Geloof ikquote:
En je kan hier heel veel creabea-dingen doen of proberen en een slechte serie of film of luisterboek erbijquote:
Oh, als dat toch eens zou helpenquote:Op maandag 15 juli 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon even draaien aan de wijzers van de klok
Uhm... dan haal ik nu de batterijen uit de klokken hierquote:Op maandag 15 juli 2024 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als dat toch eens zou helpen
Jij zit momenteel zo lekker dat je dit voor altijd zou willen?quote:Op maandag 15 juli 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... dan haal ik nu de batterijen uit de klokken hier
In elk geval voor een lange tijdquote:Op maandag 15 juli 2024 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zit momenteel zo lekker dat je dit voor altijd zou willen?
Dat is fijn, dat je nu in ieder geval lekker zitquote:Op maandag 15 juli 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In elk geval voor een lange tijd
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
net de crisis van dit weekend besproken. Ben zo lekker rapid cycling bipolair. Ga van extreem down naar extreem up, soms in minuten en soms in uren... en nu knal ik weer in een down. Maar goed *smile* er is niks aan de hand
Buh!
Nou, hup, kleertjes uit danquote:
Thuiskleertjes zijn de beste kleertjesquote:Op maandag 15 juli 2024 17:56 schreef Tegan het volgende:
Pas als ik thuis ben.
Althans, andere kleertjes aan denk ik.
Gewoon naaktlopen, net als zovelen.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:56 schreef Tegan het volgende:
Pas als ik thuis ben.
Althans, andere kleertjes aan denk ik.
Doe ik binnen altijd.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon naaktlopen, net als zovelen.
Wie niet? Op straat krijg je te gauw gezeik om niks.quote:
Ja, stomme regels.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie niet? Op straat krijg je te gauw gezeik om niks.
Helemaal naakt vind ik niet zo. Weinig aan is top.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon naaktlopen, net als zovelen.
Mwoah. Mag wel graag op blote voeten lopen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal naakt vind ik niet zo. Weinig aan is top.
Kinderachtig volk.quote:
Slipje dan. Of alleen sokken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewaagd van jequote:Op maandag 15 juli 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah. Mag wel graag op blote voeten lopen.
* meeleestquote:Op maandag 15 juli 2024 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |