Ja ik geloof dat gisteren nog werd beweerd dat hij dat niet kon. Het is dat ik het allemaal niet noteer, er wordt hier iemand gematst.quote:
Zie het in herhaling, dat is niet fraai. Van boven lijkt het minder erg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van Gils mag wat mij betreft naar huis gestuurd worden, wat een idiote actie
Wisten we al toen hij die Griek een klap verkocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Maxim Van Gils met zijn pispotkapsel blijkt een klootzak.
Gewoon ter voorzorg alle Belgen de Tour uit!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Capiot gaat wel beetje naar links waardoor gat voor Van Gils er niet meer is.
Ik vermoed raceincident.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat gisteren nog werd beweerd dat hij dat niet kon. Het is dat ik het allemaal niet noteer, er wordt hier iemand gematst.
There you go!quote:Op donderdag 11 juli 2024 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flipsen bewijst hier wel weer dat ie eigenlijk niet zonder fatsoenlijke lead-out kan
Dit was z'n slechtste sprint tot nu toe jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In zo'n kleine groep ingesloten raken, dat was dan weer een minder groot succes van Bini.
Werd daar letterlijk gesandwiched en krijgt een kwak van 2 kanten tegelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In zo'n kleine groep ingesloten raken, dat was dan weer een minder groot succes van Bini.
Seks is iets verderop.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:18 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Werd daar letterlijk gesandwiched en krijgt een kwak van 2 kanten tegelijk.
Pispot Van Gils beukt zich er alsnog langs, er valt hem wel degelijk wat te verwijtenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee dit is inderdaad niet echt verwijtbaar aan lieve jongen M. van Gils.
Hij werd ook een keer 9e en Thijssen 8e, dat was nog erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was z'n slechtste sprint tot nu toe ja
Gaat daarvoor al mis natuurlijk. Ploeg kwam eigenlijk te vroeg op kop.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:18 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Werd daar letterlijk gesandwiched en krijgt een kwak van 2 kanten tegelijk.
Dat ie op zijn fiets tot de streep komt was al wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |