Alles wentquote:Op maandag 15 juli 2024 06:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi daar laten, die 40 hoeft voor mij echt niet
Mag wel een keerquote:Op maandag 15 juli 2024 07:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Strak blauw inderdaad.
Wordt wel wat warm vandaag
Vloer en muurkoeling?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warme week op komst, dus de vloer- en muurkoeling gaan aan
Via de warmtepomp. Lopen buizen door de muren (en uiteraard onder de vloer).quote:
Ah oké. Beetje koel houden in huis idd.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Via de warmtepomp. Lopen buizen door de muren (en uiteraard onder de vloer).
Twee of drie dagen doe ik via de airco alleen. Nu de hele week 25+ en vrijdag wellicht tropisch dan gaat de vloer- en muurkoeling aan. Vind ik toch wat comfortabeler
Inderdaad! Weinig zomer warmte gehad. Veelal 25/26 graden deze week, dus geen hitte, maar aangenaam. Natuur heeft het ook nodig. Vrijdag waarschijnlijk 28quote:
Eigenlijk vergelijkbaar met verwarmen. Via airco gaat dat prima, maar via de vloer/muren is toch echt wel prettiger. Maar de installatiekosten zijn er dan ook wel naarquote:
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op iddquote:Op maandag 15 juli 2024 08:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Inderdaad! Weinig zomer warmte gehad. Veelal 25/26 graden deze week, dus geen hitte, maar aangenaam. Natuur heeft het ook nodig. Vrijdag waarschijnlijk 28
Mooie kans om jezelf te trainenquote:Op maandag 15 juli 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op idd
Gemarineerde geschiedkundige 😱quote:Op maandag 15 juli 2024 08:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is jullie gegund. Vrijdag het rooster op idd
Goed hete kolen onder het rooster en TJAKKAAAAAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |