Signalen dat je verkeerd bezig bent zijn onder andere:quote:Stap 1: was je penis elke dag
Het beste kun je smegma en urineresten elke dag van je penis wassen. Daarvoor is het het handigst als je gewoon elke dag even kort onder de douche stapt. Gebruik anders overvloedig lauw water om je penis te wassen.
Stap 2: trek je voorhuid helemaal terug
Onder de douche kun je je penis het gemakkelijkst wassen. Trek je voorhuid helemaal terug, zodat je de complete eikel en het randje onder de eikel helemaal schoon kunt maken.
Stap 3: gebruik water en je handen
Was de urineresten en eventueel het talg weg met water. Gebruik hiervoor gewoon je handen, net zolang tot je voelt dat het gebied rond je eikel helemaal schoon is.
Stap 4: gebruik geen zeep
Gebruik geen geparfumeerde zeep, dat kan gaan irriteren. Ook kunnen zeepresten juist bacteriegroei stimuleren. Huidneutrale douchegel of speciale intieme reinigingsproducten kun je wel veilig gebruiken.
Stap 5: spoel goed na en droog goed af
Heb je toch een zeepachtig product gebruikt? Vergeet dan niet goed na te spoelen, voordat je de voorhuid weer over de eikel schuift. Droog ook je penis na het douchen af. Gebruik natuurlijk altijd een schone handdoek.
Afscheiding, verkleuringen of stank kan ook duiden op een SOA of andere ziekten, die komen ook voor op goed schoongemaakte piemels.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:34 schreef Mulle het volgende:
https://www.condoom-anoni(...)s-verzorging-wassen/
[..]
Signalen dat je verkeerd bezig bent zijn onder andere:
Als je de voorhuid niet (meer) van de eikel krijgt.
Als je afscheiding hebt of bijzonder veel smegma.
Als je jeuk krijgt aan je eikel.
Als je piemel stinkt.
Ik heb nog nergens last van en doe altijd stap
Ik wist dit niet en het leek mij goed om dit te delen
daarom kan ik condooms niet verdragen. Beter neuk je zonder, en ga je daarna naar de huisarts.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voorkomen van een SOA is beter dan genezen - > draag een condoom
Dat vind ik een dom advies. Beter zoek je een condoom wat wel bevalt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:46 schreef Harvest89 het volgende:
Besneden penis hier. Dus hoef nooit te wassen.
En
[..]
daarom kan ik condooms niet verdragen. Beter neuk je zonder, en ga je daarna naar de huisarts.
Die zijn er niet. Maar het is wel goed advies.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat vind ik een dom advies. Beter zoek je een condoom wat wel bevalt.
Dan hoop ik dat er er beschermengel op je schouder zit tijdens de seks.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Maar het is wel goed advies.
Ik ga toch (indien mogelijk) voor de domme optie.
Ik heb het jaren en jaren erg veel zonder condoom gedaan. Alleen ooit chlamydia opgelopen bij een Duitse saunaclub. Was gewoon makkelijk te behandelen. HIV is wel kut, dat wil ik inderdaad niet krijgen. Maar dat komt vooral voor in de gay community vanwege anale seks, en daar vind ik niets aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er er beschermengel op je schouder zit tijdens de seks.
[ afbeelding ]
Gewoon verder kijken en niet eigenwijs zijn, er zijn speciale condooms te koop.
Speciaal ontwikkeld voor besneden heren. Het unieke kenmerk van het Reflex Condoms Circum’ Size-model is de uitlopende vorm. Dit heeft tot doel de compressie op de eikel van de penis, die bij besneden mannen voortdurend onbedekt is, te verminderen. De condooms zijn voorzien van een speciale coating, die ze extra glad maken.
https://www.postcondooms.(...)extra%20glad%20maken.
mijn ouders hebben dit nooit gedaan, ook nooit verteld, later besnijdenis nodig gehad..quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
Extra vraag: doe je dit ook bij je kind, zelf, als ouder?
Afdrogen pijnlijk? Wtfquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:54 schreef blomke het volgende:
Ik gebruik dagelijks lauw water, geen zeep.
Afdrogen vind ik het pijnlijkst. Ik zwaai 'm droog. Overweeg serieus een föhn te gebruiken, maar elektrisch in de badkamer he...?
De huid van de eikel is geen normale huid, zoals op de penis of je tenen, maar slijmvlies.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:43 schreef spierbal het volgende:
Ik krijg snel zwemmerseczeem tussen mijn tenen. Als ik mijn huid van mijn eikel volledig naar achter trek en was, en deze gaat iets vochtig weer terug, wek ik dan geen ideale omstandigheid voor groei van schimmel?
Als je met je teennagels je eikel kunt afkrabben....quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:43 schreef spierbal het volgende:
Ik krijg snel zwemmerseczeem tussen mijn tenen. Als ik mijn huid van mijn eikel volledig naar achter trek en was, en deze gaat iets vochtig weer terug, wek ik dan geen ideale omstandigheid voor groei van schimmel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |