Hoi jijquote:
Gewoon doenquote:
Jouw morgen klinkt geweldig! Mag ik met een boekje naast je komen liggen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:24 schreef Barbusse het volgende:
Ben er helemaal klaar mee voor vandaagMorgen de hele dag in het park of aan de rivier liggen bij een verlaten kerkje met een boekje.
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw morgen klinkt geweldig! Mag ik met een boekje naast je komen liggen?
Sterkte met vandaag
De plek die je beschrijft lijkt me heerlijk. Narnia lezen met goed gezelschap, wie wil dat nou nietquote:
Hier met de voetjes in de rivierquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De plek die je beschrijft lijkt me heerlijk. Narnia lezen met goed gezelschap, wie wil dat nou niet![]()
Oh wauw....quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier met de voetjes in de rivier
[ afbeelding ]
Hakken in het zand-tijd!quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Ben er ook wel weer klaar mee voor vandaag.
Krijg verzoeken om werk uit te zetten waar we totaal geen capaciteit voor hebben. Geef je dat aan komen ze terug met de opmerking dat het toch echt moet en dat het niet te lang kan wachten.
Prima joh, lever je me ook even 10 extra mensen dan?
Zucht....
"Ja maar je kunt dinges toch wel vragen?"quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hakken in het zand-tijd!
Als jij geen mensen hebt, dan kan je ook niks. Dus ik zou zeggen dat ze dan maar mensen moeten regelenquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ja maar je kunt dinges toch wel vragen?"
Nope.
"Hoezo niet, die staat hier toch voor opgesteld?"
Uhm, zij doet dit werk niet meer.
"Nou ja, dan maar iemand anders, maar het moet wel z.s.m."
Gozer, als ik zeg dat ik niemand heb, heb ik niemandVolgend jaar ergens misschien.
Ik maak van zulke zaken uiteindelijk wel een managementprobleem. Laat hun maar aangeven wat ze willen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als jij geen mensen hebt, dan kan je ook niks. Dus ik zou zeggen dat ze dan maar mensen moeten regelen
Dat is herkenbaar jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik maak van zulke zaken uiteindelijk wel een managementprobleem. Laat hun maar aangeven wat ze willen.
Alleen krijgen mijn collega en ik aan de voorkant het gezeik.
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |