SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Nee, ik geef hun de schuld van hun eigen kutideeën waarvan ik heel blij ben dat die nog nooit op landelijk niveau tot uitvoer zijn gebracht.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is goed dat je vooral een manier hebt gevonden om links de schuld te geven van je eigen kuthumeur zelfs als het compleet ongerelateerd is.
Wel oplettenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is het boeddhisme belangrijk voor je?
Sorry hoor maar we hebben het over onderhoud aan het spoor en jij begint een heel ding over hoe links autorijders pest. Dat heeft hard de vibe van iemand die al boos wordt op de politieke voorkeur van z'n navigatie als die je vertelt dat je linksaf moet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik geef hun de schuld van hun eigen kutideeën waarvan ik heel blij ben dat die nog nooit op landelijk niveau tot uitvoer gebracht zijn gebracht.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel opletten![]()
Voor mij persoonlijk is het niet belangrijk maar ik heb het idee dat ze veel accepteren en denken leef en laat leven.
Nee, het ov is een zeer betrouwbaar en mooi alternatief wil je zeggen. Dit is gewoon weer een voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry hoor maar we hebben het over onderhoud aan het spoor en jij begint een heel ding over hoe links autorijders pest. Dat heeft hard de vibe van iemand die al boos wordt op de politieke voorkeur van z'n navigatie als die je vertelt dat je linksaf moet.
Gewoon 3x rechtsaf gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry hoor maar we hebben het over onderhoud aan het spoor en jij begint een heel ding over hoe links autorijders pest. Dat heeft hard de vibe van iemand die al boos wordt op de politieke voorkeur van z'n navigatie als die je vertelt dat je linksaf moet.
Oh man ik wou dat er een partij was waar je op kon stemmen die daar wat aan zou willen doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het ov is een zeer betrouwbaar en mooi alternatief wil je zeggen. Dit is gewoon weer een voorbeeld.
Ja, was die er maar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man ik wou dat er een partij was waar je op kon stemmen die daar wat aan zou willen doen.
ze geloven ook in reïncarnatie he , das wel grappig.quote:
Alles ligt aan links volgens "sommigen" valt ook niet mee te discussiëren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vegan Kaas, dat wordt ons ook door de strot geduwd door linksquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
De kaas op m'n brood smaakte een beetje raar vandaag. Ook de schuld van links, want het was geitenkaas.
Komt vast door links.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is die goedkope sportschool voor het plebs wel open tot 18:00? Tsk
Het is wel een yuppenwijk waar die sportschool is, ik sluit niets uit.quote:
klinkt... euhm... jammi.... neh sorry kan het niet eens bedenken dat het lekker is als het puur aardappelpuree isquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:48 schreef Elvi het volgende:
Wat ik nu weer heb gekochtje hebt Good Noodles en Good Pasta maar ik zag nu ook Good Puree staan in de supermarkt dus ik dacht "instant aardappelpuree in een cup; waarom niet?!"
Maar nu heb ik er dus 2 gekocht en vervolgens kan ik er nergens online informatie over vinden, zelfs niet op de website van Unox
unox good potatoes?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:48 schreef Elvi het volgende:
Wat ik nu weer heb gekochtje hebt Good Noodles en Good Pasta maar ik zag nu ook Good Puree staan in de supermarkt dus ik dacht "instant aardappelpuree in een cup; waarom niet?!"
Maar nu heb ik er dus 2 gekocht en vervolgens kan ik er nergens online informatie over vinden, zelfs niet op de website van Unox
een wii is niet hetzelfde!!!quote:
Ja die! Bij de Xenos durf ik het dan weer niet aan maar dit was bij de Plusquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
unox good potatoes?Die zag ik laatst ook staan, bij xenos geloof ik
nee zie daar te weinig spellen die ik leuk vind plus al die spellen kosten een vermogenquote:
ben wel benieuwd hoe het smaaktquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die! Bij de Xenos durf ik het dan weer niet aan maar dit was bij de Plusik vermoed dat het dus inmiddels ook al uit de handel is als het bij Xenos te koop is
bij dirk en coop staat het ook op de sitequote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die! Bij de Xenos durf ik het dan weer niet aan maar dit was bij de Plusik vermoed dat het dus inmiddels ook al uit de handel is als het bij Xenos te koop is
Vet gesubsidieerd. Wedden?quote:
Ohquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nice!quote:
De reviews zijn echt super goed maar dat zal met de switch denk ik ook wel zo zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice!Ik heb er naar zityrn kijken en heb interesse, maar heb ook een Switch en stiekem ben ik toch ook benieuwd naar de Switch 2. Er komt dit jaar een aankondiging. Anders misschien nog even wachten tot ze met een steam deck 2 komen.
quote:
Jezus wat een opgeverquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net op tijd klaar voor de ontknoping van de etappe vandaag.
Mijn bouwstofzuiger kan ook naar de stort toe, die gaf het halverwege op.
Voorafgaand aan de tour wist je dit toch ook al?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:30 schreef Karzai het volgende:
tis wel beslist nu, pogacar is niet meer in te halen
Hij heeft de beste dopingquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:30 schreef Karzai het volgende:
tis wel beslist nu, pogacar is niet meer in te halen
ja kan nog altijd in een ravijn storten ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorafgaand aan de tour wist je dit toch ook al?
verfje op het plafond?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:33 schreef mschol het volgende:
oude spotjes eruit, plafond schoonmaken (van die mooie afdrukken die het oude materiaal heeft achter gelaten)
daarna nieuwe spots erin dan is dat ook weer gebeurd
de kaas is heetquote:
goed blazenquote:
quote:
hebben ze een ring er bij geadopteerd?quote:
O wacht. Noord en zuid amerika is zeker 1 ring....quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze een ring er bij geadopteerd?
he sanga are your dead?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alleen de bobslee leuk.
was ik niet van plan, het is zo'n plastic schotten plafond, schuursponsje kon ik die vlekken weghalenquote:
dat scheeltquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
was ik niet van plan, het is zo'n plastic schotten plafond, schuursponsje kon ik die vlekken weghalen
moet hele plafond nog helemaal even afnemen nu maar dat hebt geen prio, tis maar de badkamer die niet geweldig is
Dat is pas over 2 jaar in Italiëquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alleen de bobslee leuk.
Aaahquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laat zie hoe je moet blazen voor de volgende keer
Dan ga ik naar de opening van Bållånd in Sri Lanka.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is pas over 2 jaar in Italië
OP Sri Lankaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de opening van Bållånd in Sri Lanka.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de opening van Bållånd in Sri Lanka.
En Antarctica doet niet meequote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O wacht. Noord en zuid amerika is zeker 1 ring....
![]()
![]()
Discriminatie van de Pinguïnsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Antarctica doet niet mee
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt Johnny Cash ook nog mee doen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet.
They were, all of them, deceived, for another ring was made.
One ring to rule them all, one ring to find them. One ring to bring them all, and in the darkness bind them.
Lord of the Rings: Rise of Antarctica.
Maar dan wel onder de naam Sue, want dat is lekker wokequote:
Ohhhhquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn je raamdingessen gefixt?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:19 schreef AirwiN het volgende:
@:Crack_ Ik heb niet meer het tokkiehuis van de straat.
De nieuwe hangen er idd.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De nieuwe hangen er idd.Ben er blij mee.
Zo, ook bij de vakantievierders nu?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
wist niet dat de ringen voor werelddelen stonden
De kontjes van de hardloopster en hoogspringers wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind redelijk wat sporten wel leuk om te kijken. Dressuur op de paard vind ik dan weer niet leuk. Ik snap/zie meestal ook niet wanneer een paard/amazone een fout maakt.
Beetje gluren naar Femke Bol.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De kontjes van de hardloopster en hoogspringers wel?
Het oog wil ook watquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nu nog voor het effect eens kijken hoe ik daadwerkelijk een effect kan afspelen met hue (of alternatieve app)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:49 schreef mschol het volgende:
disco verlichting in mn badkamer
je bent een Temu-slachtoffer of was dit een bewuste keuze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog voor het effect eens kijken hoe ik daadwerkelijk een effect kan afspelen met hue (of alternatieve app)
oh vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog voor het effect eens kijken hoe ik daadwerkelijk een effect kan afspelen met hue (of alternatieve app)![]()
![]()
kleurledjes was bewuste keus, de kleurtjes zelf zijn gekozen door de hue appquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
je bent een Temu-slachtoffer of was dit een bewuste keuze?
zijn ikea slimme lampjesquote:
En ze zijn geschikt voor de badkamer?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ikea slimme lampjeswant de hue variant was ~4x zo duur (nu was ik ~71 euro kwijt, hue color was pak em beet 250 euro; witte hue lampjes waren 150 ofzo
)
de armaturen die ik los gekocht heb zijn IP65, dus yepquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze zijn geschikt voor de badkamer?
oh nicequote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
de armaturen die ik los gekocht heb zijn IP65, dus yep
enige is dat de gezaagde gaten 70mm doorsnee zijn en armatuur voor 68 geschikt is, hij overlapt wat dus het gaat allemaal goed, maar een aantal zitten niet helemaal zoals ik ze zou willen..quote:
nicequote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
en nummer drie...
[ afbeelding ]
MSV DuisburgOok erg blij mee..
Club is wel ongelooflijk afgezakt (speelt komend jaar regionalliga/4de niveau in Deutschland) , maar neemt niet weg dat ik dit ook wel een mooi shirt vind
leuk ben je shirtjes aan het sparen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
en nummer drie...
[ afbeelding ]
MSV DuisburgOok erg blij mee..
Club is wel ongelooflijk afgezakt (speelt komend jaar regionalliga/4de niveau in Deutschland) , maar neemt niet weg dat ik dit ook wel een mooi shirt vind
Ik heb gewoon even drie shirtjes besteld via een zogeheten mysterybox. Je koopt dus een shirt, Geeft de maat aan en welke club/kleur je absoluut niet wil en dan kiezen ze voor jou een shirt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
leuk ben je shirtjes aan het sparen?
ik heb er nog wel twee voor je van fehnerbace en galatasaray, enkel verzenkosten hoef er niks voor te hebben, ik draag ze toch nooit
Okay het was maar een aanbod hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even drie shirtjes besteld via een zogeheten mysterybox. Je koopt dus een shirt, Geeft de maat aan en welke club/kleur je absoluut niet wil en dan kiezen ze voor jou een shirt.
En lief voor je aanbod, maar ik heb nu echt wel shirts genoeg voorlopig.
Hue hue hue in je badkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog voor het effect eens kijken hoe ik daadwerkelijk een effect kan afspelen met hue (of alternatieve app)
🐙
een liev aanbod ookquote:
Zeker ik waardeer dat ook wel hoor. Maar mijn kast zit na deze drie echt bommetje vol. Ik krijg waarschijnlijk ruzie met de woonbegeleiding als ik ze zou accepteren...quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb een hekel aan Drogba, dus dat shit van Gala zou ik al niet hebben gewild...
laat het losquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik heb een hekel aan Drogba, dus dat shit van Gala zou ik al niet hebben gewild...
Tuurlijk. En de beachvolleybalsters.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
oja wask effe vergetenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. En de beachvolleybalsters.
Maar het mooiste is de Moderne Vijfkamp en dan specifiek het onderdeel Paardrijden. Dat is echt pure slapstick, want de deelnemers krijgen dan onbekende paarden van de organisatie. En red je er maar mee. Dat ziet er heel anders uit dan je denkt
Karzai is het wel verstandig dat je alleen naar New York gaat als het mentaal niet helemaal oké gaat?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:38 schreef Karzai het volgende:
mensen proberen mij alleen maar elke dag gek te maken, krijg de tiefus zeg
ssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai is het wel verstandig dat je alleen naar New York gaat als het mentaal niet helemaal oké gaat?
Sssssssssquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssss
ik ben er klaar mee godverdomme ik ga gewoon, er is niets mis met mijquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai is het wel verstandig dat je alleen naar New York gaat als het mentaal niet helemaal oké gaat?
Okéquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee godverdomme ik ga gewoon, er is niets mis met mij
nou goed das wel een dingetje karzaiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:05 schreef Karzai het volgende:
zo deed ik dat altijd ook vroeger, keb nu het alleen het idee dat buitenaardse krachten er zich mee gaan bemoeien
ik moet mijn eigen wil doorzetten
ik blijf gewoon die achterdocht houden, wat moet ik dan huilend op de bank liggenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed das wel een dingetje karzai
nee maar niet dat je kans hebt dat de achterdocht daar groter wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik blijf gewoon die achterdocht houden, wat moet ik dan huilend op de bank liggen
fuck that shit ik ben 52 wil nog wat zien van de wereldquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar niet dat je kans hebt dat de achterdocht daar groter wordt.
dat snap ikquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
fuck that shit ik ben 52 wil nog wat zien van de wereld
woooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
ik weet niet of ik je nog kan gelovenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
woooooooooooooooooooooooooooooooow
ben echt een super echt serpent, hoor maar: sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
snap ik , bedoel ook niet echt buitenaardse krachten, maar ik vertrouw het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed das wel een dingetje karzai
net nog verveld, als een eckt serpent!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of ik je nog kan geloven
ik hoop wel dat je het in de gaten houdt. New York is een nieuwe plek voor je waar je alleen bent straks dus als het dan toch slechter met je gaat is dat niet zo handig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:19 schreef Karzai het volgende:
bedoel
[..]
snap ik , bedoel ook niet echt buitenaardse krachten, maar ik vertrouw het allemaal niet meer
er zijn de afgelopen jaren zoveel vreemde dingen gebeurd dat ik niemand meer vertrouw
denk dat het juist een goede uitlating voor mij is, ik heb wat nieuws nodig zit al drie jaar opgesloten in huis, dit kan niet langer zoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je het in de gaten houdt. New York is een nieuwe plek voor je waar je alleen bent straks dus als het dan toch slechter met je gaat is dat niet zo handig.
Alleen op JFK heb je al valium nodig om daar doorheen te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je het in de gaten houdt. New York is een nieuwe plek voor je waar je alleen bent straks dus als het dan toch slechter met je gaat is dat niet zo handig.
Dat hoop ik dan voor jequote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het juist een goede uitlating voor mij is, ik heb wat nieuws nodig zit al drie jaar opgesloten in huis, dit kan niet langer zo
dat denk ik ook. Hoop ook dat je mooi weer hebt dan. Of tenminste droogquote:
droog sta ik al dus nothing to loosequote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Hoop ook dat je mooi weer hebt dan. Of tenminste droog
M'n hotel zat vlak aan Times Square. Goed bereikbaar maar ik moest elke avond even een paar minuten voor me uit staren op de hotelkamer om even bij te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alleen op JFK heb je al valium nodig om daar doorheen te komen.
Valt best wel mee eigenlijk.quote:
Pakketreis?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:39 schreef CherryLips het volgende:
En dan die shuttle naar het vliegveld. Doodskist op wielen.
Hotelkamer met dubieuze geuren en gaten in de muur en waarin we niet in de kast durfden te kijken.
Vage gasten in de metro dus dan stapten we uit en namen we de volgende maar weer.
Was een leuke week.
Wat een prijzen zeg, goeie genade.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)raspberry-zero-sugar
even proeven of dit te drinken is...
Ik heb er minder voor betaald, want bij de Jumbo en in de aanbieding...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een prijzen zeg, goeie genade.
Heel erg matig, Smaakt naar te sterke ranja met prikquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)raspberry-zero-sugar
even proeven of dit te drinken is...
Dat klinkt op zich goed, maar al die Zero frisdranken zijn verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel erg matig, Smaakt naar te sterke ranja met prik
Vind ik wel meevallen. Ik drink bijna niets anders qua frisdrank. Is me ook aangeraden ivm medische redenen..quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich goed, maar al die Zero frisdranken zijn verschrikkelijk.
Och, het zal vast minder slecht zijn voor mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik drink bijna niets anders qua frisdrank. Is me ook aangeraden ivm medische redenen..
https://nltimes.nl/2024/0(...)t&utm_medium=twitterquote:Three Dutch cities have made it into the top 5 of highest rents for 1 to 3-bedroom apartments in Europe, according to HousingAnywhere’s International Rent Index for the second quarter. Amsterdam tops the list, The Hague is in third place, and Utrecht in fifth. Rotterdam made it into the top 10.
The housing platform analyzed over 80,000 ads for apartments, rooms, and studios in 28 European cities. Amsterdam came out on top in all three categories.
Hoe ga je alles meenemen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt je beweging ook weer gehad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Aangekomen bij de bioscoop. Niet van harte.
Ik liep via de spoortunnel naar de kant van het station waar ik moest zijn. Daar waren het voet en fietspad naar de bios afgesloten voor werkzaamheden. Ik toch doorlopen want anders moest ik terug en een eind omlopen om een andere bouwplaats heen.
Andere eind daadwerkelijk met hekken afgesloten, om hekken en over betonijzer geklauterd om bij de bios te komen.
Die ze op 12 meter hoogte bovenop een parkeerplaats gebouwd hebben. Maar de lift was buiten gebruik dus ik kon weer teruglopen naar de trappen.
Komop jongens. Ik wil even naar de film. Mag het?
Stad/Land/provincie?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
✅ New Kids Turbo gekeken in Luxemburg
Foetz, Luxemburg, Esch-sur-Alzettequote:
Moet iedereen zelf weten, ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen het vreselijk vinden die filmsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog geen enkele New Kids film gezien.
Maakt mij dat een nep brabo??
Ik ben een paar keer met mijn ouders op vakantie geweest in dat land. Maar ik kan me van deze drie namen alleen Luxemburg herinneren dat ik er ook echt geweest ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foetz, Luxemburg, Esch-sur-Alzette
Ah leukquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer met mijn ouders op vakantie geweest in dat land. Maar ik kan me van deze drie namen alleen Luxemburg herinneren dat ik er ook echt geweest ben.
Esch wel geweest. Best schattig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foetz, Luxemburg, Esch-sur-Alzette
Waren wel leuke vakanties hoor. Maar zeker 30 jaar geleden. Dus heel veel weet ik niet meer...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah leukIn Foetz is ook geen ene reet te doen volgens mij, maar hier zat een redelijk goedkoop fatsoenlijk hotel
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Aangekomen bij de bioscoop. Niet van harte.
Ik liep via de spoortunnel naar de kant van het station waar ik moest zijn. Daar waren het voet en fietspad naar de bios afgesloten voor werkzaamheden. Ik toch doorlopen want anders moest ik terug en een eind omlopen om een andere bouwplaats heen.
Andere eind daadwerkelijk met hekken afgesloten, om hekken en over betonijzer geklauterd om bij de bios te komen.
Die ze op 12 meter hoogte bovenop een parkeerplaats gebouwd hebben. Maar de lift was buiten gebruik dus ik kon weer teruglopen naar de trappen.
Komop jongens. Ik wil even naar de film. Mag het?
Het dorp zelf? Daar gaan we morgen heen dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Esch wel geweest. Best schattig.
Was alleen zwaar iedere dag de heuvel weer op na het drinken.
Ja. Was wel comfy.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het dorp zelf? Daar gaan we morgen heen dus ik ben benieuwd
Voor een mandje met kaas.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een pseudoniem ergens voor?
Maaskantjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een pseudoniem ergens voor?
WOENSEL WOENSEL WINKELCENTRUM WOENSEL CATHARINA ZIEKENHUISquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, Nitro komt er direct achteraanDat ga ik niet meer helemaal kijken hoor
Herrie clipsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
We hadden in die tijd lol met het omdraaien van klinkers en medeklinkers in woorden.
Voor een paar jaar terug had je meneer MAND!!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
We hadden in die tijd lol met het omdraaien van klinkers en medeklinkers in woorden. Dus toen die gast in New Kids "Kaasmandje!!" riep ipv Maaskantje moesten we daar ongezond hard om lachen.
Nee, echt?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voor een paar jaar terug had je meneer MAND!!
waar?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Iemand probeert herrieschoppers hierheen te lokken
@Koen66 weet wat hij moet doenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Schorrieheppersquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Standaard voor zaterdagavond volgens mij helaasquote:
quote:
sow, das vroeg voor een zondagquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
ik maak het ook niet laat, wekker om 7:30 morgen
Ik maak sowieso nog 10 posts na deze, want dan 200.000quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
dit, ik zit in spelletje en kijk streamquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Standaard voor zaterdagavond volgens mij helaas
dauwtrappen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik maak sowieso nog 10 posts na deze, want dan 200.000
Bijna.quote:
wow daar ben ik serieus echt al jaren niet meer geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna.
Maar ik heb beloofd hem in R49 te posten![]()
Nog steeds leuk hoor en wel een klein groepje posters, maar wel gezellie vermicelli mozzarelli limoncelliquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow daar ben ik serieus echt al jaren niet meer geweest
gefeliciteerd Bossiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog steeds leuk hoor en wel een klein groepje posters, maar wel gezellie vermicelli mozzarelli limoncelli
heb jij reclame op Fok terwijl je een Abo hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen bedankt voor al die jaren hier, maar ik ga nog gewoon door. Jullie zijn nog niet van me af![]()
![]()
Blijkbaar....quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij reclame op Fok terwijl je een Abo hebt
uitgezet, Thanks.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, da's een vinkje dat je ook uit moet zetten
Hoe kan je geen last hebben van reclamesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
uitgezet, Thanks.
Al had ik er niet heel veel last van...
Ik ben gewoon ikquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je geen last hebben van reclames
Uhuh. Ik probeer het uit te roeien waar ik kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je geen last hebben van reclames
Geen FOK! abo, uitroeien, hmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik probeer het uit te roeien waar ik kan.
Eerlijk. Het grootste nadeel aan bioscoopfilms op dit punt. Als ik nog één keer George Clooney met koffiebonen en een liefdesbrief door een Italiaans landschap moet zien rijden. Aaaargh.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen FOK! abo, uitroeien, hmmmmmmmmm
Sorry, maar ik moet je helaas aangeven.
Pathé maakt gelukkig vooral reclame voor Pathé.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik probeer het uit te roeien waar ik kan.
Eerlijk. Het grootste nadeel aan bioscoopfilms op dit punt. Als ik nog één keer George Clooney met koffiebonen en een liefdesbrief door een Italiaans landschap moet zien rijden. Aaaargh.
Lol @ steeds wanhopiger wordende gamedinges reclames. Volgens mij loopt dat voor geen meter. Net als die escaperoom pleehokjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pathé maakt gelukkig vooral reclame voor Pathé.
Ach. Tegen de tijd dat hij ALT is, heeft hij zichzelf wel uitgevogeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:41 schreef mschol het volgende:
goed plan..
ik zit hier nog met een JUNG schakelaar te prutsen, maar dat wil niet lukken
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. Tegen de tijd dat hij ALT is, heeft hij zichzelf wel uitgevogeld.
Gelukkig kan ik doordeweeks. Maar nu zitten er dus voorlopig allemaal blagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol @ steeds wanhopiger wordende gamedinges reclames. Volgens mij loopt dat voor geen meter. Net als die escaperoom pleehokjes.
Ik was er vandaag weer. En iedere keer, voornamelijk door deze vestiging, ben ik blij dat ik er nauwelijks nog kom.
Er zaten mensen te praten. Mensen te bellen. Toen gingen de mensen die praten de zaal uit om personeel te halen om de mensen die belden te verwijderen. Waarna ze gewoon weer gingen praten. Cool. Coolcoolcool.
Tot morgenavond met dezelfde klachtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Klaar. Gelukkig had ik m'n dekbed en kussensloop nog niet afgehaald, die worden toch pas morgen gewassen.
Truste
nice, waar ga je?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:47 schreef mschol het volgende:
ja, pc uit, tandenpoets tijd en bedtijd
morgen zwemmen, mogelijk helemaal uitputtend
Als we dit al als klagen gaan zien...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot morgenavond met dezelfde klacht
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Morgen ben ik gewoon slim en regel ik het meteen na het afhalen
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als we dit al als klagen gaan zien...
Morgen ben ik gewoon slim en regel ik het meteen na het afhalen
ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 juli 2024 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
watergeus, dat nieuwe zwembad.
niet alleen, heb 2 beginnende pubers mee![]()
Meer hapjesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed, 20.5k stapjes in 165 minuten
ik ben er voor de officiele opening geweest, prima zwembad opzich maar weinig toezicht vond ik toen alquote:Op zondag 14 juli 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
ben er nog niet geweest. Was deze week al wel gedoe met wat groepen jongeren
Trump: "Het is ongelooflijk dat een dergelijke daad in ons land kan plaatsvinden."quote:Op zondag 14 juli 2024 00:52 schreef CherryLips het volgende:
Trump beschoten tijdens een rally. De verkiezingen dit jaar gaan echt top.
quote:Op zondag 14 juli 2024 05:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trump: "Het is ongelooflijk dat een dergelijke daad in ons land kan plaatsvinden."
Uhm, ok
Eens.quote:
Zal nu wel stijgen in de peilingen.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:52 schreef CherryLips het volgende:
Harde werkerquote:
reactie die ik verwacht : "we moeten meer wapens hebben, dan was dit voorkomen"quote:Op zondag 14 juli 2024 00:52 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vaak gaan we onderstaande foto nog zien tijdens de campagne, denk je?quote:Op zondag 14 juli 2024 06:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal nu wel stijgen in de peilingen.
Dit gaat in zijn voordeel werken denk ikquote:Op zondag 14 juli 2024 07:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan we onderstaande foto nog zien tijdens de campagne, denk je?
[ afbeelding ]
Vocht is zo irritant. Heb ik ook nog steeds last van op sommige dagenquote:Op zondag 14 juli 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel oke.![]()
Nu bezig met zwachtelen en steunkous omdat vocht weg te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |