ook nooit
Ja nee, oke
Met Parmezaanse kaasquote:Op zondag 14 juli 2024 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin in groene spergels.
Ik lees vandaag dat het zo werkt, blijkbaarquote:
We moeten de lever niet horen knorren.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Parmezaanse kaas![]()
ESMA on the side
(liefst zo'n 3 stuks, want het oog wil ook wat).
Outfit of the dayquote:Op zondag 14 juli 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wat en moet je niet eerst even mijn consent vragen?!
Lekker.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoeveel ik überhaupt had gekregen. Maar nope.
Jij hebt zeker uitgeslapen zusquote:Op zondag 14 juli 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees vandaag dat het zo werkt, blijkbaar
Wil je niet in de lampen hangen? Daar kunnen ze niet zo goed tegen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten de lever niet horen knorren.
Oke Gen Zquote:Op zondag 14 juli 2024 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Outfit of the day
Beetje bijblijven met de hippe taal enzo he 4everboomer
6 uur en 45 min, valt mee.quote:
Iets met de vaatwasser?quote:
Ja, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:53 schreef Nizno het volgende:
ook voor het sturen van een ootd moet je tegenwoordig toestemming vragen
Nou inderdaad, ik heb echt heerlijk geslapen. Voelt alsof ik in coma heb gelegen.quote:
Ik ook, is alweer even geledenquote:Op zondag 14 juli 2024 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik heb echt heerlijk geslapen. Voelt alsof ik in coma heb gelegen.
Tegenwoordig mijn telefoon op vliegtuigstand staan in de nacht. Niemand stoort mij meer, geen appjes, telefoontjes, pushmeldingen.. NIETS!quote:Op zondag 14 juli 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, is alweer even geleden
Jammer dat is uit automatisme m'n wekker had gezet alleen.
Kauwen zijn sowieso maar matige vogels, beetje de bontkraagjes onder de fladderaarsquote:Op zondag 14 juli 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6 uur en 45 min, valt mee.
Werd wakker van hardlopende kauwtjes op het dak.
Ik denk dat ze hardloopschoentjes aan hadden.
Met spikes.
Straks weer aan de esma, biba maar eerst sportschool en een miwaquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks weer aan de esma, biba maar eerst sportschool en een miwa
Ik heb mijn telefoon vrijwel altijd gewoon op stil. Tenzij ik belangrijk telefoontje verwacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegenwoordig mijn telefoon op vliegtuigstand staan in de nacht. Niemand stoort mij meer, geen appjes, telefoontjes, pushmeldingen.. NIETS!
behalve de wekker dan ja.
Ik zie liever merels, musjes, meesjes, vinkjesquote:Op zondag 14 juli 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kauwen zijn sowieso maar matige vogels, beetje de bontkraagjes onder de fladderaars
Ik krijg sowieso geen belletjes en appjes.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegenwoordig mijn telefoon op vliegtuigstand staan in de nacht. Niemand stoort mij meer, geen appjes, telefoontjes, pushmeldingen.. NIETS!
Oke wervelwindjequote:Op zondag 14 juli 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks weer aan de esma, biba maar eerst sportschool en een miwa
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso geen belletjes en appjes.![]()
Inderdaadquote:
quote:Jeremy Clarkson ‘ends TV partnership’ with Richard Hammond and James May
Longtime co-presenters Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond have reportedly dissolved the company behind their biggest show.
Jeremy, 64, started hosting the hit BBC series Top Gear with James, 61, and Richard, 54, as far back as 2002. In 2015, the trio left the series after Jeremy’s contract ended and instead created the popular Amazon Prime series The Grand Tour.
Over two decades after the three TV personalities kickstarted their working relationship, however, it seems to have quietly concluded. At least for now.
It comes after the huge success of Clarkson’s Farm, one of Prime’s most-watched series with Jeremy at the helm as he attempts to run Diddly Squat farm. Now in its third season, the show first premiered in 2021.
It has maintained the media star’s constant presence onscreen since The Grand Tour aired its fifth season in 2022.
On Thursday, the three presenters reportedly signed off on dissolving the production company they co-owned, W Chump and Sons.
https://metro.co.uk/2024/(...)-james-may-21222464/
Zie ze weinig meer de afgelopen dagen, denk dat de jonkies zijn uitgevlogenquote:Op zondag 14 juli 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie liever merels, musjes, meesjes, vinkjes![]()
Hoe is het met het nestje?
tussen 22 en 9 heb ik niet storen functie aan. Mijn ouders en zus kunnen me eventueel wakker bellen in geval van nood.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze worden zo snel grootquote:Op zondag 14 juli 2024 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ze weinig meer de afgelopen dagen, denk dat de jonkies zijn uitgevlogen
Ik heb mijn telefoon standaard op stil als ik ga slapenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen 22 en 9 heb ik niet storen functie aan. Mijn ouders en zus kunnen me eventueel wakker bellen in geval van nood.
en laten we niet vergetenquote:
quote:Amerikaanse fitnessgoeroe Richard Simmons (76) overleden
Wat vind je daar zelf van?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als werk erop zit, is de telefoon akelig stil.
nouja ik vind het wel handig dat mn ouders en zus in elk geval kunnen bellen.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon standaard op stil als ik ga slapen
Ook de wifi gaat eraf
Dus ik ben in de nacht gewoon totaal niet te bereiken
hij zegt toch... akeligquote:Op zondag 14 juli 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je daar zelf van?
* kom maar liggen op de sofa van 4E
Ja, dat is ook wel handig.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik vind het wel handig dat mn ouders en zus in elk geval kunnen bellen.
Destijds toen mijn oma overleed was het makkelijk dat ik wist dat ik niet als een razende roelant door het huis heen hoefde smorgens om naar het werk te gaan.
anders was ik de deur al uit geweest voor zij wakker werden
Ik ben m'n tweede jeugd aan het beleven en krijg tips hoe ik jeugdig klink van dimmyquote:
Stiekem passen die niet in m'n calorieën tellingquote:Op zondag 14 juli 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wervelwindje
Veel plezier met de ESMA's![]()
Daar wil ik ook een foto van
Ik hang gerust een uur of meer met sommigen aan de telefoonquote:Op zondag 14 juli 2024 09:59 schreef Ama het volgende:
Hier zijn het ook nooit leuke telefoontjes haha. Gewoon elkaar op bellen om te praten doe ik niet met vrienden of mijn vader.
Weer motivatie voor extra stapjesquote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben m'n tweede jeugd aan het beleven en krijg tips hoe ik jeugdig klink van dimmy
[..]
Stiekem passen die niet in m'n calorieën telling
Dan ga ik wel over m'n 1800 per dag heen
[..]
Ik hang gerust een uur of meer met sommigen aan de telefoon
dat destijds heeft mij er toe gezet om er om te denken dat die drie dus wel moeten kunnen bellen snachts.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel handig.
Ik weet niet of ik mij nog ga bedenken, mijn nachtrust is al zo kort.
Snel naar buiten.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel echt heerlie de weerlie. Kan zelfs klaagkat niet ontkennen vandaag.
Ja begrijpelijk verderquote:Op zondag 14 juli 2024 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat destijds heeft mij er toe gezet om er om te denken dat die drie dus wel moeten kunnen bellen snachts.
Toen belden zij op de vaste telefoon maar die heb ik dus niet meer. dus dan maar 3 personen uit de niet storen halen
Zelfde, minus wifi, dat slaat nergens op. Totaal niet handig eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook de wifi gaat eraf
heb gisteren 35min gebeld met mn ex. over vanalles lopen kletsen. verhuisdingen, hier renovatietroepjes. Over mijn en haar familie.. weet ik veel wat allemaalquote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef dud0r het volgende:
Samequote:Op zondag 14 juli 2024 10:04 schreef dud0r het volgende:
Eenzaamquote:Op zondag 14 juli 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je daar zelf van?
* kom maar liggen op de sofa van 4E
Ja die zitten er de afgelopen week niet echt goed in. Misschien vandaag wel. Het is lekker weer dus moet kunnenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weer motivatie voor extra stapjes
Meestal in de auto. Als we dan toch allebei naar huis rijden. Beetje kletsen.quote:
Beetje wel wat ik hoor van meeste mannelijke kennissen. Wel oppervlakkige contacten, maar daar blijft het bij.quote:
Officiële reden van de Uefa is om de last op de spelers te verminderen. Vroeger was deze wedstrijd er namelijk wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:13 schreef Nizno het volgende:
waarom hebben we bij het EK geen troostfinale eiglijks?
zie net dat urugguay de troostfinale van de copa gewonnen heeft
nouja de 3e plek gaat toch eigenlijk nergens over dus mis het niet ofzo.... maar dan hadden de voetjeballiefhebbers gisteren nog een wedstrijd gehad om te ergerenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Officiële reden van de Uefa is om de last op de spelers te verminderen. Vroeger was deze wedstrijd er namelijk wel.
Same. Daarnaast laat ik hem ook vaak op stil staan tijdens de dag!quote:Op zondag 14 juli 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, stofmof bekt veel lekkerderquote:Op zondag 14 juli 2024 10:12 schreef Ama het volgende:
Ik vind kruimeldief eigenlijk maar een stomme naam haha.
En Dr Ruth ook al. Iedereen gaat maar dood. Behalve de verkeerdequote:
Tonke Dragt en Bas Maliepaardquote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Dr Ruth ook al. Iedereen gaat maar dood. Behalve de verkeerde
Oh iedereen mag mij bellen snachts. Merk er toch niks van.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef dud0r het volgende:
Mijn telefoon staat altijd op stil.
S avonds na 22.00 gaat de do not disturb aan tot 07.30 en dan kunnen er maar twee me bellen dat die er doorheen komt
Wie is de verkeerde?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En Dr Ruth ook al. Iedereen gaat maar dood. Behalve de verkeerde
Ja. Wel jammer is dat.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje wel wat ik hoor van meeste mannelijke kennissen. Wel oppervlakkige contacten, maar daar blijft het bij.
Weet niet of je nou echt blij moet worden van een politieke moord.quote:
Wie heeft het over blij dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of je nou echt blij moet worden van een politieke moord.
Als er iets met m'n kind aan de hand is terwijl die bij z'n moeder is wil ik daar toch graag op de hoogte gehouden van kunnen worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh iedereen mag mij bellen snachts. Merk er toch niks van.
Dat is zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als er iets met m'n kind aan de hand is terwijl die bij z'n moeder is wil ik daar toch graag op de hoogte gehouden van kunnen worden.
hij zegt toch de verkeerdequote:Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en terechtquote:Op zondag 14 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik doe m'n zonnescherm naar beneden en 5 minuten later begint het te regenen.
Wat is deze
Nederland.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik doe m'n zonnescherm naar beneden en 5 minuten later begint het te regenen.
Wat is deze
gezelligquote:Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef McGrath het volgende:
Bussen ipv burgerrupsen bij Amersfoort dus ik moet via Almere
Ik denk boven complot. Dat mijn bovenburen met een tuinslang bezig waren om mij voor de gek te houdenquote:
En de andere is lilak.quote:
Ach ja iets oplossen doet het niet ook idd.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nu zie ik het....quote:Op zondag 14 juli 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk boven complot. Dat mijn bovenburen met een tuinslang bezig waren om mij voor de gek te houden
Ook altijd die "prayers" als er weer eens een schoolshooting is geweestquote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja iets oplossen doet het niet ook idd.
Maar serieus, hier kon je toch op wachtenTotaal de moeder gepolariseerd land met 300 miljoen gekken en een miljard vuurwapens. Wat wil je nou. Nog een wonder dat het zo lang goed gegaan is. Ja en nu even niet. Pleistertje erop en door met je campagne. Wees dan nu ook maar even een kerel.
Maar al dat verbijsterde gedoe overal dat zijn toch krokodillentranen man. Nee natuurlijk mag het niet gebeuren, vind ik ook hoor.
sorry buurmanquote:Op zondag 14 juli 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk boven complot. Dat mijn bovenburen met een tuinslang bezig waren om mij voor de gek te houden
quote:Op zondag 14 juli 2024 10:33 schreef mschol het volgende:
lamp hangt maar ben niet tevreden , ga dit alleen niet zomaar op kunnen lossen
centraaldoos is kapot, lampbeugel is kleiner dan de diagonaal tussen 2 centraaldoos schroeven, denk dat ik het beetje wat lelijk is wel ga weg stucen ofzo, dan is het nog redelijk
maaaaaaar guns don't kill peoplequote:Op zondag 14 juli 2024 10:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook altijd die "prayers" als er weer eens een schoolshooting is geweest
andere optie die ik heb is naast de centraal doos in beton 2 gaten boren en hem daar ophangen en dan centraal doos helemaal dicht stucenquote:
Ik was wel verrast dat dit niet eerder is gebeurd ja, vooral in een land waar je ongeveer een vuurwapen bij je doos cornflakes krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus, hier kon je toch op wachtenTotaal de moeder gepolariseerd land met 300 miljoen gekken en een miljard vuurwapens. Wat wil je nou. Nog een wonder dat het zo lang goed gegaan is. Ja en nu even niet. Pleistertje erop en door met je campagne. Wees dan nu ook maar even een kerel.
Maar al dat verbijsterde gedoe overal dat zijn toch krokodillentranen man. Nee natuurlijk mag het niet gebeuren, vind ik ook hoor.
ja je hebt wel gelijk, balen dat het zoveel meer werk isquote:Op zondag 14 juli 2024 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
andere optie die ik heb is naast de centraal doos in beton 2 gaten boren en hem daar ophangen en dan centraal doos helemaal dicht stucen
Ja precies, dat soort dingen inderdaad. Stop daar eens mee. Pak de oorzaak nou eens aan. Nee hoor DAT kan niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook altijd die "prayers" als er weer eens een schoolshooting is geweest
-knip-quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
piepelquote:
Wil je me weg hebben ofzoquote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu zie ik het....
jij naar amerika. Karzai naar amerika
waar ik mij meer aan erger is dat er geadverteerd werdt met "past op standaard centraal doos",terwijl dit dus niet zo blijkt te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk, balen dat het zoveel meer werk is
Ja maar nu is het mooi weer. Nu kun je best even lopen met je luie kadaverquote:Op zondag 14 juli 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Jeej bushalte dichterbij mijn huis is eindelijk weer in gebruik. Moet vanmiddag met de bus naar huis vanaf station nml.
Minder stapjes minder hapjesquote:Op zondag 14 juli 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Jeej bushalte dichterbij mijn huis is eindelijk weer in gebruik. Moet vanmiddag met de bus naar huis vanaf station nml.
ze gaat wandelen in de bus, van voor naar achter en weer terugquote:
Zou die zenuwpees uit de bus gooienquote:Op zondag 14 juli 2024 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze gaat wandelen in de bus, van voor naar achter en weer terug
Het is vooral irritant lopen omdat ik een weekendtas bij me heb.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar nu is het mooi weer. Nu kun je best even lopen met je luie kadaver
Meid jeetje. De laatste trein ter wereld.quote:
doesniequote:
Zelfde. Ik koop gewoon wat ik nodig heb altijd, dus dat is zo'n leuk iets altijdquote:Op zondag 14 juli 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
Nu maar langzaam beginnen met nadenken wat ik zou willen want over twee maanden jarig.
Dat heb ik dus wel een keer gehad. Miste ik door vertraging mijn overstap naar de laatste trein van die dag. Maar ben toen vriendelijk door de NS conducteur naar huis gebracht (want was ook einde dienst voor hem).quote:Op zondag 14 juli 2024 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid jeetje. De laatste trein ter wereld..
Was gewoon zijn werk, anders moeten ze je in zo'n geval een taxi vergoedenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel een keer gehad. Miste ik door vertraging mijn overstap naar de laatste trein van die dag. Maar ben toen vriendelijk door de NS conducteur naar huis gebracht (want was ook einde dienst voor hem).
Ik adviseer Solo om af en toe gewoon hier te kijken want ik roep vaak genoeg dingen hier die ik leuk vind.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde. Ik koop gewoon wat ik nodig heb altijd, dus dat is zo'n leuk iets altijd
En hij moest toevallig toch naar Meppel vanaf Zwolle dus kleine omweg naar Emmen kon er dan wel bij.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was gewoon zijn werk, anders moeten ze je in zo'n geval een taxi vergoeden
Valt mee, maar dan was het wel een uur wachten geweest, maar de trein die ik moet hebben zit achter de vertraagde treinquote:Op zondag 14 juli 2024 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid jeetje. De laatste trein ter wereld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat je een kleine omweg noemtquote:Op zondag 14 juli 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
En hij moest toevallig toch naar Meppel vanaf Zwolle dus kleine omweg naar Emmen kon er dan wel bij.
Het kon erger.. als ik de trein naar Rotterdam ofzo had moeten hebben.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je een kleine omweg noemt![]()
Nou ja, komt hij ook nogeens ergens
Jij en bitterbal zouden ook wel goed bij elkaar passen volgens mij. Hele dag klagen tegen elkaar als de zon even weg is enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij en bitterbal zouden ook wel goed bij elkaar passen volgens mij. Hele dag klagen tegen elkaar als de zon even weg is enz.Nee, ik heb het alleen over het complot van de bovenburen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
[..]
Jij en bitterbal zouden ook wel goed bij elkaar passen volgens mij. Hele dag klagen tegen elkaar als de zon even weg is enz.Vooral gemeen voor bitterbal ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jij en bitterbal zouden ook wel goed bij elkaar passen volgens mij. Hele dag klagen tegen elkaar als de zon even weg is enz.Jaaaaa koppelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij bent ook nog vrijgezel. 👀 Even nadenken aan wie ik jou moet koppelen.quote:
Take your time.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent ook nog vrijgezel. 👀 Even nadenken aan wie ik jou moet koppelen.
EETSTOELENquote:Op zondag 14 juli 2024 10:51 schreef Ama het volgende:
Ik had dus uiteindelijk voor Solo zijn verjaardag parfum, grote poster van een film en eetstoelen. Kan dit soort dingen altijd pas achteraf vertellen.
2 van de 3 dingen moeten nog komen want beetje laat besteld.
Ik weet er maar een paar, geen idee of het een hele goede score is op het aantal gebruikersquote:Op zondag 14 juli 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
Als ik kijk naar het aantal (getrouwde) stelletjes en babys die zijn geboren (van FOK!kers die samen zijn) dan doet FOK! het zo gek nog niet. Best veel liefde ontstaan via dit forum.
Serieus? Ik weet er zo al best wat eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet er maar een paar, geen idee of het een hele goede score is op het aantal gebruikers
Ik eet op de bankquote:
Kan je daar elke smaak mee kiezen?quote:Op zondag 14 juli 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Je moet geen relatie met mij willen want dan krijg je een bon voor de ijssalon
Mooi, leuk voor ze. Heb ik niks anquote:Op zondag 14 juli 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
Als ik kijk naar het aantal (getrouwde) stelletjes en babys die zijn geboren (van FOK!kers die samen zijn) dan doet FOK! het zo gek nog niet. Best veel liefde ontstaan via dit forum.
Maar ik leef dan ook in mijn eigen bubbelquote:Op zondag 14 juli 2024 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet er zo al best wat eigenlijk.
Ga je wel mee om de bon op te maken?quote:Op zondag 14 juli 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ijsquote:Op zondag 14 juli 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Zijn dat dan cantuccini's?quote:Op zondag 14 juli 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week Snickers en Italian cookies.
Vandaag is het echt lekker weerquote:Op zondag 14 juli 2024 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die zitten er de afgelopen week niet echt goed in. Misschien vandaag wel. Het is lekker weer dus moet kunnen
[..]
Meestal in de auto. Als we dan toch allebei naar huis rijden. Beetje kletsen.
Hm, da's jammer.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje wel wat ik hoor van meeste mannelijke kennissen. Wel oppervlakkige contacten, maar daar blijft het bij.
Ik ook, zeker op het werk, anders dan raak ik teveel afgeleidquote:Op zondag 14 juli 2024 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Same. Daarnaast laat ik hem ook vaak op stil staan tijdens de dag!
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week Snickers en Italian cookies.
Geefquote:
Dan is het goedquote:
Het is niet jouw ijsquote:
Als ik in de buurt kom ga ik langs.quote:
Twee bolletjes. Huehuequote:Op zondag 14 juli 2024 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet jouw ijs
[..]
Als ik in de buurt kom ga ik langs.
Kom je dan ook een bolletje halen?
Ook niet jouw ijsquote:Op zondag 14 juli 2024 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet jouw ijs
[..]
Als ik in de buurt kom ga ik langs.
Kom je dan ook een bolletje halen?
Croissantje zou er wel in gaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaiserbroodjes en croissantjes -tijd
#viesdik
En dat was?quote:Op zondag 14 juli 2024 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Croissantje zou er wel in gaan.
Heb net mijn kater ontbijt op
4bier, altijd beginnen waar je mee geeindigd wasquote:
Crackers met creme de brie.quote:
Slokje mayonaise en je bent weer het mannetjequote:Op zondag 14 juli 2024 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Crackers met creme de brie.
En paracetamol.
Oké @Van_Poppelquote:Op zondag 14 juli 2024 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slokje mayonaise en je bent weer het mannetje
Oke. Even een tube zaanse leeg knijpenquote:Op zondag 14 juli 2024 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slokje mayonaise en je bent weer het mannetje
EEN SLOKJE. megaulquote:Op zondag 14 juli 2024 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke. Even een tube zaanse leeg knijpen
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Crackers met creme de brie.
En paracetamol.
Maar CL gunt mij het welquote:
Hoi vriendjequote:
Hoi andere vriendjequote:Op zondag 14 juli 2024 11:47 schreef Dven het volgende:
When can you hang my crumb thief on the wall please? May also tomorrow or something
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
Wel besloten dat ik die ijsvogel van LEGO toch niet meer wil hebben/kopen. Kan er gewoon geen leuk plekje voor vinden in huis. @:LTVDkMoet die vogel ook nog in elkaar zetten. Die hoed vind ik niet heel mooi, maar ik heb dan ook niks met HPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Met hardlopen kun je meer stapjes in een uur zetten, dus sneller aan de hapjesquote:Op zondag 14 juli 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg ineens allemaal hardloop-reels te zienHoezo? Ik kan / wil niet eens hardlopen (alleen sprinten en dan ben ik er wel weer klaar mee)
Ja nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met hardlopen kun je meer stapjes in een uur zetten, dus sneller aan de hapjes
Met die korte beentjes zit je sowieso al snel aan veel stapjes.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar CL gunt mij het wel
[..]
Hoi vriendje
[..]
Hoi andere vriendje
Mijn staptempo is wandelend ongeveer even hoogquote:Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb net mijn hardloop outfit aan gedaan.
Wat is deze, kijken jullie mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |