SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
ik poste een seconde na het slotje iddquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar jij had toch de lapo? Of zat je door het slotje te posten?
M&Ms zijn geen grote banaantjesquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is precies de beleving aan een winkel waar ze grote banaantjes verkopen dan
Daar gaat de bonusquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit komt op je beoordelingsgesprek.
Als die net zo overpriced is als die in Vegas zou ik hem overslaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben daar ook een hele grote M&Ms winkel... schijnt ook helemaal de bom te zijn...
of misschien alleen voor vrouwen, dat kan ook
Flying Bluequote:
hij zal idd overpriced zijn maar..... las vegas overtreft allesquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die net zo overpriced is als die in Vegas zou ik hem overslaan
Zulke murenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:42 schreef Ama het volgende:
OnsOranje zegt nu 110.000 Nederlanders aanwezig.
berlijn is ook een hele leuke stad hoor ama, kan je ook wel een maandje vertoeven veel leuke feestjes ookquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze in de marktkauf ook gewoon maar wel wat kleiner.
Oh deze supermarkt is gewoon hier over de grens maar ik ga mij in Berlijn ook vast wel vermaken ja. Maar ik kom niet voor de feestjes, in ieder geval dit keer niet misschien volgende keer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
berlijn is ook een hele leuke stad hoor ama, kan je ook wel een maandje vertoeven veel leuke feestjes ook
waarom gooit 1 van die engelsen bewust de tv zelf op de grond alsof het schade zou zijn van de nederlanders?quote:
Ik heb er ook nog maar 12.800 overquote:
alles moet kapot!quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom gooit 1 van die engelsen bewust de tv zelf op de grond alsof het schade zou zijn van de nederlanders?
ja het zijn niet de slimste mensenquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom gooit 1 van die engelsen bewust de tv zelf op de grond alsof het schade zou zijn van de nederlanders?
hoeren neuken nooit meer werkenquote:
Wist niet dat je jarig was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder heeft me voor mijn verjaardag een pristine, eerste druk van Willem Goeree's 'Republiek' gegeven
![]()
![]()
![]()
Mega zin nu
'Maar'quote:
wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder heeft me voor mijn verjaardag een pristine, eerste druk van Willem Goeree's 'Republiek' gegeven
![]()
![]()
![]()
Mega zin nu
Een paar jaar terug had AMEX vaak acties met gratis platinum CC voor een jaar +20.000 miles, die een paar keer gehadquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Maar'
Die 1400 komen van een retourtje LA, hoe de neuk kan dat ooit zo hoog worden?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd Etto!!!
[ afbeelding ]
Van die kale m&m's snap ik ook niks, met pinda is het wel lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik snap het product m&m niet
Eet dan gewoon lekkere chocola
gefeliciteerdquote:
Die mini-m&ms zijn wel lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik snap het product m&m niet
Eet dan gewoon lekkere chocola
Nee want ik ben geen racist.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:02 schreef Elvi het volgende:
Eten jullie M&M's ook per kleur? Ik sorteer ze eerst altijd per kleur en dan per kleur eet ik ze op en degene waar het minste van is eet ik als eerste.
Of moet ik toch die autisme-test opnieuw maken?
Geen idee, ik eet m&m's alleen in een donkere bioscoopquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:02 schreef Elvi het volgende:
Eten jullie M&M's ook per kleur? Ik sorteer ze eerst altijd per kleur en dan per kleur eet ik ze op en degene waar het minste van is eet ik als eerste.
quote:
quote:Ik sorteer ze eerst altijd per kleur en dan per kleur eet ik ze op en degene waar het minste van is eet ik als eerste.
quote:Of moet ik toch die autisme-test opnieuw maken?
Nee ik pak een volle hand en gooi ze dan allemaal tegelijk in mijn bakkesquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:02 schreef Elvi het volgende:
Afhankelijk hoe ik ze eet, direct uit de zak kijk ik daar niet naar. Ben ik een keer in een verstandige bui en die ik netjes een paar m&m's in een bakje en zet de zak weg dan wil ik nog wel eens sorterenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:02 schreef Elvi het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee ik pak een volle hand en gooi ze dan allemaal tegelijk in mijn bakkes
Zelfde strategie als ik met de ESF finale?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Zie voor m'n neus een metro vertrekken die helemaal nog niet hoort te gaan. Waarschijnlijk een vorige die te laat is. En nu valt er vanalles uit. Kapotte bovenleiding aan de andere kant van Rotterdam. Godsamme, mis ik straks de film.
Een kort moment van pure wanhoop en frustratie gevolgd door schoorvoetend weer naar huis lopen ?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde strategie als ik met de ESF finale?
Nee, toen heb ik een bios gepakt om de finale te ontlopen en omdat het lekker rustig zou zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een kort moment van pure wanhoop en frustratie gevolgd door schoorvoetend weer naar huis lopen ?
Heb ik niet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iets te lang in de airfryer gezeten?
Ja kon dat maar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toen heb ik een bios gepakt om de finale te ontlopen en omdat het lekker rustig zou zijn
Zie je welquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu in een metro, en incl lopen zou ik 5 minuten voor de film begint aan moeten komen. Maar een kwartier van te voren vervalt mijn Cineville reservering. Even hopen dat hij niet opgepikt wordt door iemand anders.
Anders bel je even?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu in een metro, en incl lopen zou ik 5 minuten voor de film begint aan moeten komen. Maar een kwartier van te voren vervalt mijn Cineville reservering. Even hopen dat hij niet opgepikt wordt door iemand anders.
Door WIE?! iedereen kijkt voetbal.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
Toch wel een half kwart zaaltje volquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen zoals ik.
There are dozens of us. Dozens!
kan ook een tiende zijnquote:
Kan ik mee levenquote:
quote:
nog twee uur en dan weten we of we zondag een rustige avond hebbenquote:
Langer als ze moeten verlengenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog twee uur en dan weten we of we zondag een rustige avond hebben
ow ja dat risico hebben we ook nogquote:
Tweede helft geen last meer vanquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Ben ergens gaan kijken waar de beamer totaal niet op kan tegen het licht van buiten
Liever niet, wil gewoon op tijd naar bedquote:
Ik hoop het. Dan lig ik ook eerder in bedquote:
0-0 in reguliere tijd, 2-0 na verlengenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dan lig ik ook eerder in bed
Ik lig gewoon lekker over een half uurtje op bed en diep in dromenlandquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dan lig ik ook eerder in bed
Veel plezierquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Flink doorgelopen, was op tijd. Ben geïnstalleerd in de zaal. Laters.
enjoy!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Flink doorgelopen, was op tijd. Ben geïnstalleerd in de zaal. Laters.
Neh, het is nog licht buitenquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik lig gewoon lekker over een half uurtje op bed en diep in dromenland
ja dus?quote:
Laat de belastingdienst dat maar niet horen danquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus?
ik heb verduisterende gordijnen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat de belastingdienst dat maar niet horen dan
Livestreams lopen doorgaans achter op kabelsignaalquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk
De NOS livestream loopt 10-15 sec achter
Hoor buiten allemaal toeters, bal ergens op het middenveld hier
Klopt, dat wist ik zelfs.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk
Je verwacht het nietquote:
wie kijkt er nog ouderwets kabelsignaal?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Livestreams lopen doorgaans achter op kabelsignaal
Gewoon digitaal bekabeld, is altijd sneller dan livestream via browserquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie kijkt er nog ouderwets kabelsignaal?
iedereen heeft tegenwoordig een setupbox die ook via internet gaat
dat wel ja....quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon digitaal bekabeld, is altijd sneller dan livestream via browser
Bij winst, niet bij een doelpunt.quote:
ik zit gewoon thuis achter de pcquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:09 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk
Dat zijn vaak de ergste, successupportersquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij winst, niet bij een doelpunt.![]()
Nette wijk jonge.
Hier hangt nog niet eens een oranje vlaggetje ergens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij winst, niet bij een doelpunt.![]()
Nette wijk jonge.
Nee, vlaggetjes hebben we wel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier hangt nog niet eens een oranje vlaggetje ergens.
Inb4: reserve Duitsland
Nah, de vocale buur kijkt regelmatig voetbal. Z'n tv is gigantisch, dus lastig te missen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de ergste, successupporters
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 10 juli 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij hebben GEEN slangen als snacks nu
ja maarrrrrrrrrrrrrrr... zijn die nibb-it dingen ook niet soort slang?quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
dat zou niet serpentwaardig zijn
Nou nou, we moeten nog best langquote:
Ik noem het liever spannendquote:
neequote:Op woensdag 10 juli 2024 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maarrrrrrrrrrrrrrr... zijn die nibb-it dingen ook niet soort slang?
quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was dat nou? NL SPEELT JE THUISLAND
Wedstrijdje wie elkaar het eerste in slaap heeft gespeeldquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Het is nu plots de saaie wedstrijd die verwacht werd.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie elkaar het eerste in slaap heeft gespeeld
Kunnen ze weer een nieuwe traumanaam gaan verzinnenquote:
Je hoeft niet zo te schreeuwenquote:
Liever ervoorquote:
Ik wilde dit net postenquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef Elvi het volgende:
Wat zijn die Engelsen eigenlijk lelijk zeg... Die kun je beter niet in de closeup zien
Jquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef Elvi het volgende:
Wat zijn die Engelsen eigenlijk lelijk zeg... Die kun je beter niet in de closeup zien
Jeetjequote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde dit net posten![]()
Godverdomme zeg hahaha
Ollie Watkins is een prachtig exemplaarquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:48 schreef Elvi het volgende:
Hij is voor eeuwig een hondenlulquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ollie Watkins is een prachtig exemplaar
Dit is dan weer wel positiefquote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik heb stiekem gejuicht dat hij scoort
En hoef maandag geen vrij te nemenquote:
Die pingel was echt onzinquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef Haags het volgende:
Die Duitse scheids is in het verkeerde tijdperk geboren.
Heeft al een schorsing voor omkoping achter de rug en was ook echt schandalig slecht toen Villa tegen Olympiakos speelde, alleen Nederland heeft ook wel heel weinig gecreëerd hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:58 schreef Haags het volgende:
Die Duitse scheids is in het verkeerde tijdperk geboren.
Ja mee eens hoor. Tweede helft goed verdedigd maar een plan om te winnen ontbrak.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heeft al een schorsing voor omkoping achter de rug en was ook echt schandalig slecht toen Villa tegen Olympiakos speelde, alleen Nederland heeft ook wel heel weinig gecreëerd hoor.
Zolang Ollie nu maar mag starten in de finale. Die brengt zoveel meer dan Kanequote:Op woensdag 10 juli 2024 23:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor. Tweede helft goed verdedigd maar een plan om te winnen ontbrak.
Ik hoop dat Jan Biggel dan ook daar zit..quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Snel de grenzen dicht zodat de links-rechts mongolen niet meer terug kunnen komen.
Hoort bij profsporter zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een kak interview, laat die jongen(s) met rust
En die blije kut uit Best.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jan Biggel dan ook daar zit..
En bij prof journalist zijn hoort volgens mij om interessante en fatsoenlijke vragen te stellenquote:
Maar dan laat je ze dus nog steeds niet met rustquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En bij prof journalist zijn hoort volgens mij om interessante en fatsoenlijke vragen te stellen
Die jongen is een week geloofsgekkie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een kak interview, laat die jongen(s) met rust
quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar dan laat je ze dus nog steeds niet met rust
journalist = journalist.. intressante en fatsoenlijke vragen zijn geen optie danquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En bij prof journalist zijn hoort volgens mij om interessante en fatsoenlijke vragen te stellen
Nee wat dat betreft ben ik het wel met je eens hoor, maar de meeste sporters zijn ook zo getraind met media dat er ook geen nuttig antwoord uit gaat komen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Maar is toch veel leuker om naar een kwalitatief interview te kijken dan om iemand vier keer met andere woorden te horen vragen of het pijn doet? Maar goed, ik ervaar sowieso geen emotie bij sport, dus zal wel lastig oordelen zijn voor mij.
Muah, liever zo dan de hele tweede helft achter de feiten aan lopen. Dat Engeland voor de godverdomme tweede keer in de extra tijd een Duitser maakt heeft wel een zure namaak.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, ik heb m'n tijd beter besteed de afgelopen twee uur geloof ik.
En eind deze maand ( en augustus) de OSquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:53 schreef Xilia het volgende:
Ach ach we hadden hoop.
De Welshman was natuurlijk ook voor oranje![]()
Jammerdebammer wel die penalty, eerste helft sowieso de mindere, helaas!
Gelukkig nog TDF
Ja tuurlijk Bossie!quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En eind deze maand ( en augustus) de OS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |