Tja het is hun goedrecht toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar waarom dan alle programma's verwijderen? Dat is gewoon gemaakt met belastinggeld en moet altijd beschikbaar zijn. Vanwaar de stalinistische neiging om dan uit te wissen dat hij bestaan heeft?
Lijkt mij een uitstekend plan. Uitgummen die vlerk.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus nu doen we net alsof Ali B nooit bestaan heeft en wissen we hem op stalinistische wijze uit de geschiedenis?
Harry en zijn camera team waren er al veel eerder klaar meequote:Op maandag 15 juli 2024 18:38 schreef quirina het volgende:
Mooi alles verwijderd met Ali B door AVRO dat veel andere omroepen mogen volgen.
Eens.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend plan. Uitgummen die vlerk.
Zijn wassen beeld uit Madame Tussaud is twee jaar geleden al vernietigd.
Een bekende Nederlander zijn geeft je geen enkele immuniteit, je krijgt geen vrijstelling om vrouwen te verkrachten of aanranden. Dus ook geen oneerbare onschendbaarheid.
Ali zijn wikipedia pagina blijft wel, met daarop vermelding van zijn 'activiteiten'.
Dit bedoel ik dus:quote:Op maandag 15 juli 2024 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Harry en zijn camera team waren er al veel eerder klaar mee
https://www.shownieuws.nl(...)-aanvaring-met-ali-b
Lekker achtergrond informatie voor zijn straf in hoger beroep dat het zo een lieve jongen is![]()
Dat filmpjequote:Op maandag 15 juli 2024 23:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrouw Ali B wil niet reageren: 'Wil ons nooit meer te woord staan'
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/boulev(...)wil-niet-reageren-op
Het is niet meer openbaar op internet te vinden. Er staat expliciet in het artikel dat het Instituut voor Beeld en Geluid de programma's wél in de archieven houdt. Er is dus niks 'weg'. Alleen minder makkelijk publiek beschikbaar gemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus nu doen we net alsof Ali B nooit bestaan heeft en wissen we hem op stalinistische wijze uit de geschiedenis?
Zonder het als waardeoordeel te gebruiken: die Jill komt wel labiel op mij over. Oorzaak / gevolg zullen we nooit echt weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat filmpje. Die Jill Helenaa or whatever had het OM moeten afwijzen voor deze zaak. Borderline-alarm ging hier gelijk af
Gelukkig is Ali B een stabiel figuurquote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder het als waardeoordeel te gebruiken: die Jill komt wel labiel op mij over. Oorzaak / gevolg zullen we nooit echt weten.²
Dat zie ik toch anders. Die heeft ook zijn issues helaas.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 03:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig is Ali B een stabiel figuur
De opmerking was dan ook cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 16 juli 2024 04:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Die heeft ook zijn issues helaas.²
Het doet er niet toe, want ook labiele mensen mogen niet worden verkracht. Sterker nog, de rechtbank achtte de verklaring van Naomi mede geloofwaardig omdat ze zichzelf niet spaarde.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder het als waardeoordeel te gebruiken: die Jill komt wel labiel op mij over. Oorzaak / gevolg zullen we nooit echt weten.²
Niemand mag verkracht worden. Dus dat onderscheid zou je niet moeten maken. Overigens denk ik wel dat haar verklaring alleen nooit genoeg was geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het doet er niet toe, want ook labiele mensen mogen niet worden verkracht. Sterker nog, de rechtbank achtte de verklaring van Naomi mede geloofwaardig omdat ze zichzelf niet spaarde.
Het valt me op dat er een hoop gedacht wordt in dit topic.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand mag verkracht worden. Dus dat onderscheid zou je niet moeten maken. Overigens denk ik wel dat haar verklaring alleen nooit genoeg was geweest.²
Oh? Hoezo dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De opmerking was dan ook cynisch bedoeld
Dus omdat je borderline hebt zou het OM niet tot vervolging over moeten gaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat filmpje. Die Jill Helenaa or whatever had het OM moeten afwijzen voor deze zaak. Borderline-alarm ging hier gelijk af
Over welke oorzaak en gevolg heb je het precies?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Als de zwetende jongens komen dan bollen de aubergines."quote:Op maandag 15 juli 2024 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
"Als het kameel aan het sterven is komen de zwaarden uit alle kanten..."²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |