Ik hoop het, en dan ook gewoon met 6-0 ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende: Spanje gaat de finale wel winnen.
Dat mag ik toch hopen jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje gaat de finale wel winnen.
Maar toch bij de laatste 4. Hoe moet een België of een Italië zich voelen dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. Nederland kwam beter in de wedstrijd, maar werd een paar keer lullig afgefloten.
Maar goed. De tacktiek was kut, de wissels waren kut en het tournooi was kut. Uiteindelijk gewoon een kuttoernooi gespeeld.
Als Engeland zoveel ruimte weggeeft als tegen Nederland kan dat zomaar ja, want Spanje heeft aanvallend wel de kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik hoop het, en dan ook gewoon met 6-0 ofzo.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. Nederland kwam beter in de wedstrijd, maar werd een paar keer lullig afgefloten.
Maar goed. De tacktiek was kut, de wissels waren kut en het tournooi was kut. Uiteindelijk gewoon een kuttoernooi gespeeld.
Twee minuten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was er nou serieus geen blessuretijd trouwens?Dat betekent dan toch dat de Engelsen buiten de toegestane tijd scoorden?
2 minutenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Was er nou serieus geen blessuretijd trouwens?Dat betekent dan toch dat de Engelsen buiten de toegestane tijd scoorden?
Ach, je hebt geen geweldige lichting en mist dan ook nog eens 3 middenvelders die normaliter potentiële basisspelers zouden zijn geweest. Je hebt aanvallend geen toppers en komt dan tot de halve finale door wat geluk, helaas geen finale maar meer zat er toch niet in?quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:14 schreef PietjePuk2000 het volgende: Kneusje Koeman verliest weer eens een topduel. @:caland Absoluut beter dan Van Gaal!!!
![]()
Eens behalve dat Depay prima speelde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:15 schreef Shreyas het volgende: [..] Zoals ik net al aangaf, Koeman werkt graag met vastigheden, dus hij laat liever zoveel mogelijk spelers staan. Malen in plaats van Bergwijn was het enige wat hij aandurfde. Maar goed Koeman had natuurlijk niet verwacht dat zowel Gakpo als Malen als Depay een complete offday hadden en alles fout deden vandaag.
2 minuten anno 2024 vond ik trouwens wel erg weinig blessuretijd.quote:
En er had zelfs nog wel meer ingezeten vandaag als Koeman net iets meer lef had getoondquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, je hebt geen geweldige lichting en mist dan ook nog eens 3 middenvelders die normaliter potentiële basisspelers zouden zijn geweest. Je hebt aanvallend geen toppers en komt dan tot de halve finale door wat geluk, helaas geen finale maar meer zat er toch niet in?
Zo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matige OP heb je overgenomen.
Ter info.
Eens, hadden er 4 moeten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 minuten anno 2024 vond ik trouwens wel erg weinig blessuretijd.
Tekenend voor deze scheids. Maar goedquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
2 minuten anno 2024 vond ik trouwens wel erg weinig blessuretijd.
Met nog steeds Ronald als coachquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:20 schreef xzaz het volgende:
Het waren leuke tijden! Over 4 jaar weer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |