Klopt, maar prima is nog 3 stappen verderquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zie een idee en veel meer voetbal.
Absoluut. Komen natuurlijk nog wat spelers terug en hopelijk nog 2-3 versterkingen. Kampioenschap denk ik niet eens aan, plek 2 zou al een hele prestatie zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, maar prima is nog 3 stappen verder
Moet je pakken. Was vandaag als één van de weinige (samen met Rasmussen) echt dramatisch.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:59 schreef manny het volgende:
Paar miljoen voor meneer v d boomen. Prima.
Ah, de talentloze zoon van Heleen van Royen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis moet zoals zo vaak weer licht in de duisternis van het meningenwoud verschaffen.
https://x.com/ZS_Voetbal/status/1812157374620368928
Een kopie van Milan is het bijna.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, de talentloze zoon van Heleen van Royen.
Die dan weer de talentloze zoon is van Jan Stekelenburg (wel een stuk minder talentloos dan die vriend van Schulting).quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een kopie van Milan is het bijna.
Vooral het halfbroertje van de schoolkrantjournalist Jeroen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die dan weer de talentloze zoon is van Jan Stekelenburg (wel een stuk minder talentloos dan die vriend van Schulting).
Jan heeft z'n zoon goed naar binnen gewerkt, zelfs Bert Maalderink moest ervoor wijken, die vond ik irritant maar wel 3 keer beter qua vragen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die dan weer de talentloze zoon is van Jan Stekelenburg (wel een stuk minder talentloos dan die vriend van Schulting).
Leuke voetballer maar als je het bij Excelsior niet kan dan lijkt Ajax me niet de oplossing.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Alles wat Ronald de Boer zegt over je moet als het tegenovergestelde opvatten.
Fitz-Jim kan dus maar beter stoppen met voetballen.
Die gast heeft wel handelingsnelheid en wil de bal graag hebben. Ga niet beweren dat we hier met een mega talent te maken hebben, maar hij kan zich zo maar in het eerste voetballen dit jaarquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat lijkt me stug maar laat me graag verrassen, hij is wel tweebenig en dat kan ik wel waarderen aan een speler.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:29 schreef manny het volgende:
[..]
Die gast heeft wel handelingsnelheid en wil de bal graag hebben. Ga niet beweren dat we hier met een mega talent te maken hebben, maar hij kan zich zo maar in het eerste voetballen dit jaar
Sinds Timber schrijf ik ze niet meer af. Die was bij Ajax ook vrij kleurloos.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:29 schreef manny het volgende:
[..]
Die gast heeft wel handelingsnelheid en wil de bal graag hebben. Ga niet beweren dat we hier met een mega talent te maken hebben, maar hij kan zich zo maar in het eerste voetballen dit jaar
Goede mening welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat ligt volgens hem alleen aan Excelsior.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke voetballer maar als je het bij Excelsior niet kan dan lijkt Ajax me niet de oplossing.
Gewoon de zoveelste jongen met een bovengemiddelde techniek die grotemensenvoetbal niet aankan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ligt volgens hem alleen aan Excelsior.
hier mist nog 'door social media opgehypete'quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon de zoveelste jongen met een bovengemiddelde techniek die grotemensenvoetbal niet aankan.
Is dat zo ja? Dat was toch alleen met die Unuvar zoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
hier mist nog 'door social media opgehypete'
Oh, heb altijd het gevoel dat die technisch onderlegde jongens een extra mythische status krijgen door Twitter/Instagram en die dingen. Fitz-Jim wel in mindere mate dan Unuvar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Dat was toch alleen met die Unuvar zo
Leeft die eigenlijk nog
Denk de juiste benadering van hier naar te kijken. Vorig jaar is vernietigdend geweest qua sportieve en financiële ambities. Deze zomer vooral damage control, geen gekke aankopen doen. Strijden voor kampioenschap aankomend seizoen is een illusie lijkt me.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus daar spelen we min of meer quitte op. Akpom schijnen we vrij makkelijk te kunnen verkopen met 10 miljoen winst. Heb je qua grote aankopen enkel nog Sutalo, Avila en Forbs (eventueel Sosa en Tahirovic) die je voor wat geld moet zien te slijten. Rest was relatief goedkoop en bruikbaar.
Is toch ook niemand die dit verwacht. Echter is het wel de eredivisie een paar goede aankopen en een trainer die geen torren in zijn hoofd heeft en je doet mee voor de prijzenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk de juiste benadering van hier naar te kijken. Vorig jaar is vernietigdend geweest qua sportieve en financiële ambities. Deze zomer vooral damage control, geen gekke aankopen doen. Strijden voor kampioenschap aankomend seizoen is een illusie lijkt me.
Merk hier en daar dat sommige mensen alweer vrij positief zijn en de trainingen van Farioli al als een goed teken zien (niet hier in dit topic, maar andere kanalen). Eens dat eredivisie niet veel voorstelt, maar ik denk dat je meer afhankelijk bent van hoe groot jasje andere clubs uit doen, want alleen zelf met goede aankopen ga je er gewoon niet komen dit seizoen.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch ook niemand die dit verwacht. Echter is het wel de eredivisie een paar goede aankopen en een trainer die geen torren in zijn hoofd heeft en je doet mee voor de prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |