Goedeavond inmiddels. Motor rijden was heerlijk vanmiddagquote:
Ik ookquote:Op maandag 15 juli 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
De vakantie is voorbij
Maar ik heb vandaag alsnog weinig van doen.
Wat goedquote:Op maandag 15 juli 2024 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
[..]
Ik ook
Zullen we elkaar bezighouden?
Gewoon even draaien aan de wijzers van de klokquote:Op maandag 15 juli 2024 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Opstaan met hoofdpijn, geen zin in vandaag. Na morgen vakantie, dus laat het maar gauw morgenmiddag zijn
Oehquote:Op maandag 15 juli 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat goed
Naja ik moet bellen met mijn begeleider en verder zit ik lekker in mijn hobbykamer. Je bent welkom
Geloof ikquote:
En je kan hier heel veel creabea-dingen doen of proberen en een slechte serie of film of luisterboek erbijquote:
Oh, als dat toch eens zou helpenquote:Op maandag 15 juli 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon even draaien aan de wijzers van de klok
Uhm... dan haal ik nu de batterijen uit de klokken hierquote:Op maandag 15 juli 2024 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als dat toch eens zou helpen
Jij zit momenteel zo lekker dat je dit voor altijd zou willen?quote:Op maandag 15 juli 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... dan haal ik nu de batterijen uit de klokken hier
In elk geval voor een lange tijdquote:Op maandag 15 juli 2024 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zit momenteel zo lekker dat je dit voor altijd zou willen?
Dat is fijn, dat je nu in ieder geval lekker zitquote:Op maandag 15 juli 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In elk geval voor een lange tijd
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
net de crisis van dit weekend besproken. Ben zo lekker rapid cycling bipolair. Ga van extreem down naar extreem up, soms in minuten en soms in uren... en nu knal ik weer in een down. Maar goed *smile* er is niks aan de hand
Buh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |