Je hebt gelukt gehad dat de beste nummers 3 doorgingen en dat je daardoor een gunstige loting had. Op papier ziet het er leuk uit, in de praktijk was het gewoon heel erg matig. (Turkije 42 op de ranking, Roemenië 45, Oostenrijk waardoor je gedeklasseerd werd 25).. allemaal veel mindere tegenstanders, en daar ben je dan trots op?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Er is best wel wat op zijn keuzes en het spel aan te merken, maar uiteindelijk heeft Nederland het beter gedaan dan je op basis van de kwaliteit aan spelers zou mogen verwachten. De scheidsrechter en een met goede spelers verwend team moest er aan te pas komen om Nederland te stoppen.
De sfeer in de groep was goed, het team bleek zowel goed op elkaar ingespeeld als niet foutloos daarin Ik denk dat Nederland het team was dat de meeste kansen heeft uitgevoetbald en met afstand de mooiste aanval van het toernooi was ook van Nederland. Alles bij elkaar prima gedaan dus, en moet zeker niet vervangen worden voor valse hoop.
We hebben een lichting die rappen, slavernij van 300 jaar geleden, kleding, status etc belangrijker vinden dan hard trainen en goed voetballen. Jongens die op hun 20e al miljonair zijn en vergeten zijn wat knokken en werken is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:48 schreef stokj het volgende:
Zeg het maar jongens.
Stel we gaan er roemloos uit in de volgende ronde, dat was dit toernooi toch weer een redelijke afgang?
Of hebben we gewoon al jaren een hele slechte lichting spelers en kan een coach daar ook weinig aan veranderen?
Nee, dat de beste nummers 3 doorgingen stond voor de 3e wedstrijd al vast dus dan beinvloedt dat ook die wedstrijd. Dat was een slechte wedstrijd tegen een gevaarlijk team, tegen Polen was er een erg stroeve fase maar zat het ook gewoon tegen. Tegen Frankrijk meer dan overeind gebleven. Tegen Roemenië was gewoon goed en was pas achteraf een tegenstander van niks verklaard. Turkije ook weer een onnodige slordige fase. Tegen Engeland genaaid en maar een half uur moeiljk gehad, mede daardoor, controle hernomen door een omzetting.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je hebt gelukt gehad dat de beste nummers 3 doorgingen en dat je daardoor een gunstige loting had. Op papier ziet het er leuk uit, in de praktijk was het gewoon heel erg matig.
Ik werd ook niet enthousiast van het opstellen van de Depay maar vinden nou eenmaal dat we begaafde aanvallers moeten hebben en hij is degene met de meeste potentie. Als hij in vorm komt kun je ook tegen sterke tegenstanders wat doen. Dus ik ben het er niet mee eens maar ik snap het wel.quote:Trap matige spelers als depay die bezig zijn met hun status, slavenkapsels etc er uit en je hebt een team dat écht bezig is met voetbal ipv zogenaamd gekrenkte ego’s die liever bij de kapper zitten dan dat ze oefenen op een normale corner nemen.
Dus over 20 jaar zeg jij: dat is het toernooi waar we goed speelden maar heel veel pech hadden?quote:Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat de beste nummers 3 doorgingen stond voor de 3e wedstrijd al vast dus dan beinvloedt dat ook die wedstrijd. Dat was een slechte wedstrijd tegen een gevaarlijk team, tegen Polen was er een erg stroeve fase maar zat het ook gewoon tegen. Tegen Frankrijk meer dan overeind gebleven. Tegen Roemenië was gewoon goed en was pas achteraf een tegenstander van niks verklaard. Turkije ook weer een onnodige slordige fase. Tegen Engeland genaaid en maar een half uur moeiljk gehad, mede daardoor, controle hernomen door een omzetting.
[..]
Ik werd ook niet enthousiast van het opstellen van de Depay maar vinden nou eenmaal dat we begaafde aanvallers moeten hebben en hij is degene met de meeste potentie. Als hij in vorm komt kun je ook tegen sterke tegenstanders wat doen. Dus ik ben het er niet mee eens maar ik snap het wel.
Engeland en Frankrijk hebben gewoon de betere selecties maar Nederland had eigenlijk beide moeten winnen. De media zijn Nederland nu een beetje aan het afkammen omdat ze hun vingers niet durven branden aan het schandalige optreden van de scheidsrechter. Dan maar doen alsof er niet meer inzat. Laf.
Wat is dit nou weer voor iets raarsquote:Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
We hebben een lichting die rappen, slavernij van 300 jaar geleden, kleding, status etc belangrijker vinden dan hard trainen en goed voetballen. Jongens die op hun 20e al miljonair zijn en vergeten zijn wat knokken en werken is.
Ik zal je even uit je woke bubble halen:quote:
Wat is een work bubble?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik zal je even uit je work bubble halen:
https://www.voetbalprimeu(...)-van-m-n-kapper.html
https://www.rtl.nl/nieuws(...)lechtjes-van-memphis
Dit soort jongens zijn niet 100% met voetbal bezig.
Anders lees je mijn edit even ipv dat je goedkoop probeert te scoren namens je gekwetste idool.quote:
Wat denk je dat hier gaande is? Denk je echt dat ik fan ben van om het even welke omhooggevallen voetballer?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Anders lees je mij dit even ipv dat je goedkoop probeert te scoren namens je gekwetste idool.
https://m.voetbalzone.nl/(...)ardagsfeestje/389328
Wat denk jij dat er gaande is? Een trainer die een matige act in de spits opstelt omdat ie bang is voor een slechte sfeer in de groep omdat die knul anders gaat muiten. Lekker weglaten deze zwaar overschatte speler. Heeft zich nooit kunnen bewijzen in de top en probeerde altijd de show te stelen door zo opvallend mogelijk te verschijnen. ( hoezo met de buitenwereld bezig zijn?)quote:Op zondag 14 juli 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat denk je dat hier gaande is? Denk je echt dat ik fan ben van om het even welke omhooggevallen voetballer?
Volgens mij is het probleem vooral dat we geen enkele topspits hebben.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gaande is? Een trainer die een matige act in de spits opstelt omdat ie bang is voor een slechte sfeer in de groep omdat die knul anders gaat muiten. Lekker weglaten deze zwaar overschatte speler. Heeft zich nooit kunnen bewijzen in de top en probeerde altijd de show te stelen door zo opvallend mogelijk te verschijnen. ( hoezo met de buitenwereld bezig zijn?)
Nou, zie je reactie als ik depay zijn slavenkapseltje en zijn minderwaardigheidscomplex aankaart.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:21 schreef timmmmm het volgende:
En wat heeft al dan niet woke zijn ermee te maken?
Een Brobbey heeft geen enkele kans gehad, tegenover een omhoog gevallen loser die clubloos is omdat hij niks gepresteerd heeft afgelopen seizoen.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem vooral dat we geen enkele topspits hebben.
Dat lijkt me logisch, zelfde type spelers waarbij Depay toch echt wel iets meer kwaliteit heeft dan de man van glas.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een Brobbey heeft geen enkele kans gehad, tegenover een omhoog gevallen loser die clubloos is omdat hij niks gepresteerd heeft afgelopen seizoen.
Nou ja, wat ik denk dat er gaande is, is dat jij dit post:quote:Op zondag 14 juli 2024 19:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gaande is? Een trainer die een matige act in de spits opstelt omdat ie bang is voor een slechte sfeer in de groep omdat die knul anders gaat muiten. Lekker weglaten deze zwaar overschatte speler. Heeft zich nooit kunnen bewijzen in de top en probeerde altijd de show te stelen door zo opvallend mogelijk te verschijnen. ( hoezo met de buitenwereld bezig zijn?)
En ik denk dat dat onzin is. Vandaar de vraag hoeveel uur op een dag jij denkt dat je effectief kan trainen.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
We hebben een lichting die rappen, slavernij van 300 jaar geleden, kleding, status etc belangrijker vinden dan hard trainen en goed voetballen. Jongens die op hun 20e al miljonair zijn en vergeten zijn wat knokken en werken is.
Als jij iedere bal opeist omdat je van mening bent dat je de beste bent en er dan vervolgens geen reet van bakt moet je misschien eens een keer bij jezelf ten rade gaan. Of je gaat harder trainen om een normale corner te kunnen nemen ipv bij de kapper te zitten of je laat het aan een ander over.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik denk dat er gaande is, is dat jij dit post:
[..]
En ik denk dat dat onzin is. Vandaar de vraag hoeveel uur op een dag jij denkt dat je effectief kan trainen.
Voetballer zijn is niet zo'n zwaar beroep. Normale mensen werken 8 uur per dag. Je kan niet 8 uur per dag effectief trainen. Dus je hebt veel vrije tijd. Of je dat invult met punniken, rappen, kaarten, hoeren neuken, je interesseren in een slavernijverleden doet er niet zoveel toe en zegt helemaal niks over hoe hard iemand traint of hoe goed iemand voetbalt. Of hoe hard ze knokken of werken op het veld.
Ik vind het heel raar dat je dat erbij haalt en als iemand het waagt daar wat over te zeggen je meteen over woke bubbles of wat dan ook begint.
Wat heb ik dan gezegd over wat je van Depays kapsel vindt? Ik weet niet eens wat een slavernijkapsel is.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, zie je reactie als ik depay zijn slavenkapseltje en zijn minderwaardigheidscomplex aankaart.
Ja dat zal het zijn, hij zat bij de slavenkapper dus hij kan geen corner nemenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als jij iedere bal opeist omdat je van mening bent dat je de beste bent en er dan vervolgens geen reet van bakt moet je misschien eens een keer bij jezelf ten rade gaan. Of je gaat harder trainen om een normale corner te kunnen nemen ipv bij de kapper te zitten of je laat het aan een ander over.
Dus je gaat in discussie zonder iemands posts te lezen, waar ik linkte naar het achterliggende verhaal van zijn kapsel. Typisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heb ik dan gezegd over wat je van Depays kapsel vindt? Ik weet niet eens wat een slavernijkapsel is.
Wat ik zeg gaat voor elke voetballer op, niet alleen voor zwarte voetballers. Opmerkelijk dat je daar zo op focust, zegt veel over een mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |