Schrok alquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga er ook een pakken
(Waterijsje)
Hoe precies pakken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... kan ook met een ijsje iemand pakken
Ik kom eraan. Met ijsje.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel simpel. IJsje met de mond vasthouden en dan met een aanloopje iemand knuffelen
Typisch gevalletje why not both?'.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd knuffelen
Zeker als je ijs brengt
Oeh ja... dat is minderquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:33 schreef DrMarten het volgende:
Lekker nieuws met die computerstoringen. Ik moet zometeen mijn broer en de kinderen naar Schiphol brengen.
Ben benieuwd of ze kunnen reizen
Hup, hup!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ben te lui om thee te zetten...
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De eerste halve liter is op. De andere liter volgt snel
Enig idee waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
met warm weer drink ik altijd slecht
Nopequote:
Zeker doen. Erg belangrijk met deze temperaturen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope
Altijd zo geweest. Het was dat mijn stem ermee ophield tijdens het gesprek met de psych dat ik me bedacht te lang niet gedronken te hebben. Dus even inhalen
Yes! Morgen ook weer een pot thee een twee longdrinkglazen op vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker doen. Erg belangrijk met deze temperaturen.
Heel goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes! Morgen ook weer een pot thee een twee longdrinkglazen op vrijwilligerswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |