Oh ja, dan logisch.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja sorry, was de toevoeging vergeten dat ik ov gratis kan krijgen via werk. Als dat geen optie was dan zou ik voor auto kiezen
M'n ouders wonen vlak bij het ziekenhuis. Ze gaan maar lopenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn vader mag nu niet rijden omdat zn ogen te slecht waren en over 3 weken na de controle hoort hij of hij weer kan rijden. Dat is wel echt kut hoorZe kunnen nergens heen, maar ook mn oom en tante die ouder zijn en naar het ziekenhuis moeten zijn nu afhankelijk van anderen omdat mn vader hen voorheen nog wel eens ophaalde.
Ja nee dat scheelt echt enorm. Want het OV is echt niet leuk meer, zelfs met korting.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja sorry, was de toevoeging vergeten dat ik ov gratis kan krijgen via werk. Als dat geen optie was dan zou ik voor auto kiezen
vind ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die onafhankelijkheid vind ik dus weer overhyped, want zo'n ding bezitten heeft ook weer z'n eigen gedoetjes, plus dat er meer smaken zijn dan alleen OV of alleen auto bezitten. Bij incidenteel gebruik kan je ook huren.
Eens.. Dat is niet te doenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee dat scheelt echt enorm. Want het OV is echt niet leuk meer, zelfs met korting.
Ja naja ik vind dus zo'n weekend abonnement nog best wel betaalbaar maar goed zonder abonnement is een treinkaartje wel belachelijk duur geworden ja.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De auto is wel duur jaMaar het OV ook. En met de auto kom ik 's avonds altijd thuis.
M'n arme poot schiet spontaan weer in de kramp van de grenscontrole file van vorige maand.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind ik ook
en 'altijd vertraging met ov', hallo, files?
Dat ook.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je daar zelf nog niet aan toe bent?
Neem Solo mee, kan hij rijden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind dus zo'n weekend abonnement nog best wel betaalbaar maar goed zonder abonnement is een treinkaartje wel belachelijk duur geworden ja.Maar dat laatste is zeker waar. Ik kom eigenlijk sowieso na een concert nooit meer thuis met de trein en die meet in oktober zou ik dus ook niet redden.
hahahaha, ik zet hem best vaak op de handremquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n arme poot schiet spontaan weer in de kramp van de grenscontrole file van vorige maand.
Lekker lezen, tukje doenquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, ik zet hem best vaak op de handrem![]()
ik vind wat dat betreft een trein chill dat je nog iets anders kunt doen, of even slapenongeacht vertraging. Staan wel weer andere dingen tegenover natuurlijk
Komt doordat je niet beter weetquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die onafhankelijkheid vind ik dus weer overhyped, want zo'n ding bezitten heeft ook weer z'n eigen gedoetjes, plus dat er meer smaken zijn dan alleen OV of alleen auto bezitten. Bij incidenteel gebruik kan je ook huren.
jaaaquote:
Hij heeft ook geen auto en hij gaat ook niet mee hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem Solo mee, kan hij rijden.
Heh wat? Ik heb tien jaar m'n eigen auto gehad en nu rijd ik lease?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat je niet beter weet
Het enige gedoetje is eens per jaar de keuring, maar dat kan ook gewoon op 5 minuten lopen van huis.
Ja, dit. Want ik had er rekening mee kunnen houden, ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Als de trein vertraging heeft en ik daardoor te laat kom op werk, voel ik me niet shit. Als er file is en ik daardoor te laat kom, vind ik dat mn eigen schuld![]()
Oh god als je naast iemand zit ben je dan ook zo'n zenuwlijer?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:19 schreef Crack_ het volgende:
En in het verkeer ben ik redelijk snel overprikkeld en stoor ik me aan van alles en nog wat.
Ik twijfel of ik ga.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen auto en hij gaat ook niet mee hoor.Van mij mag het wel maar wil hij toch niet
Yess, gewoon jezelf dom in een stoel gooien en een beetje afschakelen.quote:
dat jaquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit. Want ik had er rekening mee kunnen houden, ofzo.
haha nee, dat nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh god als je naast iemand zit ben je dan ook zo'n zenuwlijer?Want ik weet nog wel toen ik nog wel auto reed dat ik daar zo slecht op ging als iemand dat deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |