En voor Bol.quote:
Wat wil je precies dat hij doet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Pispot Van Gils beukt zich er alsnog langs, er valt hem wel degelijk wat te verwijten
Vol op de rem was ook problematisch geweest. Maar soit, hij nam risico door daar op te willen schuiven, stukje onervarenheidquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Pispot Van Gils beukt zich er alsnog langs, er valt hem wel degelijk wat te verwijten
Als Capiot vooruit blijft kijken is er ook niks aan de handquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:24 schreef Szura het volgende:
Van Gils maakt zich niet druk om de gevallenen maar vooral is het kut dat Arno niet kon sprinten!
Zt want door de val in de laatste kmsquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonas op 0.35 of krijgt ie nog z.t. straks?
Dat wordt allemaal z.t. ja voor de renners in de 1e groepquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
krijgt helaas dezelfde tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vooral over dat die om zit te kijken en er daardoor gevallen wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Interview niet gezien, dacht hij te kunnen winnen?
Deze snap ik niet helemaal. Waarom weet Mike dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mike coacht Bini en meldt dat Mathieu ongelofelijke wattages reed.
Omdat hij met Mathieu heeft gesproken toen die terugviel in het peloton.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal. Waarom weet Mike dat?
Dat vertelde Mathieu hem toen hij terug in het peloton zakte. Mathieu was verbijsterd dat het peloton überhaupt terugkwam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft Mathieu tegen Mike gezegd nadat de groep terug was gepakt (dat ze voorop flinke wattages reden en het peloton ze toch nog terug wist te pakken).quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval niemand aan tafel die hem zal tegenspreken. Ja-knikkers aanwezig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk er naar uit hoe Karrul vanavond alle schuld in schoenen van Capiot schuift
Of het wordt niet echt gesproken omdat het beiden Belgen zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk er naar uit hoe Karrul vanavond alle schuld in schoenen van Capiot schuift
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:45 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind Kristof Meul een erg matige interviewer.
Dat doet hij juist al deze Tourquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haha, Wouter weer 2de, beter richt ie zich op of sprinten, of klimmen of wat anders en niet en/en of en/of.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |