Owh auwquote:Op maandag 15 juli 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ik had laatst een ongelukkig gevallen houten prikker in mijn hiel![]()
.
Ik ben hier niet op tegen inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2024 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bwah, kan altijd nog gebeuren eh.
quote:
Dit is geen nieuwe info. Vooral benieuwd of het tot andere interessante gebeurtenissen of ontboezemingen leidt.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn he, dat je nog eens iets over me mag leren.
Daarom wens ik niet en pak ik het gewoonquote:Op maandag 15 juli 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd uitkijken met wat je wenst!
Je bedoeld; je gaat er gewoon op staan?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom wens ik niet en pak ik het gewoon
Somsquote:Op maandag 15 juli 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld; je gaat er gewoon op staan?
Niets is deze man te gek.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld; je gaat er gewoon op staan?
Echt eh? Compleet lijp!quote:
Je kent me. Dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 15 juli 2024 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is geen nieuwe info. Vooral benieuwd of het tot andere interessante gebeurtenissen of ontboezemingen leidt.
Je kent me. Daar zou ik nooit genoegen mee nemen en mij daar bij neer leggen.quote:
Dus dwangmatig aan de slag met minder dwangmatig worden? Interessant.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben dwangmatig verklaard vandaag
en dat ik er wat aan moet doen
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus dwangmatig aan de slag met minder dwangmatig worden? Interessant.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |