abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214275537
Zeg het maar jongens.

Stel we gaan er roemloos uit in de volgende ronde, dat was dit toernooi toch weer een redelijke afgang?

Of hebben we gewoon al jaren een hele slechte lichting spelers en kan een coach daar ook weinig aan veranderen?
pi_214284555
Er is best wel wat op zijn keuzes en het spel aan te merken, maar uiteindelijk heeft Nederland het beter gedaan dan je op basis van de kwaliteit aan spelers zou mogen verwachten. De scheidsrechter en een met goede spelers verwend team moest er aan te pas komen om Nederland te stoppen.

De sfeer in de groep was goed, het team bleek zowel goed op elkaar ingespeeld als niet foutloos daarin Ik denk dat Nederland het team was dat de meeste kansen heeft uitgevoetbald en met afstand de mooiste aanval van het toernooi was ook van Nederland. Alles bij elkaar prima gedaan dus, en moet zeker niet vervangen worden voor valse hoop.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214288804
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is best wel wat op zijn keuzes en het spel aan te merken, maar uiteindelijk heeft Nederland het beter gedaan dan je op basis van de kwaliteit aan spelers zou mogen verwachten. De scheidsrechter en een met goede spelers verwend team moest er aan te pas komen om Nederland te stoppen.

De sfeer in de groep was goed, het team bleek zowel goed op elkaar ingespeeld als niet foutloos daarin Ik denk dat Nederland het team was dat de meeste kansen heeft uitgevoetbald en met afstand de mooiste aanval van het toernooi was ook van Nederland. Alles bij elkaar prima gedaan dus, en moet zeker niet vervangen worden voor valse hoop.
Je hebt gelukt gehad dat de beste nummers 3 doorgingen en dat je daardoor een gunstige loting had. Op papier ziet het er leuk uit, in de praktijk was het gewoon heel erg matig. (Turkije 42 op de ranking, Roemenië 45, Oostenrijk waardoor je gedeklasseerd werd 25).. allemaal veel mindere tegenstanders, en daar ben je dan trots op? :')

Trap matige spelers als depay die bezig zijn met hun status, slavenkapsels, rappen met slaven kleinzoon akwardsi over hoe erg ze wel niet met een ander zijn mening zitten etc er uit en je hebt een team dat écht bezig is met voetbal ipv zogenaamd gekrenkte ego’s die liever bij de kapper zitten dan dat ze oefenen op een normale corner nemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door KlapMongeaul op 14-07-2024 18:37:27 ]
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_214288826
Ik zou anders niet weten wie deze job zou moeten doen.

Dus laat maar lekker zitten.
pi_214288995
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:48 schreef stokj het volgende:
Zeg het maar jongens.

Stel we gaan er roemloos uit in de volgende ronde, dat was dit toernooi toch weer een redelijke afgang?

Of hebben we gewoon al jaren een hele slechte lichting spelers en kan een coach daar ook weinig aan veranderen?
We hebben een lichting die rappen, slavernij van 300 jaar geleden, kleding, status etc belangrijker vinden dan hard trainen en goed voetballen. Jongens die op hun 20e al miljonair zijn en vergeten zijn wat knokken en werken is.
pi_214289004
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:25 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Je hebt gelukt gehad dat de beste nummers 3 doorgingen en dat je daardoor een gunstige loting had. Op papier ziet het er leuk uit, in de praktijk was het gewoon heel erg matig.
Nee, dat de beste nummers 3 doorgingen stond voor de 3e wedstrijd al vast dus dan beinvloedt dat ook die wedstrijd. Dat was een slechte wedstrijd tegen een gevaarlijk team, tegen Polen was er een erg stroeve fase maar zat het ook gewoon tegen. Tegen Frankrijk meer dan overeind gebleven. Tegen Roemenië was gewoon goed en was pas achteraf een tegenstander van niks verklaard. Turkije ook weer een onnodige slordige fase. Tegen Engeland genaaid en maar een half uur moeiljk gehad, mede daardoor, controle hernomen door een omzetting.

quote:
Trap matige spelers als depay die bezig zijn met hun status, slavenkapsels etc er uit en je hebt een team dat écht bezig is met voetbal ipv zogenaamd gekrenkte ego’s die liever bij de kapper zitten dan dat ze oefenen op een normale corner nemen.
Ik werd ook niet enthousiast van het opstellen van de Depay maar vinden nou eenmaal dat we begaafde aanvallers moeten hebben en hij is degene met de meeste potentie. Als hij in vorm komt kun je ook tegen sterke tegenstanders wat doen. Dus ik ben het er niet mee eens maar ik snap het wel.

Engeland en Frankrijk hebben gewoon de betere selecties maar Nederland had eigenlijk beide moeten winnen. De media zijn Nederland nu een beetje aan het afkammen omdat ze hun vingers niet durven branden aan het schandalige optreden van de scheidsrechter. Dan maar doen alsof er niet meer inzat. Laf.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214289241
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, dat de beste nummers 3 doorgingen stond voor de 3e wedstrijd al vast dus dan beinvloedt dat ook die wedstrijd. Dat was een slechte wedstrijd tegen een gevaarlijk team, tegen Polen was er een erg stroeve fase maar zat het ook gewoon tegen. Tegen Frankrijk meer dan overeind gebleven. Tegen Roemenië was gewoon goed en was pas achteraf een tegenstander van niks verklaard. Turkije ook weer een onnodige slordige fase. Tegen Engeland genaaid en maar een half uur moeiljk gehad, mede daardoor, controle hernomen door een omzetting.
[..]
Ik werd ook niet enthousiast van het opstellen van de Depay maar vinden nou eenmaal dat we begaafde aanvallers moeten hebben en hij is degene met de meeste potentie. Als hij in vorm komt kun je ook tegen sterke tegenstanders wat doen. Dus ik ben het er niet mee eens maar ik snap het wel.

Engeland en Frankrijk hebben gewoon de betere selecties maar Nederland had eigenlijk beide moeten winnen. De media zijn Nederland nu een beetje aan het afkammen omdat ze hun vingers niet durven branden aan het schandalige optreden van de scheidsrechter. Dan maar doen alsof er niet meer inzat. Laf.
Dus over 20 jaar zeg jij: dat is het toernooi waar we goed speelden maar heel veel pech hadden? _O-

Overigens een Polen zonder Lewandowski en een Frankrijk zonder Mbappe.

[ Bericht 2% gewijzigd door KlapMongeaul op 14-07-2024 19:10:26 ]
  zondag 14 juli 2024 @ 19:11:50 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289397
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
We hebben een lichting die rappen, slavernij van 300 jaar geleden, kleding, status etc belangrijker vinden dan hard trainen en goed voetballen. Jongens die op hun 20e al miljonair zijn en vergeten zijn wat knokken en werken is.
Wat is dit nou weer voor iets raars
Laffe huichelaar
  zondag 14 juli 2024 @ 19:12:47 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289411
Hoeveel uren op een dag denk jij dat je hard kan trainen?
Laffe huichelaar
pi_214289423
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor iets raars
Ik zal je even uit je woke bubble halen:

https://www.voetbalprimeu(...)-van-m-n-kapper.html

https://www.rtl.nl/nieuws(...)lechtjes-van-memphis

Dit soort jongens zijn niet 100% met voetbal bezig maar met de grote boze buitenwereld.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:15:10 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289430
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:14 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ik zal je even uit je work bubble halen:

https://www.voetbalprimeu(...)-van-m-n-kapper.html

https://www.rtl.nl/nieuws(...)lechtjes-van-memphis

Dit soort jongens zijn niet 100% met voetbal bezig.
Wat is een work bubble? :')
Laffe huichelaar
  zondag 14 juli 2024 @ 19:18:30 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289470
Maar ik ben oprecht benieuwd hoe je dan denkt dat het gaat.

Wekkertje om 7 uur, sportschool klappen, daarna naar de club om daar nog even rondjes te lopen en balletjes te trappen, kleine lunch, daarna nog even conditietraining, nog meer balletjes trappen. Als je thuiskomt wedstrijdbeelden analyseren, naar ben en de volgende dag hetzelfde.

Denk je dat het zo werkt of hoe zie jij het voor je? Hoeveel uren denk jij dat je op een dag effectief kan trainen?
Laffe huichelaar
pi_214289473
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Wat is een work bubble? :')
Anders lees je mijn edit even ipv dat je goedkoop probeert te scoren namens je gekwetste idool.

https://m.voetbalzone.nl/(...)ardagsfeestje/389328
  zondag 14 juli 2024 @ 19:19:41 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289479
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Anders lees je mij dit even ipv dat je goedkoop probeert te scoren namens je gekwetste idool.

https://m.voetbalzone.nl/(...)ardagsfeestje/389328
Wat denk je dat hier gaande is? Denk je echt dat ik fan ben van om het even welke omhooggevallen voetballer?
Laffe huichelaar
  zondag 14 juli 2024 @ 19:21:20 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289493
En wat heeft al dan niet woke zijn ermee te maken?
Laffe huichelaar
pi_214289513
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Wat denk je dat hier gaande is? Denk je echt dat ik fan ben van om het even welke omhooggevallen voetballer?
Wat denk jij dat er gaande is? Een trainer die een matige act in de spits opstelt omdat ie bang is voor een slechte sfeer in de groep omdat die knul anders gaat muiten. Lekker weglaten deze zwaar overschatte speler. Heeft zich nooit kunnen bewijzen in de top en probeerde altijd de show te stelen door zo opvallend mogelijk te verschijnen. ( hoezo met de buitenwereld bezig zijn?)
  zondag 14 juli 2024 @ 19:24:13 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214289522
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wat denk jij dat er gaande is? Een trainer die een matige act in de spits opstelt omdat ie bang is voor een slechte sfeer in de groep omdat die knul anders gaat muiten. Lekker weglaten deze zwaar overschatte speler. Heeft zich nooit kunnen bewijzen in de top en probeerde altijd de show te stelen door zo opvallend mogelijk te verschijnen. ( hoezo met de buitenwereld bezig zijn?)
Volgens mij is het probleem vooral dat we geen enkele topspits hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214289528
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:21 schreef timmmmm het volgende:
En wat heeft al dan niet woke zijn ermee te maken?
Nou, zie je reactie als ik depay zijn slavenkapseltje en zijn minderwaardigheidscomplex aankaart.
pi_214289540
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij is het probleem vooral dat we geen enkele topspits hebben.
Een Brobbey heeft geen enkele kans gehad, tegenover een omhoog gevallen loser die clubloos is omdat hij niks gepresteerd heeft afgelopen seizoen.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:26:54 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214289551
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:25 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een Brobbey heeft geen enkele kans gehad, tegenover een omhoog gevallen loser die clubloos is omdat hij niks gepresteerd heeft afgelopen seizoen.
Dat lijkt me logisch, zelfde type spelers waarbij Depay toch echt wel iets meer kwaliteit heeft dan de man van glas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 juli 2024 @ 19:28:36 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289574
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nou ja, wat ik denk dat er gaande is, is dat jij dit post:

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
En ik denk dat dat onzin is. Vandaar de vraag hoeveel uur op een dag jij denkt dat je effectief kan trainen.

Voetballer zijn is niet zo'n zwaar beroep. Normale mensen werken 8 uur per dag. Je kan niet 8 uur per dag effectief trainen. Dus je hebt veel vrije tijd. Of je dat invult met punniken, rappen, kaarten, hoeren neuken, je interesseren in een slavernijverleden doet er niet zoveel toe en zegt helemaal niks over hoe hard iemand traint of hoe goed iemand voetbalt. Of hoe hard ze knokken of werken op het veld.

Ik vind het heel raar dat je dat erbij haalt en als iemand het waagt daar wat over te zeggen je meteen over woke bubbles of wat dan ook begint.
Laffe huichelaar
pi_214289597
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja, wat ik denk dat er gaande is, is dat jij dit post:
[..]
En ik denk dat dat onzin is. Vandaar de vraag hoeveel uur op een dag jij denkt dat je effectief kan trainen.

Voetballer zijn is niet zo'n zwaar beroep. Normale mensen werken 8 uur per dag. Je kan niet 8 uur per dag effectief trainen. Dus je hebt veel vrije tijd. Of je dat invult met punniken, rappen, kaarten, hoeren neuken, je interesseren in een slavernijverleden doet er niet zoveel toe en zegt helemaal niks over hoe hard iemand traint of hoe goed iemand voetbalt. Of hoe hard ze knokken of werken op het veld.

Ik vind het heel raar dat je dat erbij haalt en als iemand het waagt daar wat over te zeggen je meteen over woke bubbles of wat dan ook begint.
Als jij iedere bal opeist omdat je van mening bent dat je de beste bent en er dan vervolgens geen reet van bakt moet je misschien eens een keer bij jezelf ten rade gaan. Of je gaat harder trainen om een normale corner te kunnen nemen ipv bij de kapper te zitten of je laat het aan een ander over.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:30:51 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289604
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nou, zie je reactie als ik depay zijn slavenkapseltje en zijn minderwaardigheidscomplex aankaart.
Wat heb ik dan gezegd over wat je van Depays kapsel vindt? Ik weet niet eens wat een slavernijkapsel is.

Wat ik zeg gaat voor elke voetballer op, niet alleen voor zwarte voetballers. Opmerkelijk dat je daar zo op focust, zegt veel over een mens
Laffe huichelaar
  zondag 14 juli 2024 @ 19:32:16 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214289621
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:30 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als jij iedere bal opeist omdat je van mening bent dat je de beste bent en er dan vervolgens geen reet van bakt moet je misschien eens een keer bij jezelf ten rade gaan. Of je gaat harder trainen om een normale corner te kunnen nemen ipv bij de kapper te zitten of je laat het aan een ander over.
Ja dat zal het zijn, hij zat bij de slavenkapper dus hij kan geen corner nemen _O-

Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe zo'n leven van een voetballer eruit ziet.
Laffe huichelaar
pi_214289629
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Wat heb ik dan gezegd over wat je van Depays kapsel vindt? Ik weet niet eens wat een slavernijkapsel is.

Wat ik zeg gaat voor elke voetballer op, niet alleen voor zwarte voetballers. Opmerkelijk dat je daar zo op focust, zegt veel over een mens
Dus je gaat in discussie zonder iemands posts te lezen, waar ik linkte naar het achterliggende verhaal van zijn kapsel. Typisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')