Dortmund lijkt me ook wat te hoog gegrepen, ook qua type voetbal, SerieA is meer wat voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. De wereldtop zat toch al niet achter Veerman aan en ik denk dat een club als Dortmund meer waarde hecht aan een goed seizoen dan aan 2 optredens op een EK (waarvan bij 1 van die optredens letterlijk elke oranjespeler slecht speelde).
Maar dan toch bij een club als Fiorentinaquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dortmund lijkt me ook wat te hoog gegrepen, ook qua type voetbal, SerieA is meer wat voor hem.
Wie zonder d/t fouten is werpen de eerste steen grote vriend.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je aan woordgrappen doet moet je ook kunnen spellen, vind ik.
Verder was er inderdaad bijzonder weinig noemenswaardige met de beste selectie in vijfentwintig jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Over vernederingen gesproken
[ afbeelding ]
Via Belgrado?quote:Op donderdag 11 juli 2024 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar gaan er met de trein, wij met het vliegtuig.
Oh Arnequote:Op donderdag 11 juli 2024 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verder was er inderdaad bijzonder weinig noemenswaardige met de beste selectie in vijfentwintig jaar.
Die degradeerden met Batistuta in de ploeg.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan toch bij een club als Fiorentina
Veerman is al 25 jaar hè, als hij echt wereldtop was had hij allang bij Manchester City, Bayern, Real Madrid, Inter, PSG, etc. gespeeld, daar steevast in de basis gestaan en wekelijks het verschil gemaakt. Net zoals spelers als Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben, etc. deden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu ook wel hebben gezien dat de Pirlo van PSV er echt weinig van kan zodra er meer gevraagd wordt.
Dit is onzinquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veerman is al 25 jaar hè, als hij echt wereldtop was had hij allang bij Manchester City, Bayern, Real Madrid, Inter, PSG, etc. gespeeld, daar steevast in de basis gestaan en wekelijks het verschil gemaakt. Net zoals spelers als Sneijder, Van Bommel, Van Persie, Robben, etc. deden.
Spelers als Veerman doen echt wel hun best, maar het is geen topspeler. Dit geldt overigens ook voor Reijnders, Gravenberch, Schouten. De enige middenvelder die echt wereldtop is, is Frenkie de Jong. Maar die is net als Robben eigenlijk altijd geblesseerd als een groot toernooi nadert dus daar heb je niets aan.
Van Bommel was 26 toen bij psv vertrokquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veerman is al 25 jaar hè, als hij echt wereldtop was had hij allang bij Manchester City, Bayern, Real Madrid, Inter, PSG, etc. gespeeld, daar steevast in de basis gestaan en wekelijks het verschil gemaakt. Net zoals spelers als Sneijder, Van Bommel, Van Persie, Robben, etc. deden.
Spelers als Veerman doen echt wel hun best, maar het is geen topspeler. Dit geldt overigens ook voor Reijnders, Gravenberch, Schouten. De enige middenvelder die echt wereldtop is, is Frenkie de Jong. Maar die is net als Robben eigenlijk altijd geblesseerd als een groot toernooi nadert dus daar heb je niets aan.
Toch gewoon quitte gespeeld op die flop van Sven.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
Ik snap wel dat je financiële problemen krijgt als de gehaaide dealmakers op de Amsterdamse burelen deals zoals Mikautadze maken
Van Bommel was toch nooit wereldtop manquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Bommel was 26 toen bij psv vertrok
Van Dijk ging met 24 pas naar Southampton
Niet dat ik veerman ooit bij een topclub zie komen
Die noem je toch zelf achterlijke gekquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel was toch nooit wereldtop man
Volgens brubbie zelf zou hij na het EK 80+miljoen waard zijnquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Dat Brobbey topscorer zou worden en naar Barcelona zou gaan ofzo?![]()
2 dagen geleden was er hier een user die Veerman vergeleek met van der Boomen. Lees nu dat Ajax zelf wanhopig op zoek is naar een club om hem onder te brengen![]()
https://www.voetbalzone.n(...)-in-beraad-is/437169
Mijn excuses, ik heb ten onrechte Van Bommel genoemd, ik bedoelde Van der Vaart. Ik heb het gecorrigeerd,quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Die noem je toch zelf achterlijke gek
moet je wel de kans krijgen ipv elke x maar depay erin latenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgens brubbie zelf zou hij na het EK 80+miljoen waard zijn
Speelde niet eens lolquote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dat zou ook prima zijn toch? Prima land, prima club. Dat is ook niet voor iedereen weggelegd. Het is ook gewoon flauw om nu op basis van 1,5 slechte wedstrijd te zeggen dat hij er niet zoveel van kan. Of telt de rest van het seizoen ineens niet meer ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan toch bij een club als Fiorentina
Ik was oprecht een beetje bang dat Brobbey na dit EK een beetje de natuurlijke opvolger van Depay zou worden, maar gelukkig staat Zirkzee nu klaar (en heeft hij een mooie transfer gemaakt)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-miljoenenbedragquote:FC Metz gaat Georges Mikautadze verkopen aan AS Monaco. De clubs zijn het eens over een transfer van minstens twintig miljoen euro, bevestigen bronnen aan Voetbal International.
Metz verkocht Mikautadze voor zestien miljoen euro aan Ajax, maar in Amsterdam kwam de Georgische aanvaller geen moment uit de verf. Toen Metz hem huurde van Ajax, bleek hij het scoren allerminst verleerd te zijn. Daarom waren grotere clubs dan Metz in de handtekening van Mikautadze geïnteresseerd.
Voor Metz, dat inmiddels is gedegradeerd naar de Ligue 2, bleek dat een gouden situatie te zijn. De club lichtte bij Ajax de koopoptie van dertien miljoen euro en sloot met Monaco een deal van minstens twintig miljoen euro. Door bonussen kan dat bedrag zelfs oplopen tot 25 miljoen euro. Ajax heeft een doorverkooppercentage van vijftien procent over de winst, waardoor de Amsterdammers nog een extraatje krijgen.
Mikautadze tekent bij Monaco tot 2029.
Dus daar spelen we min of meer quitte op. Akpom schijnen we vrij makkelijk te kunnen verkopen met 10 miljoen winst. Heb je qua grote aankopen enkel nog Sutalo, Avila en Forbs (eventueel Sosa en Tahirovic) die je voor wat geld moet zien te slijten. Rest was relatief goedkoop en bruikbaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Metz verkoopt Mikautadze voor miljoenenbedrag
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)voor-miljoenenbedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |