Als je Ajax aan de vijand zou overhandigen zouden ze de club niet binnen 3 jaar zo kunnen slopen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als assistent wellicht prima. Alleen niet als hoofdcoach
Hij begreep er tactisch helemaal niks van.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mo Kudus was ook fan van Heitinga. Zal toch wel ergens goed zijn geweest
Ik denk vooral dat Arend net als in Rotterdam een mokerdomme John als assistent wil waarmee hij in ieder geval het af en toe nog gezellig kan hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Misschien is John een soort Jan Wouters en doet hij het als assistent op trainingen wel gewoon prima.
Ik denk morgen, maargoed das meer een gevoelquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:38 schreef Simmertje het volgende:
Gaan ze vandaag nou met de beste 11 spelen of morgen? Ik ga niet kijken naar jong Ajax tegen fc Aladdin.
Is wel achter gesloten deuren en vandaag met publiek. Zou toch wel vreemd zijn als ze de betalende bezoeker Ajax 2 laten zien.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik denk morgen, maargoed das meer een gevoel
Vrees toch echt dat het eerst verkopen en dan kopen een rol speelt. Daarnaast geen garantie dat Ajax Europees speelt, dus die miljoenen kun je ook nog niet meenemen in je begroting.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:58 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil geruchten een aankondigingen! Het is me veel te rustig..
Ja eens, dat laatste zou een sneeuwbaleffect kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vrees toch echt dat het eerst verkopen en dan kopen een rol speelt. Daarnaast geen garantie dat Ajax Europees speelt, dus die miljoenen kun je ook nog niet meenemen in je begroting.
Zou toch fijn zijn als die deal rondom Bergwijn snel rondkomt.
Geeft je hopelijk zo'n 20-25 miljoen euro transferbudget en daarnaast 4,5 miljoen aan salarisruimte.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja eens, dat laatste zou een sneeuwbaleffect kunnen veroorzaken.
20-25 miljoen voor Bergwijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geeft je hopelijk zo'n 20-25 miljoen euro transferbudget en daarnaast 4,5 miljoen aan salarisruimte.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:38 schreef Simmertje het volgende:
Gaan ze vandaag nou met de beste 11 spelen of morgen? Ik ga niet kijken naar jong Ajax tegen fc Aladdin.
Bij selectie bekendmaking voor trainingskamp werd al gezegd dat ze tegen Al-Wasl spelen met grotendeels O23 team en tegen Olympiakos met basiselftalquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik denk morgen, maargoed das meer een gevoel
ggmn?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20-25 miljoen voor Bergwijn
@:caland @:onlogisch @:klaasweetalles @:ggmn
Check deze gast
ggmn?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Check deze gast
Waar wedden we op?quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Check deze gast
ben ook wel benieuwd. Of die het waard is, is een ander verhaal. Maar zandbank danwel west ham zijn gek genoegquote:
Absoluut niet dat bedrag waard. Maar de transfermarkt is nou eenmaal verziekt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd. Of die het waard is, is een ander verhaal. Maar zandbank danwel west ham zijn gek genoeg
Mij verbaast niets meer sinds die 100 miljoen voor Antony.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Check deze gast
Forbs was 15, dan lijkt Bergwijn me 100 waardquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Check deze gast
Antonyquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Mij verbaast niets meer sinds die 100 miljoen voor Antony.
de man is nog geen 10 miljoen waardquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Check deze gast
euro neem ik aan?quote:
Jij denkt dat hij voor minder weggaat, check jezelf.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Check deze gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |