Omdat Engeland en die niet zo moeilijk doen met dat soort bedragen voor beperkte spelers?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort. Waarom zou iemand meer dan 10mln betalen voor de technisch beperktere neef van Ruben Schaken?
Ja nee je hebt ons overtuigdquote:Op maandag 15 juli 2024 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat Engeland en die niet zo moeilijk doen met dat soort bedragen voor beperkte spelers?
Niet alles is op te lossen met zelfvertrouwen natuurlijk. Aan het einde van de dag moet je ook gewoon wel wat kwaliteiten hebben.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral te hopen dat Farioli hem weer kan helpen zijn zelfvertrouwen terug te vinden. Voor hij een rampseizoen bij Ajax had kon hij het wel.
Alle spelers die Mislintat heeft gehaald zijn gewoon toppersquote:Op maandag 15 juli 2024 18:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet alles is op te lossen met zelfvertrouwen natuurlijk. Aan het einde van de dag moet je ook gewoon wel wat kwaliteiten hebben.
Dat is meer in Amsterdam hoor.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat Engeland en die niet zo moeilijk doen met dat soort bedragen voor beperkte spelers?
20 zal het niet worden maar homegrown en er schijnt nogal een handeltje te zijn in jonge spelers die ze elkaar toeschuiven in de PL om de boeken wat op te schonen.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Engeland zijn ze gek, maar twintig miljoen voor een voetballer, die al jaren in een voetbalcoma verkeert, betalen gaan ze niet doen.
Oh ho, ik dacht even dat het over Bergwijn ging.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
20 zal het niet worden maar homegrown en er schijnt nogal een handeltje te zijn in jonge spelers die ze elkaar toeschuiven in de PL om de boeken wat op te schonen.
OK, ik dacht Forbs, maar misschien niet goed gelezen, van Bergwijn is te hopen dat hij in een zandbak avontuur stapt.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh ho, ik dacht even dat het over Bergwijn ging.
er lopen 2 verhalen door elkaar hier denk ikquote:Op maandag 15 juli 2024 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik dacht Forbs, maar misschien niet goed gelezen, van Bergwijn is te hopen dat hij in een zandbak avontuur stapt.
20 geboden? Als ze dat naar 25 weten te krijgen lijkt het me een prima deal, plus dat je dan van een grootverdiener af bent.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
er lopen 2 verhalen door elkaar hier denk ik![]()
West ham zou een eerste bod hebben uitgebracht op bergwijn.
Van forbs is vooral te hopen dat een engelse club erin trapt
25 vast, 30 met bonussen en we hebben een deal.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
20 geboden? Als ze dat naar 25 weten te krijgen lijkt het me een prima deal, plus dat je dan van een grootverdiener af bent.
Ja prima, goed dat ie er bij isquote:Op maandag 15 juli 2024 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré schijnt een soort 1+1 deal te zijn met een gelimiteerde transfersom voor komende zomer.
pec toch?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gooijer verhuurd aan Excelsior.
Kan geen kwaad om hem meer Eredivisie ervaring op te laten doen, maar lijkt me niet iemand die volgend jaar wel aanspraak gaan maken op een basisplaats.
kan gebeuren.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, haalde real life en fm door elkaar
Akpom? Forbs? Taylor? Rensch? Sutalo? Wat is dit voor opstelling man? Hiermee word je nog niet eens kampioen in de Keukenkampioen divisie.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:52 schreef Simmertje het volgende:
Forbs - Akpom - Traore
Taylor - Berghuis - Henderson
Hato - Kaplan - Sutalo - Rensch
Ramaj
Zoiets?
Ja beter stellen we Medic, Janse, Fitz-Jim, Banel en Gooijer op.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Akpom? Forbs? Taylor? Rensch? Sutalo? Wat is dit voor opstelling man? Hiermee word je nog niet eens kampioen in de Keukenkampioen divisie.
Er zijn wel meer slechte voetballers die scoorden tegen Ajax. Denk dat jullie daar hoognodig een paar fatsoenlijke vleugelaanvallers moeten aanschaffen.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Brandhout scoorde in 2 jaar al wel 4x tegen jullie
Die zijn zo mogelijk nog slechter.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja beter stellen we Medic, Janse, Fitz-Jim, Banel en Gooijer op.
Heb het dan ook over volgende week donderdag. Tuurlijk neem ik hier geen genoegen mee voor de rest van het seizoen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Akpom? Forbs? Taylor? Rensch? Sutalo? Wat is dit voor opstelling man? Hiermee word je nog niet eens kampioen in de Keukenkampioen divisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |