Waarom post je dat ?quote:
Leg eens uit.quote:
Hoeveel Nederlanders dan ?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ten Hag doet een van Gaaltje en maakt er een Hollandse kolonie van
Ga er dan mee door. FOK! is toch al naar de klote.quote:
1eens (bijwoord)quote:
Hakequote:
Het begin is er.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:11 schreef Rick-Astley het volgende:
Wat leuk voor 'm! Dat het maar een geslaagde stap moge zijn.
Zou best eens kunnen. Ben bezig met voetbalblad Elf 's van 2004,5,6 aan het teruglezen. Roemen ze de "nieuwe" lichting met Robben, Heitinga, Sneijder en vd Vaart. Op de cover zelfs. Staat ook te lezen dat van Persie het op zeker nooit gaat redden, wegens te opstandig, lastig en egoïstisch.quote:
Duurde ook even voordat Persie zijn potentie bereikte. Toen hij wat meer volwassen was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Ben bezig met voetbalblad Elf 's van 2004,5,6 aan het teruglezen. Roemen ze de "nieuwe" lichting met Robben, Heitinga, Sneijder en vd Vaart. Op de cover zelfs. Staat ook te lezen dat van Persie het op zeker nooit gaat redden, wegens te opstandig, lastig en egoïstisch.
P.s. Zit ook een kinderrubriek in. Stelt ene Dave Roelvink een vraag.
Dat geldt zo ongeveer voor elke voetballer ter wereld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurde ook even voordat Persie zijn potentie bereikte. Toen hij wat meer volwassen was.
Bij Feijenoord waren ze blij dat-ie voor een prikkie oprotte. Niemand begreep Wenger en Arsenal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurde ook even voordat Persie zijn potentie bereikte. Toen hij wat meer volwassen was.
Wederom onzin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Feijenoord waren ze blij dat-ie voor een prikkie oprotte. Niemand begreep Wenger en Arsenal.
Tuurlijk. Maar niet vaak bij dit soort uitzonderlijke talenten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt zo ongeveer voor elke voetballer ter wereld.
Nee hoor, weet het nog goed.quote:
Bijna alle uitzonderlijke talenten zitten in hun prime ergens tussen 26 en 30quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet vaak bij dit soort uitzonderlijke talenten.
Zeker, maar uitzonderlijke talenten worden dan een 9+. Net zoals Messi en Ronaldo nu nog steeds een 7 scoren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna alle uitzonderlijke talenten zitten in hun prime ergens tussen 26 en 30
Kan me vergissen. Maar dat zit iig in m'n hoofd. Ook door wat ik afgelopen week heb gelezen.quote:
Er waren wat twijfels over zijn mentaliteit, maar dat het een heel speciale speler was was op varkenoord al bekendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me vergissen. Maar dat zit iig in m'n hoofd. Ook door wat ik afgelopen week heb gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |