14.695 stappen. Heb een flinke wandeling gemaakt vandaag.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:48 schreef Mortaxx het volgende:
Het lijkt een fenomeen dat de laatste paar jaren door steeds meer mensen een gewoonte is gemaakt: het tellen van je stappen. Vaak als (vooraf gesteld) dagelijks doel ter bevordering van de gezondheid maar natuurlijk ook gewoon leuk om te weten hoeveel stappen je nu daadwerkelijk zet op een dag. De een zet er misschien al wel 10k op een werkdag, de ander zal hiervoor toch echt 's Avonds na werktijd nog even de benen voor moeten nemen. Het bijhouden van je stappen is ook steeds makkelijker geworden door apps voor je telefoon en/of smartwatch.
Het leek me leuk hierover een topic te openen waar mensen regelmatig kunnen vermelden hoeveel stappen zij die dag hebben gezet. Eventueel voorzien van een kleine toelichting over dit aantal vooral bij sterk afwijkende getallen.
Kom eens wat vaker uit die racing simquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gisteren 452
De high score van de week is 3708
Elke stap is er 1quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gisteren 452
De high score van de week is 3708
heb ik je net verteld lulquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:01 schreef Tjacka het volgende:
@:mortaxx @:bezsen @:fok-it @:ggmm @:nattekat @:pisces29
wat hebben jullie
Geen idee, mijn app gooit er een lading bij van het fietsen en zwemmen terwijl dat toch echt geen stappen zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:01 schreef Tjacka het volgende:
@:mortaxx @:bezsen @:fok-it @:ggmm @:nattekat @:pisces29
wat hebben jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |