Koeman was zichzelf alleen maar aan het indekken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er is in Nederland vaak ook al het idee dat de halve finale een goed eindresultaat is. Je bent al ver gekomen.
Zelfs tegen Engeland van de week had je dat idee al. Het was al geslaagd. Koeman riep soms wel voor de bühne dat ze Europees kampioen wilden worden maar geen moment heb ik gedacht dat hij dat zelf geloofde.
Dit is wel vaker het geval geweest volgens mij. De generatie van 1998 heeft ook vaak gezegd dat ze er nooit echt in geloofden dat ze wereldkampioen zouden worden. Of in 2004 verliep het toernooi zo krakkemikkig dat er ook voor de halve finale weinig hoop was tegen Portugal.
Ik benoem gewoon de feiten. Ik weet verder niet precies waar je naar toe wilt, maar Nederland, de nationale ploeg, heeft in de historie één echte prijs gewonnen en dat was het EK 1988 met Gullit, Van Basten, Rijkaard, etc. en niet met Johan Cruijff.quote:
Als Van Gaal wint van Qatar en VS is het geweldig. Als Koeman wint van Roemenie en Turkije nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Koeman was zichzelf alleen maar aan het indekken.Die zat na een lucky overwinning tegen de nummer 42 van de wereld met een arrogante grijns te vertellen dat hij toch maar mooi zijn critici had gelogenstraft. Wat hij totaal niet heeft gedaan verder, maar nu zitten we wel weer mooi 2 jaar met dezelfde ellende.
Van Gaal geloofde er overigens wel altijd in.
Di Stefano of Eusebio hebben ook nooit een internationale prijs gewonnen met hun land.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik benoem gewoon de feiten. Ik weet verder niet precies waar je naar toe wilt, maar Nederland, de nationale ploeg, heeft in de historie één echte prijs gewonnen en dat was het EK 1988 met Gullit, Van Basten, Rijkaard, etc. en niet met Johan Cruijff.
Ik begrijp niet waarom je zijn succes bij Ajax en Barcelona er ineens bij haalt, dat je doet alsof insinueer dat het halen van de WK finale 1974 weinig voorstelt, etc. dat heeft hier allemaal niets mee te maken.
USA: Nummer 11 van de wereld op dat moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Van Gaal wint van Qatar en VS is het geweldig. Als Koeman wint van Roemenie en Turkije niet
Lijkt me een beetje gelijkwaardig eigenlijk
Oh we gaan nu de wereldranglijst erbij pakken om de kwaliteit van teams te bepalenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
USA: Nummer 11 van de wereld op dat moment.
Senegal: Nummer 15 van de wereld op dat moment.
Ecuador: Nummer 30 van de wereld op dat moment.
Qatar: Nummer 35 van de wereld op dat moment.
Allemaal toch een stuk beter dan de zooi die we nu verslagen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |