abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214258258
Hallo,

Met mijn werk zitten we in een oud bank gebouw.
In de kelder zit een kluis van 5x3meter. Nu hebben ze bedacht om daar een soort ontspannings game room van te maken. Staat al een tafeltennis tafel. Maar ze willen er ook een dartboard ophangen en heb aangeboden dat te doen (voordat ik wist dat ze daar wilde hebben) die muren zijn natuurlijk van erg dik en hard beton. Kom ik nooit door heen met mijn klopboortje.
Zijn er andere manieren om een plaat mdf op te hangen? Daarop wilde ik dan het dartbord hangen scheelt stompe pijlen ook.
pi_214258275
Montage kit ^O^
pi_214258276
Geen klopboor, maar een boorhamer :)
  vrijdag 12 juli 2024 @ 09:04:05 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214258291
Op een standaard vlak voor de muur. Dan kan je m ook weer verplaatsen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_214258311
Je hebt van die standaarden voor een dartbord.

Daarnaast moet je met een goede klopboor wel gewoon door dat beton komen.

En anders deze kit:

https://www.kitxpert.nl/g(...)hoCf6wQAvD_BwE#93=27

Blijft alles mee hangen.
pi_214258956
Als je een plaat mdf tegen de wand plakt heb je gelijk een mooie dartbaan.
pi_214259521
Geen standaard gebruiken, een bord vast tegen de muur speelt veel beter.
pi_214259651
Frame van 2 balkjes staand klemmen tussen vloer en plafond?
pi_214263907
Bleek op een tussen muurtje te moeten. Dus tussen de eerste grote kluis en de kleinere daar achter.
Die muur was juist erg zacht. Dus gewoon plaat mdf met 4 schroeven en daar het bord op.

Zaten wel 2 keilbouten in die ik er met veel moeite met een waterpomp tang uit heb gehaald.
pi_214264635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:02 schreef Basp1 het volgende:
Montage kit ^O^
Als je het niet meer wit.PUR EN KIT *O*
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_214267618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:06 schreef Rectum het volgende:
Geen standaard gebruiken, een bord vast tegen de muur speelt veel beter.
Denk niet dat het veel uitmaakt. We zijn een groepje hulpverleners die gewoon even wat anders willen doen dan de problemen van andere aan willen horen. Sterker nog denk dat die nauwelijks gebruikt gaat worden.
pi_214278836
Zijn de binnenwanden van beton of zijn er ook stukken metaal? In het laatste geval kun je ook gebruik maken van magneten. Bijvoorbeeld met verzonken schroeven een aantal magneten aan een plaatje hout aan de achterkant vast maken. Vervolgens het dartboard op de voorkant van dat plaatje monteren en door de magneten klik je hem dan 'vast'.
Of je maakt een soort standaard van een paar 18x44 vuren latjes en zorgt dat het met de achterkant tegen de muur staat, evt wat stof of rubber ertussen om tikken te voorkomen.
Da gao nie nou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')