"Als de zwetende jongens komen dan bollen de aubergines."quote:Op maandag 15 juli 2024 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
"Als het kameel aan het sterven is komen de zwaarden uit alle kanten..."˛
Is ze labiel door dit soort gebeurtenissen of vinden dit soort gebeurtenissen plaats (o.a.) doordat ze labiel is. Zo van de wolf weet welk lammetje hij moet hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:09 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Over welke oorzaak en gevolg heb je het precies?
Ik ken hier nog wel meer labiele personen .............quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is ze labiel door dit soort gebeurtenissen of vinden dit soort gebeurtenissen plaats (o.a.) doordat ze labiel is. Zo van de wolf weet welk lammetje hij moet hebben.
{˛
Ja, die zitten echt in alle lagen van de bevolking. Tegenwoordig heb je ook (meer) met verslavingen te maken (drugs, alcohol, medicatie).quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik ken hier nog wel meer labiele personen .............
Blijkbaar is een narcistische persoonlijkheidsstoornis geen enkel probleem voor de heren. Man is stoer, vrouw is hoer.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 03:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig is Ali B een stabiel figuur
Ja, ik kan sommigen hier ook niet volgen eerlijk gezegd. Maar ik probeer puur op de inhoud in te gaan. Al wordt je dat niet écht makkelijk gemaakt. Dat ben ik zeker met je eens.quote:
Dat geldt voor iedereen, dat een verklaring op zich niet genoeg is. Daarom is het hier in dit topic uitgebreid over steun- en schakelbewijs gegaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand mag verkracht worden. Dus dat onderscheid zou je niet moeten maken. Overigens denk ik wel dat haar verklaring alleen nooit genoeg was geweest.˛
Precies, daarom heb ik liever niet dat je het onderscheid maakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen, dat een verklaring op zich niet genoeg is. Daarom is het hier in dit topic uitgebreid over steun- en schakelbewijs gegaan.
Ik reageer op het onderscheid, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, daarom heb ik liever niet dat je het onderscheid maakt.˛
Prima, je bent van goede wil en dat siert je. Maar agree to disagree wat mij betreft. Je leekt nu in te gaan op een valse suggestie van jezelf. Maar dat heb je nu rechtgetrokken.,quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik reageer op het onderscheid, dat is iets anders.
Ehm wie begint hier met mensen labiel te noemenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik kan sommigen hier ook niet volgen eerlijk gezegd. Maar ik probeer puur op de inhoud in te gaan. Al wordt je dat niet écht makkelijk gemaakt. Dat ben ik zeker met je eens.˛
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet wel dat ik het ook deed. Geenszins een rechtvaardiging om te verkrachten. Geenszins.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm wie begint hier met mensen labiel te noemen
Mee eens al is er nooit een rechtvaardiging om iemand te verkrachten, ik kan geen situatie bedenken waarin het gerechtvaardigd isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet wel dat ik het ook deed. Geenszins een rechtvaardiging om te verkrachten. Geenszins.˛
Dat is dus precies mijn punt. Ja, ze is labiel. So whot? is een constatering, geen rechtvaardiging.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens al is er nooit een rechtvaardiging om iemand te verkrachten, ik kan geen situatie bedenken waarin het gerechtvaardigd is
O ja, dacht ze er anders over?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat je borderline hebt zou het OM niet tot vervolging over moeten gaan?
Gelukkig denkt de rechter er anders over
Dus labiel zijn kan de oorzaak zijn dat je verkracht wordt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is ze labiel door dit soort gebeurtenissen of vinden dit soort gebeurtenissen plaats (o.a.) doordat ze labiel is. Zo van de wolf weet welk lammetje hij moet hebben.˛
Lol de rechtbank zal in haar uitspraak vast liegen uit medelijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
O ja, dacht ze er anders over?
Samen met de wankele zaak die ze bracht, vind ik van niet. Daarbij afgaande op mijn BPS-alert.
Stel dat ze het (bps) heeft, en je dat optelt bij haar relatie van twee jaar met de dader en een verhaal dat nauwelijks enige toegevoegde waarde had, niet te gebruiken valt want ontbreken steunbewijs etc., had het moi verstandiger geleken om haar te skippen, inderdaad. Het had ook net zo makkelijk de zaak (de uitspraak) kunnen schaden.
Er was geen goede basis om haar neer te zetten op de witness stand. Een uiterst mager verhaal dat nauwelijks te staven valt of geloofwaardig genoeg was (voor mij). Dat ze haar verhaal in de rechtbank ook nog mocht brengen was -again:voor mij- een onbegrijpelijke keuze van het OM. Ik denk dat het OM dan ook heeft lopen pitten of te graag wilde..
Dat de rechter dan uit medelijden (denk ik!@) aangeeft haar verhaal wél te geloven, vind ik ook maar apart. Maar goed, zo zie ik het.
Ali B. had van mij 12 jaar ex btw mogen krijgen, dus daar heeft mijn visie verder niets mee te maken.
Dat kan inderdaad een reden zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus labiel zijn kan de oorzaak zijn dat je verkracht wordt?
Het hangt van de verkrachter af. Maar in principes kan alles een oorzaak van een verkrachting zijn. De mogelijkheden zijn in die zin onbegrensd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus labiel zijn kan de oorzaak zijn dat je verkracht wordt?
Zeg het niet snel, maar staat wat mij betreft een hoop onzin in je post.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
O ja, dacht ze er anders over?
Samen met de wankele zaak die ze bracht, vind ik van niet. Daarbij afgaande op mijn BPS-alert.
Stel dat ze het (bps) heeft, en je dat optelt bij haar relatie van twee jaar met de dader en een verhaal dat nauwelijks enige toegevoegde waarde had, niet te gebruiken valt want ontbreken steunbewijs etc., had het moi verstandiger geleken om haar te skippen, inderdaad. Het had ook net zo makkelijk de zaak (de uitspraak) kunnen schaden.
Er was geen goede basis om haar neer te zetten op de witness stand. Een uiterst mager verhaal dat nauwelijks te staven valt of geloofwaardig genoeg was (voor mij). Dat ze haar verhaal in de rechtbank ook nog mocht brengen was -again:voor mij- een onbegrijpelijke keuze van het OM. Ik denk dat het OM dan ook heeft lopen pitten of te graag wilde..
Dat de rechter dan uit medelijden (denk ik!@) aangeeft haar verhaal wél te geloven, vind ik ook maar apart. Maar goed, zo zie ik het.
Jij hebt echt inhoudelijk geen reet te melden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol de rechtbank zal in haar uitspraak vast liegen uit medelijden
Zeg, ik zag een filmpje van die vrouw en vond daar wat van. Als er dan vragen komen onderbouw ik hoe en waarom ik iets vind en wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef capricia het volgende:
Ja heerlijk. Laten we de slachtoffers weer door het slijk gaan halen.
Laten we gewoon wat stoornissen bij de slachtoffers verzinnen.
En dan anderen, zoals @timmmmm de maat nemen dat ze inhoudelijk zo weinig zouden melden. En dan zelf allerlei syndromen gaan verzinnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zeg, ik zag een filmpje van die vrouw en vond daar wat van. Als er dan vragen komen onderbouw ik hoe en waarom ik iets vind en wat ik ervan vind.
Niet zo dramatisch spijkers op laag water zoeken en daarmee iedere post die anders is dan jij dat ziet chargerend veroordelen ajb.
Nou ja, feiten zijn feiten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan anderen de maat nemen dat ze inhoudelijk zo weinig melden. En dan zelf allerlei syndromen gaan verzinnen.
Stoornissen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou ja, feiten zijn feiten.
"Syndromen"?
Spare me your zooi. Een normale discussie is hier onmogelijk zonder agressie en aanstellerij.quote:
Vast ook een stoornis.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Spare me your zooi. Een normale discussie is hier onmogelijk zonder agressie en aanstellerij.![]()
Ik ga
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |