Er vanuitgaande dat ze verkracht is. Jij stelt gewoon al dat dit zo is. Mij geeft ze de vibes dat ze niet eerlijk is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou zij, alleen omdat ze er slecht uitkomt omdat ze een verhouding met een getrouwde man had, in vredesnaam niks doen als je verkracht wordt dan? Leg het me uit.
Ik wil je wel begrijpen, maar het lukt gewoon niet helemaal. Ik wil best geloven dat je geen lul vent, maar je doet erg je best me van het tegendeel te overtuigen.
Voor haar is dat zo dus vanuit haar oogpunt postte is. jquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat ze verkracht is. Jij stelt gewoon al dat dit zo is. Mij geeft ze de vibes dat ze niet eerlijk is.
Begrijpend proberen te lezen zal je beeld van m'n mening wellicht veranderen (is niet spottend bedoeld). Maar van mij mag je me ook een lul vinden
De relevantie ontgaat me maar ik geloof heel erg in de theorie "gelegenheid maakt de dief". Daarnaast kan heel lang droog staan van een 7- een 8,5 maken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Jill Helena is ook niet de knapste zeg, tering.
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:30 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben benieuwd of bij het hoger beroep het OM haar verhaal meeneemt.
Te knap voor Ali.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is nog minder logisch dan @BansheeBoy zijn boobytrap en dat wil wat zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!
Zo kun je dus -als je echt wilt- elkaar de hele dag blijven aanvallen en kinderachtig uit de hoek komen zonder ook maar te pogen de ander te willen begrijpen.
Nee, niet: "slecht uitkomt" of gerelateerd aan "reputatie".quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor haar is dat zo dus vanuit haar oogpunt postte is. j
Jij zegt dat je niet snapt dat ze haar verhaal doet omdat ze er zelf slecht uitkomt. Maar als je zelf vindt dat je verkracht bent, dan maakt je reputatie je toch niks uit?
Los van het feit dat de rechtbank haar verhaal geloofwaardig acht
Volgens mij heb ik in een eerdere post je gelijk gegeven.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!
Zo kun je dus -als je echt wilt- elkaar de hele dag blijven aanvallen en kinderachtig uit de hoek komen zonder ook maar te pogen de ander te willen begrijpen.
Dat je deze post weer niet op waarde weet te schatten wekt geen verbazing meer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is nog minder logisch dan @:bansheeboy zijn boobytrap en dat wil wat zeggen
I know. Ik vond jou dan ook een van de mildere users als het ging om normaal reageren op iemand (moi) z'n mening.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in een eerdere post je gelijk gegeven.
Slechte huid. Kan ze niets aan doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |