Net zo’n waardeloze uitgebluste speler zoals Henderson inderdaad! Hadden ze wel voor een nieuwe shirtjes record kunnen gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha 35 jarige verdediger halen.. hoeft niet wat mij betreft.
Ik zie een speler als Rugani wel graag komen als ervaren verdediger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel waarom ze dat nodig achten, de enige linie waar er nog talenten doorstromen is de laatste linie en ruimte in de rug voetbalt nooit zo lekker voor zo'n 35 jarige, kijk naar Van Dijk die nog een stukje jonger is maar alleen nog maar achteruit loopt.
En verder, Ajax noemen doet het altijd goed.
Sarfo trouwens naar België toe.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jonge spelers de kans geven. Dus zoiets:
Godts - Rijkhoff - Traore
Henderson - Berghuis - Hlynsson
Baas - Hato - Kaplan - Sarfo
Ramaj
Ook dit is geen topelftal, maar spelers als Tahirovic/Taylor en Rensch/Gaaei waren vorig seizoen regelmatig de twee slechtste spelers op het veld. Met Akpom en Sutalo wil je het liefst nooit meer spelen en Forbs heeft leuke acties maar de effectiviteit is nul, dus daar heb je niets aan.
Lekker 4e eindigen komend seizoenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jonge spelers de kans geven. Dus zoiets:
Godts - Rijkhoff - Traore
Henderson - Berghuis - Hlynsson
Baas - Hato - Kaplan - Sarfo
Ramaj
Ook dit is geen topelftal, maar spelers als Tahirovic/Taylor en Rensch/Gaaei waren vorig seizoen regelmatig de twee slechtste spelers op het veld. Met Akpom en Sutalo wil je het liefst nooit meer spelen en Forbs heeft leuke acties maar de effectiviteit is nul, dus daar heb je niets aan.
Zeker met 10 man dan eindigen we 16dequote:Op woensdag 17 juli 2024 09:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker 4e eindigen komend seizoen
Komen toch wel dagelijks geruchten voorbij op diverse sites?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik wil transfergeruchten. Ik wil prikkels. Duurt mij allemaal te lang.
Ik kijk alleen naar VI en fabrizio (en in mindere mate de telegraaf). De rest vertrouw ik allemaal voor geen meter.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komen toch wel dagelijks geruchten voorbij op diverse sites?
Over het algemeen nutteloos, maar toch
Sowieso nog steeds een linksback en rechtsback nodig. Maar Wijndal en/of Sosa zullen wel eerst moeten vertrekken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zijn eerst rommel moeten gaan voor er iets komt dus verwacht weinig actie. Spits lijkt me niet nodig wanneer Akpom blijft.
Is er nou in al die jaren alleen Rensch als backie voortgebracht? Dat is toch wel opvallend, zo ongeveer bij uitstek de posities die om het jaar ofzo wel uit je jeugdopleiding moeten komen rollen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Sowieso nog steeds een linksback en rechtsback nodig. Maar Wijndal en/of Sosa zullen wel eerst moeten vertrekken.
De immer druistige Gooijer voetbalt komend seizoen bij PEC. Youri Baas is verhuurd geweest. We hebben even Salah-Eddine mogen zien aanmodderen onder Steijn. Het is allemaal bar en boos, makker.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er nou in al die jaren alleen Rensch als backie voortgebracht? Dat is toch wel opvallend, zo ongeveer bij uitstek de posities die om het jaar ofzo wel uit je jeugdopleiding moeten komen rollen.
Ja die Baas heb ik wel eens zien spelen, die kan er echt geen klote van. Zelfs bij NEC werd hij maar op de buitenplek neergezet omdat hij wel lekker kan hobbelen maar niet verdedigenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De immer druistige Gooijer voetbalt komend seizoen bij PEC. Youri Baas is verhuurd geweest. We hebben even Salah-Eddine mogen zien aanmodderen onder Steijn. Het is allemaal bar en boos, makker.
Klopt, grootste probleem ligt echt bij beide back posities momenteel.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De immer druistige Gooijer voetbalt komend seizoen bij PEC. Youri Baas is verhuurd geweest. We hebben even Salah-Eddine mogen zien aanmodderen onder Steijn. Het is allemaal bar en boos, makker.
Gaat pas augustus worden, enerzijds omdat er eerst spelers verkocht worden, anderzijds omdat er pas in augustus echt zaken gedaan worden tegenwoordig, dan kan je dingen eerder willen maar zo werkt het gewoon niet in de praktijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik wil transfergeruchten. Ik wil prikkels. Duurt mij allemaal te lang.
Bedroevend dat je al niet eens meer backs op kunt leiden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, grootste probleem ligt echt bij beide back posities momenteel.
Ook wel een beetje onzin, genoeg transfers al in de eredivisie. Het echte vuurwerk is meestal wel wat later.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaat pas augustus worden, enerzijds omdat er eerst spelers verkocht worden, anderzijds omdat er pas in augustus echt zaken gedaan worden tegenwoordig, dan kan je dingen eerder willen maar zo werkt het gewoon niet in de praktijk.
Hier snap ik dus echt geen ene kont vanquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Heitinga wordt assistent van Slot bij Liverpool.
ROB JANSEDquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt geen ene kont van
als assistent wellicht prima. Alleen niet als hoofdcoachquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mo Kudus was ook fan van Heitinga. Zal toch wel ergens goed zijn geweest
Misschien wel de beste coach van de afgelopen vijf ofzo. Maar dat zegt vooral veel over de rest.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als assistent wellicht prima. Alleen niet als hoofdcoach
Ik denk dat Heitinga vooral duidelijkheid gaf iets wat na Ten Hag verdwenen is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als assistent wellicht prima. Alleen niet als hoofdcoach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |