Brandhout scoorde in 2 jaar al wel 4x tegen julliequote:Op maandag 15 juli 2024 13:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dat stukje schroot en dat Braziliaanse brandhout.
quote:Jonge Ajax-keeper op weg naar Arsenal
Tommy Setford lijkt Ajax te gaan verlaten. Arsenal zou een akkoord hebben bereikt met de Amsterdammers over een overgang van de achttienjarige keeper, die nog wacht op zijn profdebuut. De Premier League-club betaalt naar verluidt 1 miljoen euro voor de jeugdinternational van Engeland, die geboren is in Haarlem. Tommy Setford is de jongere broer van Charlie Setford, die vorig seizoen doelman was van Jong Ajax. (Bron: The Athletic)
Meest interessante zal vrijdag zijn met eerste contouren van basiselftal voor potje tegen FK Vojvodinaquote:Dit is de voltallige selectie:
Diant Ramaj
Remko Pasveer
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Devyne Rensch
Jorrel Hato
Anton Gaaei
Jakov Medić
Borna Sosa
Josip ¦utalo
Youri Baas
Jordan Henderson
Kian Fitz-Jim
Steven Berghuis
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Benjamin Tahirović
Sivert Mannsverk
Silvano Vos
Kristian Hlynsson
Chuba Akpom
Mika Godts
Carlos Forbs
Julian Rijkhoff
Naci Ünüvar
Christian Rasmussen
Jaydon Banel
Dies Janse
Charlie Setford
Paul Reverson
Aaron Bouwman
Oefenduels tijdens trainingskamp
Ajax speelt ook twee oefenwedstrijden op het trainingskamp. Op donderdag 18 juli is Al-Wasl om 18:30 de tegenstander. Bij dat duel zullen voornamelijk de talenten van Jong Ajax worden opgesteld. Deze wedstrijd is open voor publiek. Een dag later oefent Ajax besloten tegen Olympiakos. Die wedstrijd start om 15:00 uur.
Hopelijk met vandaag of morgen Traore er nog bij.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trainingskamp deze week in Wageningse Berg met oefenpotje tegen Al-Wasl (donderdag) en Olympiakos (vrijdag).
[..]
Meest interessante zal vrijdag zijn met eerste contouren van basiselftal voor potje tegen FK Vojvodina
Dat lijkt me sterk. Contracten moeten dan getekend worden en wachten op werkvergunning.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hopelijk met vandaag of morgen Traore er nog bij.
ach hebben jullie ook wat om op te teren de komende 20 jaar.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Brandhout scoorde in 2 jaar al wel 4x tegen jullie
quote:Op maandag 15 juli 2024 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hopelijk met vandaag of morgen Traore er nog bij.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:52 schreef Simmertje het volgende:
Forbs - Akpom - Traore
Taylor - Berghuis - Henderson
Hato - Kaplan - Sutalo - Rensch
Ramaj
Zoiets?
godts linksbuiten sowieso.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:52 schreef Simmertje het volgende:
Forbs - Akpom - Traore
Taylor - Berghuis - Henderson
Hato - Kaplan - Sutalo - Rensch
Ramaj
Zoiets?
Ik vind tot nu toe de linkerkant met Hato en Forbs lekkerder lopen in de voorbereiding. Maar Godts is ook prima.quote:
Forbs kan er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag echt nooit het transferbeleid oid doen
Dit is bijna erger dan mislindinges
Lekker boeiend, nog steeds kan je er echt een stuk meer dan 10mln voor krijgenquote:
T is vooral te hopen dat Farioli hem weer kan helpen zijn zelfvertrouwen terug te vinden. Voor hij een rampseizoen bij Ajax had kon hij het wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Sutalo poepte het hele seizoen in de broek als er maar even wat druk op em werd gezet. Hoe kunnen we dan in hemelsnaam geloof hebben in dat deze nieuwe speelwijze van Farioli hem goed doet. Hoop echt dat we die man vandaag nog weten te lozen.
Goed verhaal, lekker kort. Waarom zou iemand meer dan 10mln betalen voor de technisch beperktere neef van Ruben Schaken?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, nog steeds kan je er echt een stuk meer dan 10mln voor krijgen
Met vertrouwen zal het vast beter gaan. Maar blijf dan alsnog twijfels houden. Ik durf niet te zeggen of hij in Kroatië wel of niet vaak onder druk gezet werd. Bij het nationale elftal heb ik hem, voordat hij naar Ajax kwam, wel prima potten zien spelen. Maar dan wel met veel ervaring om hem heen. Maar meen dat Kroatie in die tijd wel veel deed opbouwen via de backs (daardoor werd ik wel enthousiast van Sosa) en stonden er op het middenveld grote jongens waar je moeiteloos in alle standen de bal aan kwijt kon.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral te hopen dat Farioli hem weer kan helpen zijn zelfvertrouwen terug te vinden. Voor hij een rampseizoen bij Ajax had kon hij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |