hoe ist met u?quote:
Weet niet. Weinig energie of creativiteit vandaag. Zit niet zo best erbij. Komt wel weerquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet niet. Weinig energie of creativiteit vandaag. Zit niet zo best erbij. Komt wel weerlater weer een moment en anders morgen weer een dag
En met jou?
Begrijp ik ja... hier straks enkel een was hangen en morgen de rest van het huisquote:Op zondag 21 juli 2024 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet aan het huishouden beginnen, maar geen zin
ik heb zelfs de was gestrekenquote:Op zondag 21 juli 2024 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja... hier straks enkel een was hangen en morgen de rest van het huis(naja ik heb een schema voor elke dag wat. En die loopt van maandag tot en met vrijdag)
De kanker bij mn vader is terug. Deze keer in de hersenen. Ik ben bang dat hij nog hooguit een paar maanden heeft.quote:
He godver Q.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
De kanker bij mn vader is terug. Deze keer in de hersenen. Ik ben bang dat hij nog hooguit een paar maanden heeft.
Oh nee wat ergquote:Op zondag 21 juli 2024 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
De kanker bij mn vader is terug. Deze keer in de hersenen. Ik ben bang dat hij nog hooguit een paar maanden heeft.
Jeetje wat heftig, heel veel sterktequote:Op zondag 21 juli 2024 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
He bah. Veel sterktequote:Op zondag 21 juli 2024 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dan is regen niet zo'n ramp meer.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
He godver Q.
Ik wilde iets posten over regen en wateroverlast en zandzakken voor de deur, maar dit plaatst een en ander wel weer in perspectief.
Sterkte daar!!
quote:Op zondag 21 juli 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
He bah. Veel sterkte. Hopelijk kunnen jullie nog wat mooie herinneringen maken komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |